Seraing Utd - Lierse K. [17-04-2021]
Re: Seraing Utd - Lierse K. [17-04-2021]
Ook juist.KLSK190630 wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 5:26 pmBlij dat we van Placca af zijn, speelt 2 reeksen te hoog
Heb maar het laatste halfuur kunnen zien. Leek me een gezapige bedoeling. Tof dat Limbombe toch wat minuten heeft kunnen maken en we de 0 houden. Verder gaat niemand nog over deze match praten binnen een jaar 
Match gezien ! Seraing komt eerste helft goed weg dat ze geen rode kaart kregen, die paar fouten die ik zag kregen er in 1 a rood voor . Oke wel via var dat hier niet is natuurlijk. Ik vond ons 90 min Seraing goed opvangen kregen alleen kansen via schoten van afstand, of een inviduele actie ! De smet pakte de ballen die hij moet pakken als keeper. Positief limbombe 17 jaar en dit 70 min brengen knap ! Laat hem maar wat groeien. Jansen en Vermeiren blijven ondanks hun beperkingen voor deze reeks en hun vertrek hun kop ervoor gooien knappe mentaliteit ! Vooraan om te huilen . Vermeiren zoals ik zei vechten lopen maar ja dan is het over. Ingevallen placca helemaal niks zelfs geen inzet.hij zal ook weten dat er geen toekomst is voor hem, daarom knap van Simon en toon zei doen het wel trui nat maken nog ! Ik heb placca lang in gelooft maar laatste weken begin ik ook te twijfelen ! Het moet beter vooraan dus zullen 3 spitsen moeten komen .
Ik denk dat Gilis bijna zijn laatste kans heeft gehad.
Met die vrije trap op het einde waar hij zelf probeerde kon niemand lachen, al zeker Van Imschoot niet.
Ganse nieuwe voorlijn is nodig want Placca voldoet niet vind ik.
Wel aub zo snel mogelijk goed nieuw over Laes.
Met die vrije trap op het einde waar hij zelf probeerde kon niemand lachen, al zeker Van Imschoot niet.
Ganse nieuwe voorlijn is nodig want Placca voldoet niet vind ik.
Wel aub zo snel mogelijk goed nieuw over Laes.
Placca is erg afhankelijk van het niveau van de ploeg. Ik zou het niet zo erg vinden als die zou blijven (maar ook niet erg vinden als die weg zou gaan). Ik denk dat we met een volledige nieuwe voorhoede gaan aantreden. En Gillis gaat ook mogen vertrekken denk ik. Wat een verschil met die eerste wedstrijden..Carlke wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 6:51 pmMatch gezien ! Seraing komt eerste helft goed weg dat ze geen rode kaart kregen, die paar fouten die ik zag kregen er in 1 a rood voor . Oke wel via var dat hier niet is natuurlijk. Ik vond ons 90 min Seraing goed opvangen kregen alleen kansen via schoten van afstand, of een inviduele actie ! De smet pakte de ballen die hij moet pakken als keeper. Positief limbombe 17 jaar en dit 70 min brengen knap ! Laat hem maar wat groeien. Jansen en Vermeiren blijven ondanks hun beperkingen voor deze reeks en hun vertrek hun kop ervoor gooien knappe mentaliteit ! Vooraan om te huilen . Vermeiren zoals ik zei vechten lopen maar ja dan is het over. Ingevallen placca helemaal niks zelfs geen inzet.hij zal ook weten dat er geen toekomst is voor hem, daarom knap van Simon en toon zei doen het wel trui nat maken nog ! Ik heb placca lang in gelooft maar laatste weken begin ik ook te twijfelen ! Het moet beter vooraan dus zullen 3 spitsen moeten komen .
Echt waar in begin seizoen dacht ik amai wat een topper hebben wij binnen gehaald , die gaat in winterstop hier al vertrekken. Wat ik laatste maanden zie zie ik speler die reeks te hoog speelt !Flor wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 7:16 pmPlacca is erg afhankelijk van het niveau van de ploeg. Ik zou het niet zo erg vinden als die zou blijven (maar ook niet erg vinden als die weg zou gaan). Ik denk dat we met een volledige nieuwe voorhoede gaan aantreden. En Gillis gaat ook mogen vertrekken denk ik. Wat een verschil met die eerste wedstrijden..Carlke wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 6:51 pmMatch gezien ! Seraing komt eerste helft goed weg dat ze geen rode kaart kregen, die paar fouten die ik zag kregen er in 1 a rood voor . Oke wel via var dat hier niet is natuurlijk. Ik vond ons 90 min Seraing goed opvangen kregen alleen kansen via schoten van afstand, of een inviduele actie ! De smet pakte de ballen die hij moet pakken als keeper. Positief limbombe 17 jaar en dit 70 min brengen knap ! Laat hem maar wat groeien. Jansen en Vermeiren blijven ondanks hun beperkingen voor deze reeks en hun vertrek hun kop ervoor gooien knappe mentaliteit ! Vooraan om te huilen . Vermeiren zoals ik zei vechten lopen maar ja dan is het over. Ingevallen placca helemaal niks zelfs geen inzet.hij zal ook weten dat er geen toekomst is voor hem, daarom knap van Simon en toon zei doen het wel trui nat maken nog ! Ik heb placca lang in gelooft maar laatste weken begin ik ook te twijfelen ! Het moet beter vooraan dus zullen 3 spitsen moeten komen .
Gilis is nog altijd maar 20-21 jaar hè. Je kan niet verlangen dat die nu al een ploeg gaat dragen waarvan de helft absoluut niet mee kan. Heeft een heel aantal wedstrijden op de flank moeten spelen net zoals Allach. En dat is zeker niet zijn positie. Gilis heeft een zeer groot potentieel maaar het hangt natuurlijk wel af hoe de trainer gaat spelen.
Ook waar. Er lag afgelopen seizoen veel druk op erg jonge spelers. Maar anderzijds: kan je op basis van afgelopen seizoen een contractvoorstel verdedigen voor hem?Lipser wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 10:15 pmGilis is nog altijd maar 20-21 jaar hè. Je kan niet verlangen dat die nu al een ploeg gaat dragen waarvan de helft absoluut niet mee kan. Heeft een heel aantal wedstrijden op de flank moeten spelen net zoals Allach. En dat is zeker niet zijn positie. Gilis heeft een zeer groot potentieel maaar het hangt natuurlijk wel af hoe de trainer gaat spelen.