Lierse K - Hoboken [15-09-2020]
Re: Lierse K - Hoboken [15-09-2020]
Bij mij ook in orde dankzij supportersclub !
Matchday! Eindelijk terug naar het Lisp 
- Justhomuch
Wel echt zalig weer om naar de voetbal te gaan zien
Wij komen áltijd terug!
en wat een weer, om op onze tribunes van een matchke te genieten...
met een pintje erbij op naar de overwinning
met een pintje erbij op naar de overwinning
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
Tis al om 19.30. Kga me moeten spoelen.
1-0. Samyn. Moeilijkste is al achter de rug.
Voila, a job well doen. Hier eruit gaan had beschamend geweest, dus blij dat dat niet het geval is.
Vielen op: Troonbeeckx en Samyn. Hadden er zin in. Lekkere goal van El Ansri ook!
Onze tweede keeper daarentegen vond ik precies erg zenuwachtig acteren. Hopen dat er niet snel blessures optreden.
Vielen op: Troonbeeckx en Samyn. Hadden er zin in. Lekkere goal van El Ansri ook!
Onze tweede keeper daarentegen vond ik precies erg zenuwachtig acteren. Hopen dat er niet snel blessures optreden.
Mijn oordeel van de match, de wedstrijd was al heel snel gespeeld, eerste helft 4 doelpunten en na rust hadden er ook 4 binnen gemogen maar misten toch grote kansen. Troonbeeckx aardig aan wedstrijd begonnen maar je ziet dat hij ritme mist ! Landschoot gaf mij goede indruk. Voor de rest wat mij opviel dat onze jonge spits zwaar door de mand viel ! Ook van geet , hopelijk komt cauwenberg mikt tegen zou ramp zijn. Onze rechtsback habibri zelfde niveau als vangenechten.
Ik denk dat we voor de volgende wedstrijden naar zoiets gaan groeien :
------------------------------------------Petrov---------------------------------------------
------------------Allach---------------------------------------Samyn----------------------
-------------------------------------------Gilis-----------------------------------------------
-------------------------------El Ansri-----------Van Landschoot--------------------------------
---------Cauwenbergh-----Santermans-----Bitsindou-------El Kababri----------
---------------------------------------Brughmans--------------------------------------------
------------------------------------------Petrov---------------------------------------------
------------------Allach---------------------------------------Samyn----------------------
-------------------------------------------Gilis-----------------------------------------------
-------------------------------El Ansri-----------Van Landschoot--------------------------------
---------Cauwenbergh-----Santermans-----Bitsindou-------El Kababri----------
---------------------------------------Brughmans--------------------------------------------
Formerly known as Lisp-boy
Hoe speelde Osei Berkoe tegen Hoboken ?
Formerly known as Lisp-boy