Promotie & verbeteringen forum
Promotie & verbeteringen forum
Eerst zullen we het overduidelijke nog eens meedelen: bij deze een nieuwe forumcategorie!
De bedoeling is hier om meer praktische zaken omtrent het forum te bespreken, zodat ze niet in andere - minder gerelateerde - delen terecht komen.
Het doel van de oprichters van dit forum was sowieso eerst en vooral te kijken of er überhaupt wel interesse was in een dergelijk forum. We zijn niet gekoppeld aan een supportersclub / vereniging en zijn eigenlijk gewoon fans die graag over onze club en voetbal in het algemeen praten. Met meer dan 100 leden op vrij korte tijd (uiteraard niet allemaal actieve posters) lijkt het antwoord hier wel positief op. We gaan ons project dus zeker verder zetten en zijn gemotiveerd om de komende weken nog een aantal inspanningen te doen.
Om echter tot de kern van de zaak te komen: in de week die volgt komen we nog eens samen om te kijken wat we kunnen verbeteren aan het forum, en vooral hoe we het nog verder kunnen promoten. Hoe meer actieve leden, hoe meer meningen en hoe meer leven in de brouwerij: iets wat iedereen uiteindelijk wil. We zijn er ons ook van bewust dat het forum nog niet 'perfect' is en gaan dan ook de handen uit de mouwen steken om hier nog verder aan te werken. Hoewel we er van overtuigd zijn dat een forum ook 'organisch' groeit, geven we het graag een duwtje in de rug.
We zouden graag ook echter jullie input willen hiervoor, zodat we dit komende week al kunnen bespreken en snel tot actie kunnen overgaan.
Kortom: 2 vragen:
1) Hoe zouden jullie het forum nog verder promoten?
2) Welke verbeteringen zouden jullie nog graag zien?
Alvast bedankt voor jullie input!
De bedoeling is hier om meer praktische zaken omtrent het forum te bespreken, zodat ze niet in andere - minder gerelateerde - delen terecht komen.
Het doel van de oprichters van dit forum was sowieso eerst en vooral te kijken of er überhaupt wel interesse was in een dergelijk forum. We zijn niet gekoppeld aan een supportersclub / vereniging en zijn eigenlijk gewoon fans die graag over onze club en voetbal in het algemeen praten. Met meer dan 100 leden op vrij korte tijd (uiteraard niet allemaal actieve posters) lijkt het antwoord hier wel positief op. We gaan ons project dus zeker verder zetten en zijn gemotiveerd om de komende weken nog een aantal inspanningen te doen.
Om echter tot de kern van de zaak te komen: in de week die volgt komen we nog eens samen om te kijken wat we kunnen verbeteren aan het forum, en vooral hoe we het nog verder kunnen promoten. Hoe meer actieve leden, hoe meer meningen en hoe meer leven in de brouwerij: iets wat iedereen uiteindelijk wil. We zijn er ons ook van bewust dat het forum nog niet 'perfect' is en gaan dan ook de handen uit de mouwen steken om hier nog verder aan te werken. Hoewel we er van overtuigd zijn dat een forum ook 'organisch' groeit, geven we het graag een duwtje in de rug.
We zouden graag ook echter jullie input willen hiervoor, zodat we dit komende week al kunnen bespreken en snel tot actie kunnen overgaan.
Kortom: 2 vragen:
1) Hoe zouden jullie het forum nog verder promoten?
2) Welke verbeteringen zouden jullie nog graag zien?
Alvast bedankt voor jullie input!
Re: Promotie & verbeteringen forum
1) Sociale media? Hoewel ik niet weet in welke mate dit al gedaan wordt op dit moment. Flyeren is in het verleden al geopperd. Gewoon flyers achterlaten op bepaalde plekken kan ook natuurlijk.
2) Eigenlijk ben ik best content. Misschien nog de taal naar Nederlands aanpassen? Stoort mij nu zelf niet zo hard maar kan me inbeelden dat er anderen zijn dat dit graag hebben.
Sluit ik me bij aan. Misschien wat verenigingen/ pagina’s rond de Lierse contacteren?Flor wrote: ↑Fri Nov 23, 2018 4:59 pm1) Sociale media? Hoewel ik niet weet in welke mate dit al gedaan wordt op dit moment. Flyeren is in het verleden al geopperd. Gewoon flyers achterlaten op bepaalde plekken kan ook natuurlijk.
2) Eigenlijk ben ik best content. Misschien nog de taal naar Nederlands aanpassen? Stoort mij nu zelf niet zo hard maar kan me inbeelden dat er anderen zijn dat dit graag hebben.
-
Ik zie tussen de members 4 account staan met als bedoeling hier te komen spammen, gisteren was er hier weeral zo ene.
Mss beter die account blocken en verwijderen?
Inmiddels gedaan! Ik probeer ze altijd zo snel mogelijk te vatten maar soms zie ik wel eens een post over het hoofd. Geef dit gerust aan, want dan zit ik er sneller opVergaaneglorie wrote: ↑Sun Feb 10, 2019 9:35 pmIk zie tussen de members 4 account staan met als bedoeling hier te komen spammen, gisteren was er hier weeral zo ene.

-
Ik hoop dit weekend, maar vermoed eerder volgend weekend, het probleem te kunnen fixen waarbij je altijd opnieuw moet inloggen. Kan zijn dat het forum hier even door plat ligt, dus geen paniek. Denk dat velen (waaronder ikzelf) dat toch een serieuze verbetering zouden vinden.
Later dan gedacht, maar met een beetje prulwerk zou het nu in orde kunnen zijn. Zou echter graag nog meer testcases hebben!KRKN wrote: ↑Fri Feb 15, 2019 8:22 amIk hoop dit weekend, maar vermoed eerder volgend weekend, het probleem te kunnen fixen waarbij je altijd opnieuw moet inloggen. Kan zijn dat het forum hier even door plat ligt, dus geen paniek. Denk dat velen (waaronder ikzelf) dat toch een serieuze verbetering zouden vinden.
Kunnen jullie - indien jullie dat willen - 'Remember me' aanvinken en laten weten of dit naar behoren werkt?
Ik denk dat het de gebruiksvriendelijkheid toch een stuk zou moeten verhogen; zo moet je niet altijd opnieuw inloggen

Hier lijkt het alvast te werken; thanks!admin wrote: ↑Fri Mar 08, 2019 7:32 pmLater dan gedacht, maar met een beetje prulwerk zou het nu in orde kunnen zijn. Zou echter graag nog meer testcases hebben!KRKN wrote: ↑Fri Feb 15, 2019 8:22 amIk hoop dit weekend, maar vermoed eerder volgend weekend, het probleem te kunnen fixen waarbij je altijd opnieuw moet inloggen. Kan zijn dat het forum hier even door plat ligt, dus geen paniek. Denk dat velen (waaronder ikzelf) dat toch een serieuze verbetering zouden vinden.
Kunnen jullie - indien jullie dat willen - 'Remember me' aanvinken en laten weten of dit naar behoren werkt?
Ik denk dat het de gebruiksvriendelijkheid toch een stuk zou moeten verhogen; zo moet je niet altijd opnieuw inloggen![]()
- Justhomuch
Een logo vanboven waar je op kan klikken waardoor je automatisch op board index komt.
Wij komen áltijd terug!