A-kern
Re: A-kern
Maar dat gaat niet gebeuren, dat weten we allemaal. Er zullen, gok ik, een handvol gerichte transfers gebeuren. Dat kan genoeg zijn om je voet naast RWDM te kunnen zetten.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Dec 06, 2020 9:44 amIs niet genoeg, je moet een halve ploeg vernieuwen en dan nog....
-
Te laat dan al, je staat nu al vele punten achter.Flor wrote: ↑Sun Dec 06, 2020 1:31 pmMaar dat gaat niet gebeuren, dat weten we allemaal. Er zullen, gok ik, een handvol gerichte transfers gebeuren. Dat kan genoeg zijn om je voet naast RWDM te kunnen zetten.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Dec 06, 2020 9:44 amIs niet genoeg, je moet een halve ploeg vernieuwen en dan nog....
Allach staat terug op het trainingsveld.
-
Op twitter staat volgend bericht van "Inside mercato":
"Déjà habitué aux missions sauvetage. @Lierse_K penserait à Christophe Gamel pour venir épauler le club dans cette mission. Pour rappel, le avait maintenu Roulers l'année dernière contre toute attente. "
Ik heb geen enkel idee over de betrouwbaarheid van het bericht. Maar ik wou het alleszins met jullie delen...
"Déjà habitué aux missions sauvetage. @Lierse_K penserait à Christophe Gamel pour venir épauler le club dans cette mission. Pour rappel, le avait maintenu Roulers l'année dernière contre toute attente. "
Ik heb geen enkel idee over de betrouwbaarheid van het bericht. Maar ik wou het alleszins met jullie delen...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
- Justhomuch
Geen flauw idee wie dat is. Zag ook een bericht op facebook dat de club met Thibeau Swinnen (ex Eindhoven zou nu transfervrij zijn en met Sittard meetrainen).Berrem wrote: ↑Fri Dec 11, 2020 12:21 pmOp twitter staat volgend bericht van "Inside mercato":
Wij komen áltijd terug!
-
Dat de club met thibeau swinnen onderhandelt of wat bedoel je?Justhomuch wrote: ↑Fri Dec 11, 2020 12:34 pmGeen flauw idee wie dat is. Zag ook een bericht op facebook dat de club met Thibeau Swinnen (ex Eindhoven zou nu transfervrij zijn en met Sittard meetrainen).Berrem wrote: ↑Fri Dec 11, 2020 12:21 pmOp twitter staat volgend bericht van "Inside mercato":
- Justhomuch
Het is vrijdag he, dan moet’k men zinnen niet meer afmaken maar dus het gerucht zou er dus idd zijn dat ze daar mee aan het onderhandelen zijn, geen idee wat er van aan is...KLSK190630 wrote: ↑Fri Dec 11, 2020 12:45 pmDat de club met thibeau swinnen onderhandelt of wat bedoel je?Justhomuch wrote: ↑Fri Dec 11, 2020 12:34 pmGeen flauw idee wie dat is. Zag ook een bericht op facebook dat de club met Thibeau Swinnen (ex Eindhoven zou nu transfervrij zijn en met Sittard meetrainen).Berrem wrote: ↑Fri Dec 11, 2020 12:21 pmOp twitter staat volgend bericht van "Inside mercato":
Wij komen áltijd terug!
-
, ken hem niet maar versterking kunnen we wel gebruiken.Justhomuch wrote: ↑Fri Dec 11, 2020 12:56 pmHet is vrijdag he, dan moet’k men zinnen niet meer afmaken maar dus het gerucht zou er dus idd zijn dat ze daar mee aan het onderhandelen zijn, geen idee wat er van aan is...KLSK190630 wrote: ↑Fri Dec 11, 2020 12:45 pmDat de club met thibeau swinnen onderhandelt of wat bedoel je?Justhomuch wrote: ↑Fri Dec 11, 2020 12:34 pm
Geen flauw idee wie dat is. Zag ook een bericht op facebook dat de club met Thibeau Swinnen (ex Eindhoven zou nu transfervrij zijn en met Sittard meetrainen).
Vreemd dat hij zonder club zit: https://www.transfermarkt.nl/tibeau-swi ... aison=2019
Vorig jaar nog 28 wedstrijden gespeeld, 4 doelpunten en een assist. Toch zo geen slechte statistieken voor een kandidaat 1B speler.
En hij past in de visie van de club ==> relatief jong (25 jaar), Belgisch (Diest).
Vorig jaar nog 28 wedstrijden gespeeld, 4 doelpunten en een assist. Toch zo geen slechte statistieken voor een kandidaat 1B speler.
En hij past in de visie van de club ==> relatief jong (25 jaar), Belgisch (Diest).
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.