Transfernieuws
-
KLSK190630
Re: Transfernieuws
Lijkt me inderdaad onhaalbaar, als westerlo hem al niet kan betalen dan wij al helemaal niet.KRKN wrote: ↑Sat May 16, 2020 8:53 amDit. Te duur lijkt me.andyosgarcia wrote: ↑Thu May 14, 2020 10:34 pmAls ze het met een 1b ploeg niet eens raken, zal Lierse met goei papieren moeten komen, als we al dan niet al in 1b raken.
-
Vergaaneglorie
Is het niet kunnen of niet willen? Groot verschil , mss wil Westel op die positie iets anders als versterking en willen ze als dubleure niet zo veel uitgeven.KLSK190630 wrote: ↑Sat May 16, 2020 9:05 amLijkt me inderdaad onhaalbaar, als westerlo hem al niet kan betalen dan wij al helemaal niet.KRKN wrote: ↑Sat May 16, 2020 8:53 amDit. Te duur lijkt me.andyosgarcia wrote: ↑Thu May 14, 2020 10:34 pm
Als ze het met een 1b ploeg niet eens raken, zal Lierse met goei papieren moeten komen, als we al dan niet al in 1b raken.
2Vergaaneglorie wrote: ↑Sat May 16, 2020 9:27 amIs het niet kunnen of niet willen? Groot verschil , mss wil Westel op die positie iets anders als versterking en willen ze als dubleure niet zo veel uitgeven.KLSK190630 wrote: ↑Sat May 16, 2020 9:05 amLijkt me inderdaad onhaalbaar, als westerlo hem al niet kan betalen dan wij al helemaal niet.
Voor deze reeks zou een Jimmy De Jonghe een versterking zijn op de linksachterplaats .. transfervrij en pakken ervaring! Ik denk dat de zoektocht naar een oerdegelijke nummer 10 en spitsen moeilijker gaat worden. Van één zaak ben ik zeker nl met het huidige duo Vermeiren-Maesen speel je niet voor de hoofdprijs no way!
- Justhomuch
Trouwt met uwen Jimmy heozzy105 wrote: ↑Sat May 16, 2020 2:23 pmVoor deze reeks zou een Jimmy De Jonghe een versterking zijn op de linksachterplaats .. transfervrij en pakken ervaring! Ik denk dat de zoektocht naar een oerdegelijke nummer 10 en spitsen moeilijker gaat worden. Van één zaak ben ik zeker nl met het huidige duo Vermeiren-Maesen speel je niet voor de hoofdprijs no way!
Wij komen áltijd terug!
-
KLSK190630
Mits aanvoer ga je in Ama geen betere dan vermeiren vinden hoor, maesen kan idd in provinciale nog niet mee.ozzy105 wrote: ↑Sat May 16, 2020 2:23 pmVoor deze reeks zou een Jimmy De Jonghe een versterking zijn op de linksachterplaats .. transfervrij en pakken ervaring! Ik denk dat de zoektocht naar een oerdegelijke nummer 10 en spitsen moeilijker gaat worden. Van één zaak ben ik zeker nl met het huidige duo Vermeiren-Maesen speel je niet voor de hoofdprijs no way!
Ieder zijn mening he maar voor echt te dingen naar promotie moet je een andere spits gaan halen. Te traag en niet zelden leid hij domweg balverlies! Ik zou vervangers zoeken voor die twee …KLSK190630 wrote: ↑Sat May 16, 2020 3:10 pmMits aanvoer ga je in Ama geen betere dan vermeiren vinden hoor, maesen kan idd in provinciale nog niet mee.ozzy105 wrote: ↑Sat May 16, 2020 2:23 pmVoor deze reeks zou een Jimmy De Jonghe een versterking zijn op de linksachterplaats .. transfervrij en pakken ervaring! Ik denk dat de zoektocht naar een oerdegelijke nummer 10 en spitsen moeilijker gaat worden. Van één zaak ben ik zeker nl met het huidige duo Vermeiren-Maesen speel je niet voor de hoofdprijs no way!
-
andyosgarcia
JDJ gaat hier niet komen spelen voor een appel en een ei. Destijds zwaar overroepen als 'talent' jonge heeft die boot niet gemist maar had ook zijn reddingssloep niet mee. Door Brugge enkel maar uit lenen gegeven , nergens echt potte gebroken... anders zat hij niet bij lokeren mee te potteke stampe.ozzy105 wrote: ↑Sat May 16, 2020 7:14 pmIeder zijn mening he maar voor echt te dingen naar promotie moet je een andere spits gaan halen. Te traag en niet zelden leid hij domweg balverlies! Ik zou vervangers zoeken voor die twee …KLSK190630 wrote: ↑Sat May 16, 2020 3:10 pmMits aanvoer ga je in Ama geen betere dan vermeiren vinden hoor, maesen kan idd in provinciale nog niet mee.ozzy105 wrote: ↑Sat May 16, 2020 2:23 pmVoor deze reeks zou een Jimmy De Jonghe een versterking zijn op de linksachterplaats .. transfervrij en pakken ervaring! Ik denk dat de zoektocht naar een oerdegelijke nummer 10 en spitsen moeilijker gaat worden. Van één zaak ben ik zeker nl met het huidige duo Vermeiren-Maesen speel je niet voor de hoofdprijs no way!
Haal dan liever iets jonger, waar nog groei marge opzit, niet ne 28 jarige die nergens veel bewezen heeft. Daar verdien je als club aant einde van de rit niks aan, en 't kost u 9/10 een dik contract.
Wat ik me oprecht wel afvraag nu , wat met de contracten die niet verlengd zijn , en die niet gecommuniceerd zijn van "je mag vertrekken?" gaan ze er daar nu plots wel van verlengen ? bedoel eerste amateur , op veel van 1a en 1b gade niet moete hopen, die gaan nu allemaal massaal naar RWDM enzo trekken. Moet promotie sportief afgedwongen worden , ja! Maar missen we door als enige in amateur te blijven heel wat transfer opportuniteit, Ja!
-
Vergaaneglorie
Mee eens, niet goed genoeg. Te traag,loome indruk en een tank in de bochtenozzy105 wrote: ↑Sat May 16, 2020 7:14 pmIeder zijn mening he maar voor echt te dingen naar promotie moet je een andere spits gaan halen. Te traag en niet zelden leid hij domweg balverlies! Ik zou vervangers zoeken voor die twee …KLSK190630 wrote: ↑Sat May 16, 2020 3:10 pmMits aanvoer ga je in Ama geen betere dan vermeiren vinden hoor, maesen kan idd in provinciale nog niet mee.ozzy105 wrote: ↑Sat May 16, 2020 2:23 pmVoor deze reeks zou een Jimmy De Jonghe een versterking zijn op de linksachterplaats .. transfervrij en pakken ervaring! Ik denk dat de zoektocht naar een oerdegelijke nummer 10 en spitsen moeilijker gaat worden. Van één zaak ben ik zeker nl met het huidige duo Vermeiren-Maesen speel je niet voor de hoofdprijs no way!
-
KLSK190630
Ik vraag me vooral echt af wat ze met buyens en boulaouali gaan doen. Buyens kan naar mijn mening in een goeddraaiend geheel nog steeds een meerwaarde zijn.