Lierse K - Club NXT [20-09-2020]
-
Re: Lierse K - Club NXT [20-09-2020]
Amaaai.. geweldige allach en scott. Petrov was een ramp. Ondanks zijn assist.
Volgende keer Emile ipv straetman tommeke!!! Gilis wat een talent toch mvdm.
-
Emile is doelgerichter, heeft een actie en telkens moet de tegenstander 1 of 2 mannetjes opofferen. Tegen rwdm brengt hij de kanteling vandaag alweer. Samyn moet altijd indien fit starten.
Ven genechten en petrov vielen serieus door de mand vandaag. Ik zou volgende week toch brik of el kababri daar durven zetten
Allach, scotten en gilis ook weer top. Van Landschoot gaat er niet meer uit denk ik.
Allach, scotten en gilis ook weer top. Van Landschoot gaat er niet meer uit denk ik.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Hij zal het wel rap doorhebben, De Bleeckere zat als waarnemer op de tribune vandaag.
En een rij naar beneden zat de “corona-inspecteur” van de Vlaamse regering. Die heeft nog meer in zijn boekje geschreven dan Frank. En dik 100 foto’s.
Eens benieuwd wat de gevolgen gaan zijn voor de volgende wedstrijd.
Ik hoop dat die man vrijdag dan ook in charleroi zat. Was 10x erger daarludo wrote: ↑Sun Sep 20, 2020 7:13 pmHij zal het wel rap doorhebben, De Bleeckere zat als waarnemer op de tribune vandaag.
En een rij naar beneden zat de “corona-inspecteur” van de Vlaamse regering. Die heeft nog meer in zijn boekje geschreven dan Frank. En dik 100 foto’s.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Van Genechten heeft het uitvoetballen moeilijk. Was ook fysiek aan het zwalpen, net zoals Petrov. Die geraakte op het laatste echt niet meer vooruit.
Van Landschoot liep me wat te "gecrispeerd" rond. Zeker de eerste helft. Denk dat hij zich te veel wou bewijzen. Maar gaat er inderdaad niet snel meer uit. Samen met Gilis en Scot waren die top.
Toch ook wel een goed Brugge NXT gezien. Die gaan nog heel wat punten pakken. Worden nooit zenuwachtig en blijven altijd goed in blok voetballen. Met de nadruk op voetballen.
Zat daar vlak achter. Had niet de indruk dat die inspecteur enorm veel opmerkingen had. Alles kan altijd wel beter, maar ik had alleszins de indruk dat de maatregelen redelijk goed gevolgd werden.ludo wrote: ↑Sun Sep 20, 2020 7:13 pmHij zal het wel rap doorhebben, De Bleeckere zat als waarnemer op de tribune vandaag.
De Bleeckere zijn blaadje was wel goed volgeschreven. Voor en achterkant.