A-kern
Re: A-kern
Tutut, we horen die geruchten graag!Axassin wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 9:26 pmGoh ja thomas, het is een forum voor iets he. Ik denk dat het enige gerucht dat achteraf niet waar bleek te zijn inderdaad dat van Wils was. En dat had ik nochtans van een bestuurslid van LL, die mij toen bevestigde dat er gesproken werd.Thomas1906 wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 8:26 pmDie komt hier regelmatig met zo'n hints, eigenlijk alleen voor dat heb ik de indruk.![]()
En soms zit hij er ook wel eens naast of klopt er niks van (gerucht van Wils die naar Berlaar zou gaan bijvoorbeeld)
Dit laatste weet ik van iemand die actief met de transfers bezig is. Hangt er natuurlijk vanaf waar hij de lat zelf legt qua niveau.
Nu goed, ik zal enkel nog maar iets verkondigen dat offcieel is, maar dan kan je zelf de social media kanalen volgen denk ik.![]()
En dat van Wils was wel een meer voorkomend gerucht.
@Berrem: die hint heb ik precies gemist. Zou wel een beestige transfer zijn.
Wie hebben we nog niet in het rijtje dat bijtekende? Da Silva? Buyens ? Allach ? Osei-Berkoe ? Allegria ? Youssef ? Zal het zowat zijn zekers? Kindermans moet weg en Da Silva-Buyens-Osei-Berkoe en Allegria zal hetzelfde lot beschoren zijn .. zie dus alleen Allach en Boulaouali bijtekenen!
Berkoe zou ik niet zomaar opgeven, ik zie daar wel iets in als die helemaal fit is.ozzy105 wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 10:30 pmWie hebben we nog niet in het rijtje dat bijtekende? Da Silva? Buyens ? Allach ? Osei-Berkoe ? Allegria ? Youssef ? Zal het zowat zijn zekers? Kindermans moet weg en Da Silva-Buyens-Osei-Berkoe en Allegria zal hetzelfde lot beschoren zijn .. zie dus alleen Allach en Boulaouali bijtekenen!
Ik vond die tijdens de voorbereiding wel vrij goed, al kan dat soms wel een vertekend beeld geven.Carlke wrote: ↑Thu Apr 23, 2020 6:00 amBerkoe zou ik niet zomaar opgeven, ik zie daar wel iets in als die helemaal fit is.ozzy105 wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 10:30 pmWie hebben we nog niet in het rijtje dat bijtekende? Da Silva? Buyens ? Allach ? Osei-Berkoe ? Allegria ? Youssef ? Zal het zowat zijn zekers? Kindermans moet weg en Da Silva-Buyens-Osei-Berkoe en Allegria zal hetzelfde lot beschoren zijn .. zie dus alleen Allach en Boulaouali bijtekenen!
Altijd wel afwachten, de impact van zo'n blessure. Als het hij niet te duur is kan je hem inderdaad nog een kans geven.
Yes, hoe meer hoe beter.KRKN wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 10:23 pmTutut, we horen die geruchten graag!Axassin wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 9:26 pmGoh ja thomas, het is een forum voor iets he. Ik denk dat het enige gerucht dat achteraf niet waar bleek te zijn inderdaad dat van Wils was. En dat had ik nochtans van een bestuurslid van LL, die mij toen bevestigde dat er gesproken werd.Thomas1906 wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 8:26 pm
Die komt hier regelmatig met zo'n hints, eigenlijk alleen voor dat heb ik de indruk.![]()
En soms zit hij er ook wel eens naast of klopt er niks van (gerucht van Wils die naar Berlaar zou gaan bijvoorbeeld)
Dit laatste weet ik van iemand die actief met de transfers bezig is. Hangt er natuurlijk vanaf waar hij de lat zelf legt qua niveau.
Nu goed, ik zal enkel nog maar iets verkondigen dat offcieel is, maar dan kan je zelf de social media kanalen volgen denk ik.![]()
Vooral als het om spelers als Allach of Bougrine gaat!
Wils zou zich hebben aangeboden in Berlaar maar ze vonden hem niet interessant (volgens een familielid met rood wit bloed).Flor wrote: ↑Thu Apr 23, 2020 7:40 amYes, hoe meer hoe beter.KRKN wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 10:23 pmTutut, we horen die geruchten graag!Axassin wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 9:26 pm
Goh ja thomas, het is een forum voor iets he. Ik denk dat het enige gerucht dat achteraf niet waar bleek te zijn inderdaad dat van Wils was. En dat had ik nochtans van een bestuurslid van LL, die mij toen bevestigde dat er gesproken werd.
Vooral als het om spelers als Allach of Bougrine gaat!
2 .. in zijn aflopende contract stond ook nog een optie .. is amper 22 jaar, een verloren seizoen is nog geen verloren carrière mensen tijdens de voorbereiding liet hij toch mooie dingen zien is snel-beweeglijk en heeft een actie in huis! Zou zijn optie lichten!KRKN wrote: ↑Thu Apr 23, 2020 7:12 amIk vond die tijdens de voorbereiding wel vrij goed, al kan dat soms wel een vertekend beeld geven.Carlke wrote: ↑Thu Apr 23, 2020 6:00 amBerkoe zou ik niet zomaar opgeven, ik zie daar wel iets in als die helemaal fit is.ozzy105 wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 10:30 pmWie hebben we nog niet in het rijtje dat bijtekende? Da Silva? Buyens ? Allach ? Osei-Berkoe ? Allegria ? Youssef ? Zal het zowat zijn zekers? Kindermans moet weg en Da Silva-Buyens-Osei-Berkoe en Allegria zal hetzelfde lot beschoren zijn .. zie dus alleen Allach en Boulaouali bijtekenen!
Altijd wel afwachten, de impact van zo'n blessure. Als het hij niet te duur is kan je hem inderdaad nog een kans geven.
-
Thomas1906
Tiens ik dacht dat het kwam van iemand die af en toe nog een match meepikt bij ons en dat zou een bestuurslid zijn? Laat me niet lachen jom.Axassin wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 9:26 pmGoh ja thomas, het is een forum voor iets he. Ik denk dat het enige gerucht dat achteraf niet waar bleek te zijn inderdaad dat van Wils was. En dat had ik nochtans van een bestuurslid van LL, die mij toen bevestigde dat er gesproken werd.Thomas1906 wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 8:26 pmDie komt hier regelmatig met zo'n hints, eigenlijk alleen voor dat heb ik de indruk.![]()
In januari zei ge ook al dat hij maanden geleden zijn woord heeft gegeven aan ons. Dus als we die redenering doortrekken was het in september-oktober volgens u al geklonken.
Dus ja ge waart aan het bullshitten en nu ben je op je tenen getrapt.
En om af te ronden, dankzij deze quarantaine ben ik terug in het land en meer virtueel contact en van 2 partijen weet ik ondertussen al dat er nooit gepraat is geweest dus cut the crap man. Er wordt hier veel cafépraat gepost, geen probleem met dat, maar wijsneuserij hangt soms mijn strot uit..
Rustig mannen! Drinkt een pint of iets straffer...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Goei plan!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”