Favoriete spelers uit Lierse geschiedenis
Favoriete spelers uit Lierse geschiedenis
Ik had het laatst met een maat over memorabele / favoriete Lierse spelers uit de periode waaruit we supporters waren.
Ik dacht dat dat wel een leuk topic kon zijn voor op het forum. Dus: hoe zit het met jullie? Wat zijn voor jullie spelers die jullie nauw aan het hart dragen en voor altijd in jullie Lierse-hart zitten?
Hier is dat toch ne Jurgen Cavens bijvoorbeeld. Tijden..
Ik dacht dat dat wel een leuk topic kon zijn voor op het forum. Dus: hoe zit het met jullie? Wat zijn voor jullie spelers die jullie nauw aan het hart dragen en voor altijd in jullie Lierse-hart zitten?
Hier is dat toch ne Jurgen Cavens bijvoorbeeld. Tijden..
Re: Favoriete spelers uit Lierse geschiedenis
Voor mij is dat zonder twijfel Bertho Bosch.
Had als klein manneke een truitje met zijn naam en nummer 6 op.
Wou bij mijn eigen voetbalploeg ook met niets anders dan nummer 6 spelen. Gans mijn voetbalcarrière lang.
Tijden dat ze bibberden om naar het Lisp af te zakken.
Had als klein manneke een truitje met zijn naam en nummer 6 op.
Wou bij mijn eigen voetbalploeg ook met niets anders dan nummer 6 spelen. Gans mijn voetbalcarrière lang.
Tijden dat ze bibberden om naar het Lisp af te zakken.
Leuk topic inderdaad.
Mijn eerste wedstrijden dateren van rond het kampioenenjaar, op 6-jarige leeftijd. Ik heb dus ook maar een dikke 20j om over mee te lullen.
Met stip op één; charlie miller. Die man was pure cult. Recent zijn autobiografie nog gekocht via ebay, een aanrader!
een eervolle vermelding krijgt ook archie thompson van mij. Maakte jaarlijks vlotjes zijn 10-15 goals en was technisch nog vrij goed onderlegd ook.
Mijn eerste wedstrijden dateren van rond het kampioenenjaar, op 6-jarige leeftijd. Ik heb dus ook maar een dikke 20j om over mee te lullen.
Met stip op één; charlie miller. Die man was pure cult. Recent zijn autobiografie nog gekocht via ebay, een aanrader!
een eervolle vermelding krijgt ook archie thompson van mij. Maakte jaarlijks vlotjes zijn 10-15 goals en was technisch nog vrij goed onderlegd ook.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Bertho Bosch, Erwin vd berg wat een voorlijn!
Rudy
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Spreekt Charlie over Lierse in zijn bio?Axassin wrote: ↑Tue Dec 01, 2020 10:31 pmLeuk topic inderdaad.
Jep, er is toch een bladzijde of 5 aan gewijdF30 wrote: ↑Wed Dec 02, 2020 8:38 amSpreekt Charlie over Lierse in zijn bio?Axassin wrote: ↑Tue Dec 01, 2020 10:31 pmLeuk topic inderdaad.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Lijkt een beetje op het topic “Oud Liersespelers”
Ik was 7 in het kampioenenjaar dus voor mij blijven bij; Eric Van Meir, Nico Van Kerckhoven, Bob Peeters, De Roover en vooral als kind Jurgen Cavens.
Ik was 7 in het kampioenenjaar dus voor mij blijven bij; Eric Van Meir, Nico Van Kerckhoven, Bob Peeters, De Roover en vooral als kind Jurgen Cavens.
Wij komen áltijd terug!
Ik ben een laatbloeier vrees ik: niet zoveel successen meegemaakt. Pas als jonge tiener echt naar het Lisp beginnen afzakken. Ten tijde van Radzinski / Cavens. Van dominantie gesproken toen
Kocavs heb ik altijd een enorme cultheld gevonden ook. Recenter ne Frans, maar sinds zijn move naar Beerschot toch wel wat van zijn allure verloren. Al neem ik hem dat niet kwalijk.
Kocavs heb ik altijd een enorme cultheld gevonden ook. Recenter ne Frans, maar sinds zijn move naar Beerschot toch wel wat van zijn allure verloren. Al neem ik hem dat niet kwalijk.
Niet twijfelen: Bertho Bosch