RWDM - Lierse K. [27-02-2022]
RWDM - Lierse K. [27-02-2022]
Dit weekend zijn we helaas niet aan voetballen toegekomen, maar komend weekend zakken we af naar RWDM, dat nog steeds in pole position ligt voor de tweede plek maar wel net een tik heeft moeten incasseren van WB. Uitsupporters zijn terug toegelaten! Helaas wel niet bepaald een ideaal uur.
Met nog een week extra hoop ik wel dat we eindelijk Limbombe recupereren.
Met nog een week extra hoop ik wel dat we eindelijk Limbombe recupereren.
Re: RWDM - Lierse K. [27-02-2022]
Ben ingeschreven zal moeilijke werkdag worden dag erop want 5 uur op staan ! Als de match door gaat want schade in hun stadion. Denk wel dat ze dat opgelost krijgen.
Respect Carl! Inderdaad, die foto's zagen er akelig uit, maar ik denk wel dat ze het tijdig rond gaan krijgen.
- Justhomuch
Zou graag nog eens afzakken.. Maar zoveel aways zijn er niet en deze zal wel combi zijn wat altijd moeilijk is voor mij..
-
Wij zakken ook nog eens af met een mooi groepje. Inderdaad, praktisch geen ideaal uur voor een verplaatsing, maar dat hebben we er voor over. Awaydays met het busje, iets wat we de afgelopen jaren veel moeten missen hebben! Ik denk dat we ook niet kansloos zijn aanstaande zondag.
Tof om te lezen! Ook nog eens zin in een away, maar deze zondag past me echt niet. Ik denk ook dat het kan, al is RWDM uiteraard favoriet. Misschien kunnen we de plek om strijd 2 toch nog wat langer spannend houdenwuytsthomas wrote: ↑Wed Feb 23, 2022 10:35 pmWij zakken ook nog eens af met een mooi groepje. Inderdaad, praktisch geen ideaal uur voor een verplaatsing, maar dat hebben we er voor over. Awaydays met het busje, iets wat we de afgelopen jaren veel moeten missen hebben! Ik denk dat we ook niet kansloos zijn aanstaande zondag.

-
Limbombe terug in training. Interessant om in te brengen het laatste kwartier tegen RWDM hun vrij trage defensie. Zou hem wel enkel brengen indien echt nuttig want ik denk dat we wel eens een ferme draai rond de oren zouden kunnen krijgen. En dat is uiteraard geen schande, nog 1x winnen en we zijn gered denk ik.
Ik zou durven gokken en die meteen brengen. Of anders Yagan; tegen zijn ex-club.KLSK190630 wrote: ↑Thu Feb 24, 2022 9:19 amLimbombe terug in training. Interessant om in te brengen het laatste kwartier tegen RWDM hun vrij trage defensie. Zou hem wel enkel brengen indien echt nuttig want ik denk dat we wel eens een ferme draai rond de oren zouden kunnen krijgen. En dat is uiteraard geen schande, nog 1x winnen en we zijn gered denk ik.
Ik zie geel-zwart punten pakken de druk ligt bij Molenbeek. Voor LK hoeft niks meer je kan nu al stellen dat de redding een feit is. Winst zou mooi zijn met 3 aankomende thuismatchen !