A-kern
Re: A-kern
Lokeren-temse zeker
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Van onze loonlijst en een deftige vervanger aub. Niet dat ik hem zo slecht vond ofzo, maar in de b-kern hebben we er toch niks aan. Tenzij hij na TVI terug boven water zou komen natuurlijk.
Een bedenking die ik me wel stilaan begin te maken is, er vanuitgaand dat we er in blijven door hervorming, wie gaan we verlengen? Welke posities moeten we absoluut versterken? Ons spaarpotje is niet oneindig, uiteraard, dus 'iedereen' is geen geldig antwoord.
Onze nieuwkomers zijn zich aan het laten gelden. Laes en Gillekens zijn een aanwinst. Idem voor Swinnen, al vond ik die gisteren een blekere partij spelen. Aabbou heeft duidelijk talent maar heeft het nog niet echt kunnen tonen. Maar toch zag je zelfs met dit versterkte elftal (en, op Allach na, toch ongeveer het type-elftal, niet veel blessures), dat je het érg moeilijk had.
Ik neig alvast om te zeggen: nieuwe RB, spits en doelman.
Onze nieuwkomers zijn zich aan het laten gelden. Laes en Gillekens zijn een aanwinst. Idem voor Swinnen, al vond ik die gisteren een blekere partij spelen. Aabbou heeft duidelijk talent maar heeft het nog niet echt kunnen tonen. Maar toch zag je zelfs met dit versterkte elftal (en, op Allach na, toch ongeveer het type-elftal, niet veel blessures), dat je het érg moeilijk had.
Ik neig alvast om te zeggen: nieuwe RB, spits en doelman.
Sommige posities gewoon nog te zwak...Van Genechten, Santermans, Brughmans, van landschoot, de spitsen (al denk ik dat Placca mits goeie aanvoer zijn goalen wel zal maken), de rechterflank, zelfs Gillis is enorm teruggevallen...
Als je echt wil meedraaien heb 7 a 8 versterkingen nodig nog. Maar das mijn mening
Als je echt wil meedraaien heb 7 a 8 versterkingen nodig nog. Maar das mijn mening

Ik vind Van Genechten erg wisselvallig, maar wil die omwille van de leeftijd nog wel voordeel van de twijfel geven.Zovko wrote: ↑Sat Feb 06, 2021 10:13 amSommige posities gewoon nog te zwak...Van Genechten, Santermans, Brughmans, van landschoot, de spitsen (al denk ik dat Placca mits goeie aanvoer zijn goalen wel zal maken), de rechterflank, zelfs Gillis is enorm teruggevallen...
Als je echt wil meedraaien heb 7 a 8 versterkingen nodig nog. Maar das mijn mening![]()
Lijkt me wel een prima backup.
Van genechten zou ik niet weg doen, zie die nog wel groeien , gun die regelmatig zijn rust , en dat komt goed ! Jellert vind ik elke week slechter worden, Gillis zijn voorzetten zijn ook niet meer echt goed. Spitsen moeten er zeker komen al met nodige aanvoer placca zijn doelpunten zeker maakt ! Maar vervanger voor Petrov. Goede en ervaren nr 10 met scorend vermogen Matt ook nog komen. Dus ik denk paar jongens weg doen . Jellert, van der Veken, Vermeiren, Jansen, Smolders toch veel gekwetst zou ik ook laten . Met Petrov zijn dat 6 man, haar er 3 bijmet kwaliteiten.
-
Ik hoop dat ze naar volgend seizoen toe Gillekens en Laes vast kunnen leggen. Die mannen hebben het wel vind ik. En bij ohl gaan ze volgens mij geen kansen krijgen.
Swinnen ook graag aubKLSK190630 wrote: ↑Sun Feb 14, 2021 4:41 pmIk hoop dat ze naar volgend seizoen toe Gillekens en Laes vast kunnen leggen. Die mannen hebben het wel vind ik. En bij ohl gaan ze volgens mij geen kansen krijgen.

Inderdaad, en dit hoe al na 4 matchen. Daarvoor een jaar stil gelegen. Dus die kan nog groeien vermoed ik.Yentl1992 wrote: ↑Tue Feb 16, 2021 1:44 pmSwinnen ook graag aubKLSK190630 wrote: ↑Sun Feb 14, 2021 4:41 pmIk hoop dat ze naar volgend seizoen toe Gillekens en Laes vast kunnen leggen. Die mannen hebben het wel vind ik. En bij ohl gaan ze volgens mij geen kansen krijgen.Die gast verliest nauwelijks zijn bal en heeft een loepzuivere tackle.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.