Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Ik zou er niks op tegen hebben moesten we die onbekende club zijn.Axassin wrote: ↑Thu May 28, 2020 3:42 pmDat zou te zot zijn.KLSK190630 wrote: ↑Thu May 28, 2020 3:33 pmSabir vertrekt bij Dudelange. Staat op transfermarkt "naar onbekende club"

-
Dit is totaal verschillend sport of werk, zeker 1Ama. de spelers daar brengen (bijna) geen geld op bij vertrek. Het werk, op dit ogenblik er nog steeds zoveel tw is onder de werknemers. Bedrijven wachten nog steeds af met zwaar investeren, zie ik bij ons in de industrie projecten.
Sabir stel het voor zal ook goed zijn voor de reclame voor de abonnement
-
Ja jongens om 17 uur een transfer, Sabir hopelijk.
Ik kan al heel snel ongelijk hebben, maar op Sabir reken ik nog steeds niet.
Spannend wel!
Spannend wel!

-
Er is er zo al een geweest die risico's nam.Yentl1992 wrote: ↑Thu May 28, 2020 3:06 pmOndernemen is gelijk aan risico's nemen.
Als je met quasi 100% zekerheid in eerste amateur speelt, moet je gewoon de kern samenstellen op dat niveau.
Die inkomsten die komen er wel. Bedrijven worden heel hard geholpen door de overheid.
Ik ken een paar bedrijfsleiders en zelfstandigen en die krijgen een mooi centje om deze periode te overbruggen.
De bedrijven die nu alsnog over de kop gaan, die gingen sowieso na verloop van tijd wel overkop gaan.
Afwachten in deze situatie is verliezen. Zeker omdat er nu koopjes te doen vallen.
En dat is 2 jaar geleden op falicante wijze afgelopen ...
-