Westerlo - Lierse K [28-08-2021]
Re: Westerlo - Lierse K [28-08-2021]
Heb de match ook gezien. Ik vind de reacties hier wat streng. Ja, we zijn met momenten weggespeeld en Lars en Hakim waren verre van goed. We hebben echt de wet van de sterkste ondergaan. Dit Westerlo speelt los kampioen.
We hebben de afgelopen matchen goed gespeeld. Laten we de positiviteit niet wegzwieren na 1 mindere match. Ik hoorde sommige mensen afgelopen week al over de titel spreken, hopelijk stopt dat nu. Een rustig seizoen is de ambitie en ik denk dat dat kan lukken. RWDM thuis wordt een belangrijke test, maar laten we eerst onze bekercampagne nog een ronde verder zetten.
En inderdaad: ik hoop dat we Gillekens geen weken kwijt zijn. Dat zou een kleine ramp zijn.
We hebben de afgelopen matchen goed gespeeld. Laten we de positiviteit niet wegzwieren na 1 mindere match. Ik hoorde sommige mensen afgelopen week al over de titel spreken, hopelijk stopt dat nu. Een rustig seizoen is de ambitie en ik denk dat dat kan lukken. RWDM thuis wordt een belangrijke test, maar laten we eerst onze bekercampagne nog een ronde verder zetten.
En inderdaad: ik hoop dat we Gillekens geen weken kwijt zijn. Dat zou een kleine ramp zijn.
2..... Je speelt tegen de grote favoriet, wat hadden sommige gedacht we gaan de evenknie zijn . Westerlo was beter en hebben verdiend gewonnen, maar overschot hadden ze niet ! Na de penalti zijn we het noorden even kwijt en op dat moment maken zij ons af ! We komen nog even terug in match, maar je hebt geen voorspelers om meer klaar te maken!KRKN wrote: ↑Sun Aug 29, 2021 8:58 amHeb de match ook gezien. Ik vind de reacties hier wat streng. Ja, we zijn met momenten weggespeeld en Lars en Hakim waren verre van goed. We hebben echt de wet van de sterkste ondergaan. Dit Westerlo speelt los kampioen.
Ik ben toch verschoten van Westerlo. Waren echt heel sterk. Jammer dat we niks hebben kunnen rapen, maar zeker geen drama.
Hopelijk blijft dit niet in de kopjes hangen tegen Rupel Boom. Een uitschakeling tegen een ploeg uit een reeks lager zou wel eens nefast kunnen zijn voor onze positieve sfeer van de afgelopen weken.
Hopelijk blijft dit niet in de kopjes hangen tegen Rupel Boom. Een uitschakeling tegen een ploeg uit een reeks lager zou wel eens nefast kunnen zijn voor onze positieve sfeer van de afgelopen weken.
idd, hemeltergend.
Maar blijkbaar is hun post nu toch verdwenen.
- Justhomuch
Geschreven in de emotie van het moment denk ik
Wij komen áltijd terug!
Op zondagmorgen bijna 12 uur na de match... Ja hallo...Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 29, 2021 12:48 pmGeschreven in de emotie van het moment denk ik
Jeugdige overmoed zullen we maar zeggen. Ik hoop dat ze de volgende wedstrijden een even grote support geven als tegen Virton en op Thes. Want dat was top. En onze spelers verdienen dat!
Goed dat zei gezien hebben dat het op niet veel sloeg. We gaan ze inderdaad volop nodig hebben. Twee keer thuis nu, hopelijk twee keer winst!
- Justhomuch