Lierse K - Deinze [12-12-2020]
Re: Lierse K - Deinze [12-12-2020]
Dat het maar snel winterstop is. Even herbronnen.
- Justhomuch
Het is wel de bedoeling van een forum om genuanceerd uw mening te geven, meer dan “prutsers” komt er bij u ook ni uit he vent...Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Dec 13, 2020 12:38 amEigelijk ben ik hier met een glimlach aan het typen van wat een zootje prutsers op het veld. Inclusief de prutstrainer.!
Wij komen áltijd terug!
Als ge thuis 3 keer scoort en nog verliest dan heb je een groot probleem... Maar eigenlijk is het gewoon heel simpel want van ezels kan je geen koerspaarden maken. Kern is gewoon veel te zwak voor 1B en wat mij betreft mag deze pijniging snel stoppen want hier gaat niemand beter van worden...
-
Aan het interview van TVI te horen is die het grondig beu. Smolders trouwens gebarsten kuitbeen. Bitsindou zal nog enkele weken cv staan, die deed dat trouwens zeer goed vond ik.
Scott heeft de meubelen een aantal keer weten redden. Sneu voor Smolders, al een chance dat het bijna winterstop is. Mist hij hopelijk niet teveel.KLSK190630 wrote: ↑Sun Dec 13, 2020 9:01 amAan het interview van TVI te horen is die het grondig beu. Smolders trouwens gebarsten kuitbeen. Bitsindou zal nog enkele weken cv staan, die deed dat trouwens zeer goed vond ik.
Vraag me af of Jef dan een rij naar achter schuift, of Scott / Ben het duo gaat worden.
Gillis geschorst is ook een klein drama.
Vind je buiten het doelpunt weer ni veel laten zien, corners en dergelijke weer dramatich. Wel zo hebben niks anders of allach moest terug fit zijn !KRKN wrote: ↑Sun Dec 13, 2020 9:04 amScott heeft de meubelen een aantal keer weten redden. Sneu voor Smolders, al een chance dat het bijna winterstop is. Mist hij hopelijk niet teveel.KLSK190630 wrote: ↑Sun Dec 13, 2020 9:01 amAan het interview van TVI te horen is die het grondig beu. Smolders trouwens gebarsten kuitbeen. Bitsindou zal nog enkele weken cv staan, die deed dat trouwens zeer goed vond ik.
Vraag me af of Jef dan een rij naar achter schuift, of Scott / Ben het duo gaat worden.
- Justhomuch
Ik vond Gillis anders weer al 1 van de betere hoorCarlke wrote: ↑Sun Dec 13, 2020 9:13 amVind je buiten het doelpunt weer ni veel laten zien, corners en dergelijke weer dramatich. Wel zo hebben niks anders of allach moest terug fit zijn !KRKN wrote: ↑Sun Dec 13, 2020 9:04 amScott heeft de meubelen een aantal keer weten redden. Sneu voor Smolders, al een chance dat het bijna winterstop is. Mist hij hopelijk niet teveel.KLSK190630 wrote: ↑Sun Dec 13, 2020 9:01 amAan het interview van TVI te horen is die het grondig beu. Smolders trouwens gebarsten kuitbeen. Bitsindou zal nog enkele weken cv staan, die deed dat trouwens zeer goed vond ik.
Wij komen áltijd terug!
Idem. Zat er na een uur wel door en was dan effectief wel minder efficiënt. Maar ik vind zijn corners en stilstaande fases altijd prima.Justhomuch wrote: ↑Sun Dec 13, 2020 9:22 amIk vond Gillis anders weer al 1 van de betere hoorCarlke wrote: ↑Sun Dec 13, 2020 9:13 amVind je buiten het doelpunt weer ni veel laten zien, corners en dergelijke weer dramatich. Wel zo hebben niks anders of allach moest terug fit zijn !KRKN wrote: ↑Sun Dec 13, 2020 9:04 am
Scott heeft de meubelen een aantal keer weten redden. Sneu voor Smolders, al een chance dat het bijna winterstop is. Mist hij hopelijk niet teveel.
Neen, zijn corners en vrije trappen waren in het begin van het seizoen veel en veel beter.
Nu, de luchtarmada van Deinze was langs de andere kant wel indrukwekkend.
Jammer genoeg viel de minste prestatie van het seizoen van Cauwenbergh net gisteren.
1ste helft had hij het heel moeilijk, bij de 3de goal heft hij de buitenspelval op.
Nu, de luchtarmada van Deinze was langs de andere kant wel indrukwekkend.
Jammer genoeg viel de minste prestatie van het seizoen van Cauwenbergh net gisteren.
1ste helft had hij het heel moeilijk, bij de 3de goal heft hij de buitenspelval op.