RWDM - Lierse K [07-11-2021]
Re: RWDM - Lierse K [07-11-2021]
Was ik ook aan het denken. Ik ga er hoe dan ook van uit dat zowel L1 als L2 wel uitverkocht gaan zijn tegen Westerlo. Misschien ook iets van sfeeractie. Nu al zin in! Jammer dat er een weekend niet geshot gaat wordenKLSK190630 wrote: ↑Fri Nov 05, 2021 1:26 pmAls we deze winnen heren, verwacht ik wel iets van een ticketactie tegen Westel, en dan gaan we een bruisend lisp zien volgens mij. Al winnen we wel bijna nooit 2 x na elkaar precies
Voor morgen zou ik graag dit zien:
---- Hakim / Naesens ------ (Naesens nog niet 100% fit, dus ieders zich een helft kapot laten werken)
Yagan -- Maes ---- Limbombe
---- Scott --- Van Acker ------
Poelmans -- Schuer -- Gillekens -- Hendrickx
Poelmans of Laes maakt me an sich niet zoveel uit. Zelfs GDS ligt ook niet zo ver achter Maes op dit moment, maar ik denk dat het bovenstaande het sterkste elftal is op dit moment.
Jordy geschorst voor 2 speeldagen. Tegen RWDM en Westerlo. Groetjes.
Jordy 2 speeldagen?? Ghoo dat gaat zuur zijn..
-
Hoe sneller uit die beker hoe minder kans dat je in deze shit terecht komt.
Volgens gva vandaag loopt die er gewoon bij op RWDM...
Is het morgen ergens online te volgen? Quarantaine..
Ik verwacht een heel moeilijke wedstrijd. In dit soort “matchen van de hoop” rijdt de sportkring meestal feestelijk de coulissen in. Maar ge weet maar nooit!!
Ik verwacht een heel moeilijke wedstrijd. In dit soort “matchen van de hoop” rijdt de sportkring meestal feestelijk de coulissen in. Maar ge weet maar nooit!!
Eleven, zo ga ik het ook volgen. Inderdaad, we zijn nogal goed in verwachtingen niet inlossen (en prestaties neerzetten wanneer niemand dat verwacht).