Lierse K - Deinze [14-02-2021]
-
KLSK190630
Re: Lierse K - Deinze [14-02-2021]
Dat is Santermans die nr 3. En ik hoop dat ze bij ons zullen blijvenboenk wrote: ↑Mon Feb 15, 2021 6:10 pmJij hebt het al enkele weken over Gillissen... heb je het dan over Gillekens?ozzy105 wrote: ↑Mon Feb 15, 2021 1:51 pm2, wat een pass en schuwt ook het werk niet... Je ziet aan alles dat jongens als laes-gillissen-gilis-abbou-limbombe een mooie toekomst tegemoet gaan wanneer beide voetjes op de grond blijven... Zie die gasten ook nog wel blijven voorwaarde zal zijn ook volgend jaar 1b logisch ook! In maart zal meer geweten zijn wanneer ze terug samenzitten betreffende een eventuele hervorming etc... Mag lk blijven in deze reeks is de trein eindelijk vertrokken...
Blij om te zien dat de OHL jongens het goed doen. Ergens hoop ik nog altijd dat die bij ons nog een kans gaan krijgen, of dat realistisch is is een andere zaak.
Wie is die nr3 bij jullie? Die laat zijn man gewoon los en binnenkoppen bij de tegengoal.
Re: Lierse K - Deinze [14-02-2021]
Santermans daarentegen willen we wel aan jullie uitlenen.KLSK190630 wrote: ↑Mon Feb 15, 2021 9:11 pmDat is Santermans die nr 3. En ik hoop dat ze bij ons zullen blijvenboenk wrote: ↑Mon Feb 15, 2021 6:10 pmJij hebt het al enkele weken over Gillissen... heb je het dan over Gillekens?ozzy105 wrote: ↑Mon Feb 15, 2021 1:51 pm2, wat een pass en schuwt ook het werk niet... Je ziet aan alles dat jongens als laes-gillissen-gilis-abbou-limbombe een mooie toekomst tegemoet gaan wanneer beide voetjes op de grond blijven... Zie die gasten ook nog wel blijven voorwaarde zal zijn ook volgend jaar 1b logisch ook! In maart zal meer geweten zijn wanneer ze terug samenzitten betreffende een eventuele hervorming etc... Mag lk blijven in deze reeks is de trein eindelijk vertrokken...
Blij om te zien dat de OHL jongens het goed doen. Ergens hoop ik nog altijd dat die bij ons nog een kans gaan krijgen, of dat realistisch is is een andere zaak.
Wie is die nr3 bij jullie? Die laat zijn man gewoon los en binnenkoppen bij de tegengoal.![]()
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.