Lommel - Lierse K. [28-01-2022]
Re: Lommel - Lierse K. [28-01-2022]
Proficiat met de overwinning.
Nu jullie gered zijn, gelieve RDWM het vuur aan de schenen te leggen en tegen Beveren een snipperdag te nemen. Waarvoor dank
Nu jullie gered zijn, gelieve RDWM het vuur aan de schenen te leggen en tegen Beveren een snipperdag te nemen. Waarvoor dank

Niet helemaal eens ik zeg niet dat hij goed maar zag hem bij momenten op de flank zijn man voorbij gaan en dat zag ik nog niet van hem.maar je moet ook zeggen dat hij weeral niet aangespeeld werd vanop onze flanken.net dat is hij sterk in.want voetballen niet zijn ding. Blijf het zeggen als hij goede voorzetten moest krijgen had hij er geen 6 maar al 12 gemaakt.Magico wrote: ↑Sun Jan 30, 2022 10:57 pmIk vraag mij oprecht af welke match sommigen gezien hebben... Hakim won geen enkel duel, geen enkel luchtduels en schoot inderdaad 1 keer op de lat.. Als dat de vereiste is om een goeie match te spelen dan kan ik zelf de schoenen aantrekken tegen Deinze.. We zijn snel content tegenwoordig.. Ik blijf erbij dat Naessens in de weinige speeltijd pak meer bij brengt en meer aanwezig is dan Hakim.
- Justhomuch
Samenvatting is er
Wij komen áltijd terug!
Ik heb vrijdag live gekeken. Maar nu valt me pas op hoe weinig kansen Lommel heeft gehad... veel balbezit, maar weinig gevaar.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Thanks, net gekeken. Jammer van die bal van Abdallah op de lat. Had goed voor z'n vertrouwen geweest.
Deze overwinning is goed voor het vertrouwen van de groep. maar heb de hele wedstrijd gezien en vond Lommel ontzettend zwak!
Zal nu vrijdag andere koek zijn tegen Deinze, ben tevreden met een punt, bij overwinning denk ik dat we gered zijn zeker als Virton geen punten pakt.
Zal nu vrijdag andere koek zijn tegen Deinze, ben tevreden met een punt, bij overwinning denk ik dat we gered zijn zeker als Virton geen punten pakt.
https://www.youtube.com/watch?v=0g4z_u3k8qU voor de jongens die hier eerder vroegen naar de hoogtepunten. Felicitaties betreffende jullie winst trouwens.
Thanks! Zowel voor de felicitaties als de samenvattingMadeira wrote: ↑Mon Jan 31, 2022 2:23 pmhttps://www.youtube.com/watch?v=0g4z_u3k8qU voor de jongens die hier eerder vroegen naar de hoogtepunten. Felicitaties betreffende jullie winst trouwens.