A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Fiero67
Re: A-kern

Post by Fiero67 » Mon Nov 02, 2020 4:29 pm

[/quote]2...1b is nog nooit zo sterk geweest dankzij buitenlandse investeerders. Lk wist amper 2 weken voor de competitiestart dat ze in deze reeks zouden aantreden in allerijl hebben ze dan transfers gedaan, de voorbereiding was ook niet je dat wegens dat coronagedoe! Heb het al van bij het seizoen gepost geen degradatie zou een heus huzarenstukje zijn bekijk de budgetten maar eens van Geel-zwart en de rest van de clubs. Laat bij een degradatie tvi maar op het lisp blijven je zal geen betere op de kop kunnen tikken met een beperkt budget. Nogmaals de betere spelers trachten te behouden en versterken op plaatsen waar nodig en je zal niet ver zijn van opnieuw promotie naar 1b. Maar voor daar geen mal figuur te slaan moeten extra-investeerders worden aangetrokken of lvt en van lommel moeten de geldbeugel open doen anders wordt Geel-zwart een liftclub dat zal peddelen tussen 1b en de hoogste amateurklasse.
[/quote]

Ozzy, wees niet naïef, de betere spelers blijven niet bij degradatie. Dan wordt het weer van 0 beginnen.

Carlke

Post by Carlke » Mon Nov 02, 2020 4:37 pm

Fiero67 wrote:
Mon Nov 02, 2020 4:29 pm
2...1b is nog nooit zo sterk geweest dankzij buitenlandse investeerders. Lk wist amper 2 weken voor de competitiestart dat ze in deze reeks zouden aantreden in allerijl hebben ze dan transfers gedaan, de voorbereiding was ook niet je dat wegens dat coronagedoe! Heb het al van bij het seizoen gepost geen degradatie zou een heus huzarenstukje zijn bekijk de budgetten maar eens van Geel-zwart en de rest van de clubs. Laat bij een degradatie tvi maar op het lisp blijven je zal geen betere op de kop kunnen tikken met een beperkt budget. Nogmaals de betere spelers trachten te behouden en versterken op plaatsen waar nodig en je zal niet ver zijn van opnieuw promotie naar 1b. Maar voor daar geen mal figuur te slaan moeten extra-investeerders worden aangetrokken of lvt en van lommel moeten de geldbeugel open doen anders wordt Geel-zwart een liftclub dat zal peddelen tussen 1b en de hoogste amateurklasse.
[/quote]

Ozzy, wees niet naïef, de betere spelers blijven niet bij degradatie. Dan wordt het weer van 0 beginnen.
[/quote]
Niet helemaal eens ! Veel spelers mochten vorig jaar niet mee doen in 1 b, en als ze nu zakken met hun ploeg, gaan andere ploegen ook denken en zien van Ola ze konden zich nu bewijzen en deden het niet. Natuurlijk zullen er vertrekkers zijn. Maar zijn veel spelers op de markt geen paniek.

Fiero67

Post by Fiero67 » Mon Nov 02, 2020 5:48 pm

[Ozzy, wees niet naïef, de betere spelers blijven niet bij degradatie. Dan wordt het weer van 0 beginnen.
[/quote]
Niet helemaal eens ! Veel spelers mochten vorig jaar niet mee doen in 1 b, en als ze nu zakken met hun ploeg, gaan andere ploegen ook denken en zien van Ola ze konden zich nu bewijzen en deden het niet. Natuurlijk zullen er vertrekkers zijn. Maar zijn veel spelers op de markt geen paniek.
[/quote]

Ik had het dan ook over de BETERE spelers.
De ploegen die tegen ons spelen zien ook wel wat er rondloopt bij ons.

ik ben wel akkoord dat er dit momenteel maar 2 of 3 zijn. De rest is materiaal dat meekan naar amateur.

Maar he, zo ver zijn we nog niet, he.

Eric

Post by Eric » Mon Nov 02, 2020 9:45 pm

Kunnen dit niveau aan: Allach, Gillis, Cauwenbergh. Van Genechten is te jong en Placca kan ik nog niet inschatten, die krijgt nog wat respijt. El Ansri schat ik ook hoog in, maar die laat het wel echt nog niet zien dezer dagen vind ik.

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Sat Nov 07, 2020 10:45 am

Justhomuch wrote:
Sun Nov 01, 2020 6:45 pm
Thomas1906 wrote:
Sun Nov 01, 2020 2:42 pm
Dan wordt het echt wel een trainerskerkhof als je bij hem ontslaat.
Nu is hij puntengewijs wel slechter bezig dan RP. :twisted:
Ben jij dit seizoen de man van de statistieken? :lol:
Ik mag blijkbaar geen appelen met peren vergelijken.

Flor

Post by Flor » Sat Nov 07, 2020 6:25 pm

Denk dat we stilaan komende vraag gaan moeten stellen: welke 1 a 2 posities moeten we in de winter versterken om het tij te keren?

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Sat Nov 07, 2020 6:42 pm

Flor wrote:
Sat Nov 07, 2020 6:25 pm
Denk dat we stilaan komende vraag gaan moeten stellen: welke 1 a 2 posities moeten we in de winter versterken om het tij te keren?
Volgens mij CV

Carlke

Post by Carlke » Sat Nov 07, 2020 7:34 pm

Eerst zien of het kalf dan al niet verdronken is ! Want als achterstand groot is zou ik al werken naar volgend seizoen. Is het klein ja dan zeker CV das duidelijk.

Cold

Post by Cold » Tue Nov 10, 2020 10:43 am

Momenteel is het kalf toch nog niet half verdronken?
Volgende match winnen tegen Club 2 en je staat terug tussen de mensen.

Gewoon in het klassement in de buurt blijven van RWDM. De andere ploegen zal je niet moeten op focussen.

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Nov 10, 2020 12:36 pm

Cold wrote:
Tue Nov 10, 2020 10:43 am
Momenteel is het kalf toch nog niet half verdronken?
Volgende match winnen tegen Club 2 en je staat terug tussen de mensen.

Gewoon in het klassement in de buurt blijven van RWDM. De andere ploegen zal je niet moeten op focussen.
Deinze en of lommel blijven ook in het vizier, Deinze verrast mij in negatieve zin veel meer van verwacht en zoveel geld geïnvesteerd mensen toch... Geel-zwart gaat nog eens moeten stunten nu bv op rwdm...

Post Reply