Transfernieuws
- Justhomuch
Re: Transfernieuws
Mooie transfer alweer, spijtig weer ééntje die tekent voor één seizoen … benieuwd naar de volgende die tekent gok op Youssef ..
kan ook zijn dat zijn maatje Sabir tekent dat zou een transferke zijn.
Ik begrijp eigenlijk best dat ze met die 1 jarige contracten werken ,
Er is in deze reeksen zo weinig zekerheid naar de toekomst , dat het heel onverstandig zou zijn om iemand een meerjaren contract te geven .
Heb je wel een punt maar stel je speelt een berenseizoen met promotie tot gevolg en zulke spelers blonken uit tja ..
Ik denk dat mijn bericht stilaan als ontkracht mag gezien worden na de verlenging van Toon Janssen en Ayoub Allach..
Des te beter uiteraard. Dit stemt mij hoopvol
Des te beter uiteraard. Dit stemt mij hoopvol
Ha, goei nieuws om het weekend te beginnen
Welkom Ayoub! Ik kijk er naar uit om hem opnieuw te zien heersen op ‘t Lisp!
Welkom Ayoub! Ik kijk er naar uit om hem opnieuw te zien heersen op ‘t Lisp!
Feest. Erg blij met deze aankondiging toch wel
En effectief, als hij nu zijn maatje ook meepakt.. Maar daar durf ik toch nog niet echt op hopen.
En effectief, als hij nu zijn maatje ook meepakt.. Maar daar durf ik toch nog niet echt op hopen.
Iemand een idee hoe je jezelf kan aansluiten op de whatsapp van de club ? 
Formerly known as Lisp-boy
Berichtje sturen naar +32 499 24 83 52 met achternaam en voornaam dacht ik.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
En dat zelf ook opslaan op je telefoon.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.