Ontslag Trost + aanstelling nieuw trainersduo

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
DVSLVS
Ontslag Trost + aanstelling nieuw trainersduo

Post by DVSLVS » Thu Nov 01, 2018 7:28 pm

Afgelopen week heeft de club afscheid genomen van een Lierse icoon, en beslist om in zee te gaan met Dave De Herdt en Urbain Spaenhoven. Thoughts?

Eric
Re: Ontslag Trost + aanstelling nieuw trainersduo

Post by Eric » Fri Nov 02, 2018 2:34 pm

DVSLVS wrote:
Thu Nov 01, 2018 7:28 pm
Afgelopen week heeft de club afscheid genomen van een Lierse icoon, en beslist om in zee te gaan met Dave De Herdt en Urbain Spaenhoven. Thoughts?
Ik vond het persoonlijk snel.. Hoewel ik denk dat het meer te maken heeft met het spelpeil dan met het aantal punten.

In principe is de top 4 nog in handbereik en zijn we nog helemaal niet zo ver in de competitie. Heb wel vertrouwen in het nieuwe duo.

backman

Post by backman » Fri Nov 02, 2018 4:58 pm

spijtig voor René Trost, maar ik denk dat deze trainers de reeks kennen en beter zijn om versterking te halen om LK verder op te bouwen met de hulp van Nico

KRKN

Post by KRKN » Fri Nov 02, 2018 5:04 pm

backman wrote:
Fri Nov 02, 2018 4:58 pm
spijtig voor René Trost, maar ik denk dat deze trainers de reeks kennen en beter zijn om versterking te halen om LK verder op te bouwen met de hulp van Nico
Mee eens. Denk je dat ze nog spelers van Rupel Boom gaan meepakken?

Lipser

Post by Lipser » Fri Nov 02, 2018 7:52 pm

Denk dat Trost een beetje een te brave vent is en te weinig een winnaarstype. Om elke match te willen winnen, moet je af en toe een smeerlapke zijn en dat is Rene te weinig.

Ben blij dat ze niet terug voor een "icoon" hebben gekozen. Iconen moeten vooral icoon blijven en geen T1 worden.

Veel succes aan de nieuwe trainers!!

Eric

Post by Eric » Sat Nov 03, 2018 8:06 am

Lipser wrote:
Fri Nov 02, 2018 7:52 pm
Denk dat Trost een beetje een te brave vent is en te weinig een winnaarstype. Om elke match te willen winnen, moet je af en toe een smeerlapke zijn en dat is Rene te weinig.

Ben blij dat ze niet terug voor een "icoon" hebben gekozen. Iconen moeten vooral icoon blijven en geen T1 worden.

Veel succes aan de nieuwe trainers!!
Volledig mee eens. Nu, 't is altijd wel leuk als iconen het goed doen, maar vroeg of laat gaat het nu eenmaal eens mis. Laat iconen maar gewoon komen in een rol als bv. T2. Ik hoop vanavond op een visitekaartje van ons nieuw duo.

Kevin

Post by Kevin » Sat Nov 03, 2018 11:14 am

Echt jammer wat er gebeurd is. Dat was nu net één van die zaken die me stoorden bij het oude Lierse. Monumenten verbranden. Trost is nu geen monument, maar hij heeft wel iets neergezet. Laat die man dan toch in zijn eer. Zeker omdat iedereen weet dat Trost niet de toptrainer is...

Spaenhoven is natuurlijk wel een geschikte trainer voor onze reeks. Had hem liever van in het begin bij ons gezien...

'30'

Post by '30' » Sat Nov 03, 2018 12:17 pm

Correct ontslag. Met 51 procent van de punten tegen bijna allemaal ploegen uit de rechtse tabelhelft gewoonweg te weinig voor een club die ambitie heeft. Trost is helemaal het vuur kwijt dat ik bij zijn vorige passage wel zag.

En deze kern is heus wel beter dan iedereen denkt misschien niet in de breedte maar de 15 eersten op het wedstrijdblad moeten die play offs kunnen halen.

Beter snel ingrijpen nu er nog niks verloren is. En minstens dat spitsje erbij met de winterstop ;-)

KRKN

Post by KRKN » Sat Nov 03, 2018 12:25 pm

'30' wrote:
Sat Nov 03, 2018 12:17 pm
Correct ontslag. Met 51 procent van de punten tegen bijna allemaal ploegen uit de rechtse tabelhelft gewoonweg te weinig voor een club die ambitie heeft. Trost is helemaal het vuur kwijt dat ik bij zijn vorige passage wel zag.

En deze kern is heus wel beter dan iedereen denkt misschien niet in de breedte maar de 15 eersten op het wedstrijdblad moeten die play offs kunnen halen.

Beter snel ingrijpen nu er nog niks verloren is. En minstens dat spitsje erbij met de winterstop ;-)
Of een nummer 10. Qua aanvallende impulsen vond ik het vaak erg teleurstellen.
Nu: hoofdzaak blijft hoe dan ook om zeker niet teveel uit te geven. Een gezond financieel beleid doet me ook deugd.

'30'

Post by '30' » Sat Nov 03, 2018 12:36 pm

KRKN 100 procent mee eens. Maar ik denk dat Van Thilo dat wel doet. Lijkt me geen grootprater zoals Maged.

Post Reply