Transfernieuws
- Justhomuch
Re: Transfernieuws
Geen flauw idee wat’k daarvan moet denken, ik geef het een kans.
Wij komen áltijd terug!
Een voetbalclub is een bedrijf leiden he... En zonder (berekende) risico's, leeft een bedrijf niet. Durven investeren, dus zoals ze nu doen, spelers uit hogere reeksen halen. Dat is ook een risico. Net zoals Rupel Boom bijvoorbeeld het risico neemt om spelers uit lagere afdelingen te halen. Het zijn twee verschillende risico's, maar het zijn risico's.BB666 wrote: ↑Thu May 28, 2020 5:15 pmEr is er zo al een geweest die risico's nam.Yentl1992 wrote: ↑Thu May 28, 2020 3:06 pmOndernemen is gelijk aan risico's nemen.
Als je met quasi 100% zekerheid in eerste amateur speelt, moet je gewoon de kern samenstellen op dat niveau.
Die inkomsten die komen er wel. Bedrijven worden heel hard geholpen door de overheid.
Ik ken een paar bedrijfsleiders en zelfstandigen en die krijgen een mooi centje om deze periode te overbruggen.
De bedrijven die nu alsnog over de kop gaan, die gingen sowieso na verloop van tijd wel overkop gaan.
Afwachten in deze situatie is verliezen. Zeker omdat er nu koopjes te doen vallen.
En dat is 2 jaar geleden op falicante wijze afgelopen ...
Ja, maar nu gokken op een speler die een jaar niks heeft kunnen laten zien terwijl er waardige alternatieven rondlopen vind ik toch wat teveel van het goeie.Yentl1992 wrote: ↑Thu May 28, 2020 5:37 pmEen voetbalclub is een bedrijf leiden he... En zonder (berekende) risico's, leeft een bedrijf niet. Durven investeren, dus zoals ze nu doen, spelers uit hogere reeksen halen. Dat is ook een risico. Net zoals Rupel Boom bijvoorbeeld het risico neemt om spelers uit lagere afdelingen te halen. Het zijn twee verschillende risico's, maar het zijn risico's.BB666 wrote: ↑Thu May 28, 2020 5:15 pmEr is er zo al een geweest die risico's nam.Yentl1992 wrote: ↑Thu May 28, 2020 3:06 pmOndernemen is gelijk aan risico's nemen.
Als je met quasi 100% zekerheid in eerste amateur speelt, moet je gewoon de kern samenstellen op dat niveau.
Die inkomsten die komen er wel. Bedrijven worden heel hard geholpen door de overheid.
Ik ken een paar bedrijfsleiders en zelfstandigen en die krijgen een mooi centje om deze periode te overbruggen.
De bedrijven die nu alsnog over de kop gaan, die gingen sowieso na verloop van tijd wel overkop gaan.
Afwachten in deze situatie is verliezen. Zeker omdat er nu koopjes te doen vallen.
En dat is 2 jaar geleden op falicante wijze afgelopen ...
On verra. Welkom Bob!
Toch vaak gespeeld bij Virton toch topper in 1 b. Dus denk voor eerste amateur versterking hoor.
3 wedstrijden voor Virton als het klopt wat ik op bet internet terugvind?
Degelijke transfer je kan mindere goden uit de vijver vissen .. 22 jaar, linksbuiten, snel en loopvermogen wat LK toch miste voor Samyn arriveerde … en al wat ervaring. Voor deze reeks een topper zal snel blijken.
Blijf nog wat op mijn honger zitten betreffende een degelijke numero 10 en minstens één oerdegelijke spits!

Pas in de winter uitgeleend door lokeren aan virton. 10 matchen, 1 goal.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Misschien wil van Imschoot zonder 10 spelen of met twee spitsen ofzo he.ozzy105 wrote: ↑Thu May 28, 2020 6:40 pmDegelijke transfer je kan mindere goden uit de vijver vissen .. 22 jaar, linksbuiten, snel en loopvermogen wat LK toch miste voor Samyn arriveerde … en al wat ervaring. Voor deze reeks een topper zal snel blijken.Blijf nog wat op mijn honger zitten betreffende een degelijke numero 10 en minstens één oerdegelijke spits!
Een 10 ontbrak toch de voorbije twee seizoenen ééntje die rust brengt, spel kan verleggen en af en toe een goaltje meepikt … een Brulmans bv zou al niet slecht zijn ..KLSK190630 wrote: ↑Thu May 28, 2020 7:38 pmMisschien wil van Imschoot zonder 10 spelen of met twee spitsen ofzo he.ozzy105 wrote: ↑Thu May 28, 2020 6:40 pmDegelijke transfer je kan mindere goden uit de vijver vissen .. 22 jaar, linksbuiten, snel en loopvermogen wat LK toch miste voor Samyn arriveerde … en al wat ervaring. Voor deze reeks een topper zal snel blijken.Blijf nog wat op mijn honger zitten betreffende een degelijke numero 10 en minstens één oerdegelijke spits!