A-kern
- Justhomuch
-
Re: A-kern
Zag het ook net, super goed nieuws.
Ik neem aan dat het nog wel even zal duren eer ze dit zijn voor de match. Ik weet wel niet of Simon nog veel aan de bak gaat komen.
-
Placca en petrov zijn beiden snel maar echte killers zijn het toch ook niet he. Als je sommige kansen van die mannen hebt gezien dan heb ik me soms toch bedacht dak simon die zou binnengelegd hebben. Al zijn er ook goals die ze met hun snelheid maken die simon dan weer niet kan maken.
Klopt, maar killer is nu ook een stempel die ik niet op Simon zou plakken Wel vrij all-round, maar niet op dit niveau denk ik. Wie weet bewijst hij me ongelijk. Hoe dan ook is wat extra concurrentie nooit slecht.KLSK190630 wrote: ↑Thu Dec 03, 2020 3:32 pmPlacca en petrov zijn beiden snel maar echte killers zijn het toch ook niet he. Als je sommige kansen van die mannen hebt gezien dan heb ik me soms toch bedacht dak simon die zou binnengelegd hebben. Al zijn er ook goals die ze met hun snelheid maken die simon dan weer niet kan maken.
De terugkeer van Jellert, daar kijk ik wel naar uit.
Trouwens: Gillis staat op 1 gele kaart van een schorsing..
-
Snap ik helemaal, Simon is iets voor 1e amateur-2e amateur.KRKN wrote: ↑Thu Dec 03, 2020 8:31 pmKlopt, maar killer is nu ook een stempel die ik niet op Simon zou plakken Wel vrij all-round, maar niet op dit niveau denk ik. Wie weet bewijst hij me ongelijk. Hoe dan ook is wat extra concurrentie nooit slecht.KLSK190630 wrote: ↑Thu Dec 03, 2020 3:32 pmPlacca en petrov zijn beiden snel maar echte killers zijn het toch ook niet he. Als je sommige kansen van die mannen hebt gezien dan heb ik me soms toch bedacht dak simon die zou binnengelegd hebben. Al zijn er ook goals die ze met hun snelheid maken die simon dan weer niet kan maken.
De terugkeer van Jellert, daar kijk ik wel naar uit.
Trouwens: Gillis staat op 1 gele kaart van een schorsing..
Deze winter: nog een spits en CV aub.
-
Ik denk inderdaad dat de hele opbouw van de ploeg fout zit.
Te vrezen valt dat de know how er niet is in de bestuurskamer.
Te vrezen valt dat de know how er niet is in de bestuurskamer.
Het probleem hé aan begin seizoen wilde men met een niet te grote groep zitten . We zitten met allemaal spelers die minstens contract hebben van jaar. Dus gaan we er nieuwe bij halen gaat het weer grote groep worden. En de vraag budget natuurlijk. Want dat is geen vette voor deze reeks.