A-kern
-
Re: A-kern
Beter dan Delore zal je op de rb niet vinden voor de prijs die ze willen betalen. En Vanbelle is al wat oud, ben blij dat ze die niet hebben binnengehaald.Carlke wrote: ↑Sat May 30, 2020 5:30 pmDan gaan er idd nog andere venten moeten komen ja, en afwachten wat concurrentie doet. Wesley van Belle van Roeselare naar Dender toch gene slechte hé ?KRKN wrote: ↑Sat May 30, 2020 2:50 pmDelorge houden lijkt me ook niet de slechtste optie. Dan zit je wel OK op de RB. Kampioenenmateriaal betwijfel ik dan weer.Carlke wrote: ↑Sat May 30, 2020 2:46 pmJa idd zeker waar, maar met van genechten haalden ze een rechtsachter. En denk dat die niet moet onder doen voor vink of delorge ! Speelde toch in 1b. Dus delorge wel houden zeker en vast want centraal zitten we niet echt druk bevolkt. Vink kan niet centraal maar gelijk je zege wel rechtshalf, maar alle 2 houden gaan ze niet doen denk. En ze hebben vink al laten weten dat hij mag beschikken, delorge nog niet dacht ik !
Vanbelle zou naar dender gaan, lees ik op hun forumKLSK190630 wrote: ↑Sat May 30, 2020 5:48 pmBeter dan Delore zal je op de rb niet vinden voor de prijs die ze willen betalen. En Vanbelle is al wat oud, ben blij dat ze die niet hebben binnengehaald.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Is gisteren ook bevestigd. Vanbelle heeft bij Dender getekend. Goede verdediger wel, maar al over zijn top.Axassin wrote: ↑Sat May 30, 2020 5:58 pmVanbelle zou naar dender gaan, lees ik op hun forumKLSK190630 wrote: ↑Sat May 30, 2020 5:48 pmBeter dan Delore zal je op de rb niet vinden voor de prijs die ze willen betalen. En Vanbelle is al wat oud, ben blij dat ze die niet hebben binnengehaald.
En die arenate die goede ook bijgetekend, denk dat we die ploeg als grote concurrent gaan mogen plaatsen !
Voor echt mee te doen voor de hoofdprijs moet geel-zwart nog 3-4 doelgerichte versterkingen doen indien dat gebeurt zie ik LK de promotie afdwingen! Een ervaren linksachter-twee middenvelders waaronder een nummer 10 en minstens één spits ontbreekt nog vraag is en blijft voor mij zijn er voldoende middelen zonder gekke zaken te plegen.
Die de transfers doet moet iemand zijn die er talent voor heeft, goedkope spelers halen die renderen, zie naar ploegen als Waregem,Kortrijk doen nooit gekke dingen en doen transfers en zeg je vaak in begin ze gaan het moeilijk krijgen. En ze komen net te kort voor play offs. Westerlo haalde altijd onbekende spitsen met heel vaak toppers,en zo jaren overleefde.tot op een gegeven moment het eens tegenzat toen zakte ze ook !ozzy105 wrote: ↑Sun May 31, 2020 3:13 pmVoor echt mee te doen voor de hoofdprijs moet geel-zwart nog 3-4 doelgerichte versterkingen doen indien dat gebeurt zie ik LK de promotie afdwingen! Een ervaren linksachter-twee middenvelders waaronder een nummer 10 en minstens één spits ontbreekt nog vraag is en blijft voor mij zijn er voldoende middelen zonder gekke zaken te plegen.
Ik las op fb van Lierse kempenzonen dat er daar nieuwe rijke eigenaar zou zijn. Weet iemand daar iets van ? Ik nergens iets van gelezen ze !
Wat er momenteel voorhanden is op het middenveld en vooraan is te weinig om promotie af te dwingen maar kom er is nog wat tijd geduld zal wel beloont worden zekers ..Carlke wrote: ↑Sun May 31, 2020 6:47 pmDie de transfers doet moet iemand zijn die er talent voor heeft, goedkope spelers halen die renderen, zie naar ploegen als Waregem,Kortrijk doen nooit gekke dingen en doen transfers en zeg je vaak in begin ze gaan het moeilijk krijgen. En ze komen net te kort voor play offs. Westerlo haalde altijd onbekende spitsen met heel vaak toppers,en zo jaren overleefde.tot op een gegeven moment het eens tegenzat toen zakte ze ook !ozzy105 wrote: ↑Sun May 31, 2020 3:13 pmVoor echt mee te doen voor de hoofdprijs moet geel-zwart nog 3-4 doelgerichte versterkingen doen indien dat gebeurt zie ik LK de promotie afdwingen! Een ervaren linksachter-twee middenvelders waaronder een nummer 10 en minstens één spits ontbreekt nog vraag is en blijft voor mij zijn er voldoende middelen zonder gekke zaken te plegen.
Nee hoor, nog steeds de Maleisische investeerders dacht ik. Loopt daar heel raar. Speler daar is klant van mij: een vrouw die amper iets van voetbal kent, Belinda, runt daar de show. Betalen blijkbaar vrij goed maar structuur en organisatie 0,0. Hebben voor mij wel beste coach van de reeks.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”