Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Just, lierse K als contact aanmaken.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ga ik ook eens doen. Kwestie van meteen op de hoogte te zijn als ze Brulmans aankondigen
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ozzy heeft wel een punt. Een goeie nummer 10 kan wonderen doen.
Ik geloof nog steeds dat Da Silva dat potentieel had. Bij Union was die enorm sterk, maar in zijn eerste jaar hier liep het echt niet. Dan die blessure en terugval..
Enig idee of er nog transfervrije spelmakers rondlopen?
Ik geloof nog steeds dat Da Silva dat potentieel had. Bij Union was die enorm sterk, maar in zijn eerste jaar hier liep het echt niet. Dan die blessure en terugval..
Benchaib van Lokeren?Flor wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 12:56 pmOzzy heeft wel een punt. Een goeie nummer 10 kan wonderen doen.
Ook wel geen topstatistieken.PB30 wrote: ↑Fri May 01, 2020 2:00 pmBenchaib van Lokeren?Flor wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 12:56 pmOzzy heeft wel een punt. Een goeie nummer 10 kan wonderen doen.
Misschien kijken of we voor deze positie niemand kunnen horen van een 1A club? Lijkt me geen slechte optie. Een type Bernier, om maar iets te zeggen
Voor de 6 graag een type Ntambwe.. (is trouwens nog vrij) Ene die duels kan winnen en voor oorlog kan zorgen... Wat is jullie idee daar over?
-
KLSK190630