Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Justhomuch
Re: Transfernieuws

Post by Justhomuch » Mon Jul 06, 2026 9:51 am

Netzer wrote:
Sat Jul 04, 2026 3:16 pm
Ik wacht ongeduldig af op de ervaring die ze gaan binnen halen.
Ik zie momenteel toch weer vooral jonge spelers komen, Dassy is tot nu toe met zijn 23 jaar de oudste, Mitrovic heeft in het buitenland ook al enige ervaring opgedaan.
Echt warm kan ik er momenteel niet van worden, maar ik ben wel benieuwd wat er nog eventueel bijkomt.
We hebben naar mijn mening vooraan in de spits ook nog iets nodig. Met de twee jongeren Hympe en Stanic en een tot nu toe best wel tegenvallende Boncina gaan we er niet komen.
Smeets...
Wij komen áltijd terug!

Netzer

Post by Netzer » Mon Jul 06, 2026 2:03 pm

Justhomuch wrote:
Mon Jul 06, 2026 9:51 am
Netzer wrote:
Ik zie momenteel toch weer vooral jonge spelers komen, Dassy is tot nu toe met zijn 23 jaar de oudste, Mitrovic heeft in het buitenland ook al enige ervaring opgedaan.
Echt warm kan ik er momenteel niet van worden, maar ik ben wel benieuwd wat er nog eventueel bijkomt.
We hebben naar mijn mening vooraan in de spits ook nog iets nodig. Met de twee jongeren Hympe en Stanic en een tot nu toe best wel tegenvallende Boncina gaan we er niet komen.
Smeets...
Die hebben ze nog niet binnen he, hangt er vanaf of hij binnen de financiële mogelijkheden ligt.
Van mij mag hij komen.
Formerly known as Lisp-boy

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Jul 06, 2026 2:30 pm

Netzer wrote:
Mon Jul 06, 2026 2:03 pm
Justhomuch wrote:
Mon Jul 06, 2026 9:51 am
Netzer wrote:
Smeets...
Die hebben ze nog niet binnen he, hangt er vanaf of hij binnen de financiële mogelijkheden ligt.
Van mij mag hij komen.
Speelde mee op Sittard, zou denken dat ze van elkander toch al weten waaraan en waaraf?
Wij komen áltijd terug!

Post Reply