Voorbereiding seizoen 2021-2022

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Carlke
Re: Voorbereiding seizoen 2021-2022

Post by Carlke » Wed Jul 21, 2021 6:57 pm

KRKN wrote:
Wed Jul 21, 2021 6:47 pm
Toffe match en namiddag. Plezant om hier wat volk van het forum te leren kennen.

In de mate dat je conclusies kan trekken van zo'n oefenmatch, hier mijn bevindingen:
- Poelmans was sterk. Oogt heel hongerig m en was heel aanwezig.
- Abdallah lijkt me een straffe transfer: die goal van hem was eigenlijk maar een halve kans, maar hij trapt die wel enig mooi tegen de touwen
- Verdedigend: Gillejens vond ik in het begin een beetje onzeker ogend, maar groeide in de match. Durft tenminste een risicovolle bal te geven en was toch wel echt baas na verloop van tijd. Teunen ligt dan weer het enige tegendoelpunt op zijn conto schrijven, maar kan wel voetballen. Oogt wel iets te klein voor een CV.
- Bekkour was echt wel een opvallende verschijning. Oogt. Of vrij licht, maar was echt wel dreigend en wist dus ook te scoren. Hopelijk krijgt die nog kansen.
- Van Acker was ook erg belangrijk. Was een van de redenen waarom we zo dominant konden spelen.
- Maes vond ik wisselvallig. Af en toe wat balverlies maar kon ook wel een hoop kansen creëren.
- Yagan vond ik dan weer tegenvallen. Niet veel gezien.

Verder dus zeker een algemene positieve indruk. We waren dominant en gaven niet veel weg. Erg benieuwd naar de match tegen Willem II.
Knap verslag maar over dat doelpunt dat was die van Maxim toch niet want die heb ik gezien op fb ! Was ook. Mooi en halve kans!

Gerda

Post by Gerda » Wed Jul 21, 2021 7:46 pm

Ze zeiden dat Heist nog maar een goeie week ofzo terug aan het trainen was. Dat tempert mijn enthousiasme nog wel een beetje.
De volgende tegen Willem II zal de echte waardemeter worden wat mij betreft.

Toulouse

Post by Toulouse » Wed Jul 21, 2021 8:59 pm

Beste vrienden, de match niet gezien. Blijkbaar goed sk Lierse. Wie ook in de fout gaat maakt niet uit. Het blijft een ploegsport. Qua sfeer vondt hij jullie schitterend. Nooit meegemaakt. Blijf jullie ploeg steunen, ook als het minder is. Sorry voor mijn reactie tegenover mijnheer Vandevelde. Altijd negatief. Jordy is heel tevreden. Ps : in welke tribune moet ik staan om bij jullie te zijn. Groetjes aan iedereen.

Axassin

Post by Axassin » Wed Jul 21, 2021 9:17 pm

KRKN wrote:
Toffe match en namiddag. Plezant om hier wat volk van het forum te leren kennen.

In de mate dat je conclusies kan trekken van zo'n oefenmatch, hier mijn bevindingen:
- Abdallah lijkt me een straffe transfer: die goal van hem was eigenlijk maar een halve kans, maar hij trapt die wel enig mooi tegen de touwen
- Verdedigend: Gillejens vond ik in het begin een beetje onzeker ogend, maar groeide in de match. Durft tenminste een risicovolle bal te geven en was toch wel echt baas na verloop van tijd. Teunen ligt dan weer het enige tegendoelpunt op zijn conto schrijven, maar kan wel voetballen. Oogt wel iets te klein voor een CV.
- Bekkour was echt wel een opvallende verschijning. Oogt. Of vrij licht, maar was echt wel dreigend en wist dus ook te scoren. Hopelijk krijgt die nog kansen.
- Van Acker was ook erg belangrijk. Was een van de redenen waarom we zo dominant konden spelen.
- Maes vond ik wisselvallig. Af en toe wat balverlies maar kon ook wel een hoop kansen creëren.

Verder dus zeker een algemene positieve indruk. We waren dominant en gaven niet veel weg. Erg benieuwd naar de match tegen Willem II.
Niet zo heel veel aan toe te voegen. De youngsters van Kerckhoven en teunen zijn nog te licht, letterlijk en figuurlijk. De goal die teunen weggeeft, slikken we normaal nooit. Voor de rest heel weinig weggeven.

Dingen die mij opvielen;

- Poelmans oogt inderdaad heel gretig, Laes gaat zijn tenen mogen uitkuisen
- van acker wordt inderdaad een belangrijk figuur. Durft ook het spel te verleggen met een lange bal
- Stallone Limbombe is intrinsiek onze beste man, gaat continu dreiging van uit en is supersnel.
- Hakim Abdallah maakt een heel mooie goal en heeft ook oog voor zijn ploegmaats. Oogt soms wat sloom maar is hopelijk ne valsen trage en gene trage valse 8-) had ook nog een 2de goal kunnen maken maar wordt goed gepakt door de keeper
- De jongeling Meddour kan ballen. Waar komt die ineens uitgekropen? Speelt heel frivool met veel lef en gezonde agressiviteit. Werkt zijn goal ook proper af
- Maes was niet mega opvallend maar ligt wel aan de basis van de eerste 2 goals met een goede infiltratie door het midden.
- vielen mij tegen; Maesen, Yagan en Liongola
- Leuke sfeer met best wel wat volk ook voor een oefenmatch
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Ziggy

Post by Ziggy » Wed Jul 21, 2021 9:45 pm

Meddour waar sta die op veld

Axassin

Post by Axassin » Wed Jul 21, 2021 9:51 pm

Ziggy wrote:
Wed Jul 21, 2021 9:45 pm
Speelde op positie van Maes, de 10
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Ziggy

Post by Ziggy » Wed Jul 21, 2021 9:53 pm

Axassin wrote:
Wed Jul 21, 2021 9:51 pm
Ziggy wrote:
Wed Jul 21, 2021 9:45 pm
Speelde op positie van Maes, de 10
Merci voor de info

Flor

Post by Flor » Thu Jul 22, 2021 10:07 am

Gerda wrote:
Wed Jul 21, 2021 7:46 pm
Ze zeiden dat Heist nog maar een goeie week ofzo terug aan het trainen was. Dat tempert mijn enthousiasme nog wel een beetje.
De volgende tegen Willem II zal de echte waardemeter worden wat mij betreft.
Ah, dat wist ik niet. Terechte kanttekening dan. Die goal van Abdallah mag er wel wezen.

Michel20

Post by Michel20 » Thu Jul 22, 2021 12:57 pm

KRKN wrote:

Goed en neutraal verslag, kan er weinig aan toevoegen. Ik hou van neutraliteit in dit forum.
Persoonlijk vind ik Lierse een stuk sterker als voorgaande jaren.

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Thu Jul 22, 2021 1:42 pm

Heb de match zelf niet gezien, wie van de jongeren staat volgens jullie al het verst? Is toch wel belangrijk dat die mannen dicht tegen het niveau van de basisspelers aanleunen denk ik, omdat het een lang seizoen zal zijn. 1-4 tegen Heist lijkt mij zeker geen verkeerde uitslag.

Post Reply