Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Marvin ogunjimi naar lierse,contract 1,5 jaar
Ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn...
Oud, op zijn retour en toch al enkele jaren rond aan het zwerven bij vreemde clubs. En waarschijnlijk ook niet van de goedkoopste.
Oud, op zijn retour en toch al enkele jaren rond aan het zwerven bij vreemde clubs. En waarschijnlijk ook niet van de goedkoopste.
Sluit ik me bij aan. Dit kan duur leergeld worden. Hoe combineer je hem met Vermeiren trouwens? Samen laten starten?
Afwachten voor hetzelfde geld is het een schot in de roos!Vertrouwen kan dikwijls veel doen voor een speler en die krijgt hij volop op het lisp!Nu nog graag een cv-middenvelder en eventueel een doelman lees puntenpakker en mss nog een flankspeler want daar zitten we ook niet te breed!
Nu: 31. Met zijn verleden zou je dan hoger moeten kunnen spelen op die leeftijd. Ik hou m’n hart hiervoor vast.
Misschien achter Vermeiren, als schaduwspits? Ik weet het ook niet zo goed. Nu, als hij er dit seizoen nog 10 maakt stel ik hem in als m’n avatar heren!

Ik geef het een kans.
Kevin oris bij thes als voorbeeld.
Kevin oris bij thes als voorbeeld.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Ach een beetje vergelijkbaar met Buyens, alhoewel die bij minder clubs heeft gespeeld. Maar deze pikt toch ook zijn goals mee de laatste tijd.
Hopelijk komen er nog echte, goede versterkingen en zijn we af van onze zwakkere spelers!
Hopelijk komen er nog echte, goede versterkingen en zijn we af van onze zwakkere spelers!
Mja, die kwam niet van FC SaigonThomas1906 wrote: ↑Thu Dec 06, 2018 10:11 pmAch een beetje vergelijkbaar met Buyens, alhoewel die bij minder clubs heeft gespeeld. Maar deze pikt toch ook zijn goals mee de laatste tijd.

Nu, ik hoop dat hij gebrand is om zijn reputatie wat recht te zetten.
Iemand enig idee vanaf wanneer hij inzitbaar is?
Meteen, gok ik. Al zal hij vermoedelijk niet meteen starten. Laat hem maar knokken.KRKN wrote: ↑Fri Dec 07, 2018 7:34 amMja, die kwam niet van FC SaigonThomas1906 wrote: ↑Thu Dec 06, 2018 10:11 pmAch een beetje vergelijkbaar met Buyens, alhoewel die bij minder clubs heeft gespeeld. Maar deze pikt toch ook zijn goals mee de laatste tijd.
Hopelijk komen er nog echte, goede versterkingen en zijn we af van onze zwakkere spelers!![]()
Nu, ik hoop dat hij gebrand is om zijn reputatie wat recht te zetten.
Iemand enig idee vanaf wanneer hij inzitbaar is?