Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Zouden ze niet opsparen en bijvoorbeeld 7 dagen voor de start abo verkoop elke dag een transfer aankondigen?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Seraing gaat enkel spelers van Metz etc halen. RWDM zal onze grootste concurrent zijn. Weet nu niet of die meer geld dan LK hebben, daar heb ik totaal geen zicht op.
-
Er werd door TVI hoog geshoten in dat interview destijds door te zeggen we mikken op spelers die in 1a en 1b net naast de ploeg vallen.KLSK190630 wrote: ↑Sun May 24, 2020 7:35 pmSeraing gaat enkel spelers van Metz etc halen. RWDM zal onze grootste concurrent zijn. Weet nu niet of die meer geld dan LK hebben, daar heb ik totaal geen zicht op.
News flash daar zijn in 1b nog steeds 8 ploegen die een reeks hoger spelen dan ons, waarvan enkele met een groter budget als dat van ons ook.
Blind staren op RWDM alleen is een beetje naïef niet ?
Maar dat zal idd het team zijn dat de restjes van de andere kan opnemen.
Het is mooi dat we een licentie hadden/hebben maar in eerste amateurs schiet ge daar niets mee op, 1b komt op tv... elke speler die niet direct mee kan in 1a of top 1b hoopt zich hoe dan ook toch nog ergens anders in de kijker te spelen, dat kan in 1b jammer genoeg meer dan in eerste amateur daar moeten we nu eenmaal mee leren leven.
Dat wachten op de aboverkoop als 'publiciteitsstunt' laat dat aub achterwegen, dat was het vastleggen van Wils en Buyens destijds ook.. Ik denk dat 85% van de abohouder daar totaal niet mee bezig is, maar eerder met het niveau dat je op de mat legt.
Persoonlijk hadden ze in mijn opzicht wel al meer mogen communiceren over spelers , uit onze huidige kern, waar nog heel veel vraagtekens bij staan... moet / gaat Jonas weg? wat met Buyens? stroomt er iets over uit de 'b ploeg' ? Zoals ik eerder al zei ze begonnen heel genereus met de 3 goalies , verlengen van Toon en co MAAR er zijn heel wat spelers waarvan we niet weten of ze verlengen of niet en ook heel wat posities die dun of zelfs helemaal niet bevolkt zijn.
links achter ??? centraal middenveld ??? wat doe je centraal achterin bij een schorsing of blessure ?
Het is nog lang zeker? En eerlijk gezegd of een Belg of niet Belg komt daar lig ik niet van wakker, zolang het maar geen Club hoppers worden als Kindermans en van Aerschot enzo. Spelers die al meer clubs hebben gehad dan het aantal jaar dat ze spelen , tenzij ze heel erg jong zijn en slecht begeleid zijn bij vorige clubs , daar ben je niets meer mee dan een loonlast.
ideaal zou zijn , u flanken vooraan en achteraan dubbel bezetten, en een linksback die ook uit noodzaak rechts kan spelen bv u centraal minstens een speler die de vaste t vuur aan de schenen kan leggen , als ook ne spits of 3 die moeten vechten voor hun plek. Vul de rest maar op met jonkies die gedreven zijn.
-
Als ik bestuurder was zou ik ook nog even afwachten, wat met corona, wat met WB, mss gaan we toch nog naar 1B en moet je anders lnkopen. Wanneet beginnen we terug aan de competitie, als die virus terug uitbreekt en is reëel mogelijk wat dan allemaal. Nee het zijn nu net is geen normale dagen voor met veel geld te zwieren.
Lijkt me straf mochten ze al zoveel dingen hebben klaarstaan. Zolang zijn we ook nog niet zeker van de reeks.
Ik gok een tweetal transfers, in de loop van de week. Sommige spelers (Brulmans!) hebben bijvoorbeeld nog maar net te horen gekregen dat ze vrijkomen he.
Ik verwacht Straetman en Benchaib van Lokeren en Rommens van Roeselare. Allez ja verwacht, hoop is misschien beter verwoord.
[/quote]
Hoop doet leven . Maar Benchaib trekt meer dan waarschijnlijk naar Charleroi.
Het is moeilijk nu met al die onverwachte stijgers en tenslotte nog onduidelijkheid. WB gaat procederen en nu Aalst ook nog.
We hebben het laatste nog niet gezien of gehoord.
Maar in se zitten we in 1 Am goed.
[/quote]
Het is moeilijk nu met al die onverwachte stijgers en tenslotte nog onduidelijkheid. WB gaat procederen en nu Aalst ook nog.
[/quote]
Benchaib is nu ook officieel naar Charleroi getrokken
Het is heel stil rond transfers
Ik zit er ook wel wat op te wachten.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik begrijp het ergens wel, er zijn momenteel nog te veel onzekerheden.
Formerly known as Lisp-boy