internet

Praktische zaken omtrent het forum (lay-out, problemen, verbeteringen,..) kunnen hier besproken worden.
Vergaaneglorie
Re: internet

Post by Vergaaneglorie » Thu Sep 03, 2020 5:44 pm

Justhomuch wrote:
Thu Sep 03, 2020 12:30 pm
Lisp-boy wrote:
Thu Sep 03, 2020 11:55 am
https://www.lierse.com/nieuws/lierse-tr ... beeckx-aan

Ook dit, die smalle, uitgerekte en onscherpe foto bovenaan, waar slaat dit eigenlijk op ?
En zo is het bij elke transfer, je krijgt geen enkele duidelijke foto te zien.
Ik open die site nooit meer, doet pijn aan men ogen.
Idem

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Thu Sep 03, 2020 5:48 pm

KRKN wrote:
Thu Sep 03, 2020 1:03 pm
Ik stoor me daar minder aan dan anderen denk ik, maar ben het er wel mee eens dat het een niveautje opgetrokken mag worden.
Eigelijk is dat toch ook wel uw uithang bord naar de buiten wereld toe. Een up to date site trekt Toch veel meer publiek en interesse dan zo een vodde site.

Netzer

Post by Netzer » Fri Aug 13, 2021 11:04 am

Toch even weer een opmerking over de website.
Aan de vooravond van de nieuwe competitie is er bij "spelers" nog geen spoor van nieuwelingen Jordi Liongola en Jonathan Hendrickx.
Ook heeft Guillaume De Schrijver er tot op heden nooit tussen gestaan, ik denk dat ze die stomweg vergeten zijn :mrgreen:
Formerly known as Lisp-boy

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Aug 13, 2021 11:25 am

Lisp-boy wrote:
Fri Aug 13, 2021 11:04 am
Toch even weer een opmerking over de website.
Aan de vooravond van de nieuwe competitie is er bij "spelers" nog geen spoor van nieuwelingen Jordi Liongola en Jonathan Hendrickx.
Ook heeft Guillaume De Schrijver er tot op heden nooit tussen gestaan, ik denk dat ze die stomweg vergeten zijn :mrgreen:
Bij uw profiel kan je uw e-mail adres ook niet aanpassen, ik geef het maar mee :lol:
Wij komen áltijd terug!

Netzer

Post by Netzer » Wed Jun 29, 2022 2:38 pm

Ik wil het toch nog even opnieuw hebben over de officiële website. Het is toch jammer om te zien dat er, na jaren, nog steeds geen verbetering te merken is. Nu ook weer, met de voorstelling van Brebels, zie je als foto een smalle strook waar je dan een half hoofd te zien krijgt en dat is bij elke transfer zo.
Dat moet toch echt beter kunnen ?

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Jun 29, 2022 5:18 pm

Lisp-boy wrote:
Wed Jun 29, 2022 2:38 pm
Ik wil het toch nog even opnieuw hebben over de officiële website. Het is toch jammer om te zien dat er, na jaren, nog steeds geen verbetering te merken is. Nu ook weer, met de voorstelling van Brebels, zie je als foto een smalle strook waar je dan een half hoofd te zien krijgt en dat is bij elke transfer zo.
Dat moet toch echt beter kunnen ?
Die website blijft hopeloos, ik kan zelfs geen account aanmaken om een abo te kopen, ik wordt dus verplicht om het fysiek te gaan halen, en daar ga ik dan ineens gebruik van maken om het nog eens duidelijk te maken dat ze iets aan hun website moeten doen.
Wij komen áltijd terug!

Fiero67

Post by Fiero67 » Wed Jun 29, 2022 7:39 pm

Die website blijft hopeloos, ik kan zelfs geen account aanmaken om een abo te kopen, ik wordt dus verplicht om het fysiek te gaan halen, en daar ga ik dan ineens gebruik van maken om het nog eens duidelijk te maken dat ze iets aan hun website moeten doen.
[/quote]

Laat u maar ne keer goed gaan, Justhomuch.
Zo’n makkelijk medium en er zo onachtzaam mee omspringen. Het is niet meer van deze tijd

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Jun 29, 2022 9:10 pm

Fiero67 wrote:
Wed Jun 29, 2022 7:39 pm
Laat u maar ne keer goed gaan, Justhomuch.
Zo’n makkelijk medium en er zo onachtzaam mee omspringen. Het is niet meer van deze tijd
[/quote]
Bakske vol!
Wij komen áltijd terug!

Netzer

Post by Netzer » Sat Aug 20, 2022 8:17 pm

Ondertussen nog steeds geen spoor van Maxime Delanghe bij de spelers op de website.
Tja ..

Netzer

Post by Netzer » Sat Feb 04, 2023 2:56 pm

Telkens ik iets nieuw open hier op dit forum verschijnt er, opkomend van onderaan het scherm, een reclamebalk.
Je moet dan telkens linksboven in die balk op dat pijltje klikken om het te laten wegzakken, elke keer opnieuw.
Iemand een idee hoe ik dit permanent kan laten verdwijnen ?

Post Reply