Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Carlke
Re: Transfernieuws

Post by Carlke » Wed Jul 01, 2026 7:45 pm

Zovko wrote:
Wed Jul 01, 2026 6:55 pm
ozzy105 wrote:
Wed Jul 01, 2026 6:13 pm
Past perfect in het plaatje nl een oudje al een tijd op zijn retour,34 jaar, een lange tijd niet meer gespeelt en bovendien gratis nu wat wil je nog meer? :)
En als ze jong kopen, dan ben je weer aan het zagen dat er geen ervaring is. Kan je niet op een ander forum een beetje gaan zagen en klagen?
2... en vorig jaar wou hij vanacker nog gaan halen juist die is 29 jaar zeker 😂😂😂

Devyd

Post by Devyd » Wed Jul 01, 2026 7:47 pm

Veel succes aan Cedric, je hoorde al van in de podcast dat die jonge snel hogerop wilde en niet echt een Lierse boy was . Dus hij heeft wat hij wilde en wij verdienen en nen deftige cent aan.

En hopelijk kunnen we dit seizoen weer 1 of 2 jongeren verwelkomen die klaar zijn voor de volgende stap in hun carriere.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Jul 01, 2026 8:09 pm

Devyd wrote:
Wed Jul 01, 2026 7:47 pm
Veel succes aan Cedric, je hoorde al van in de podcast dat die jonge snel hogerop wilde en niet echt een Lierse boy was . Dus hij heeft wat hij wilde en wij verdienen en nen deftige cent aan.

En hopelijk kunnen we dit seizoen weer 1 of 2 jongeren verwelkomen die klaar zijn voor de volgende stap in hun carriere.
Zo kun je het ook bekijken natuurlijk, al vind ik die destabiliteit in de ploeg elk seizoen niet goed.
Wij komen áltijd terug!

Devyd

Post by Devyd » Wed Jul 01, 2026 9:09 pm

Justhomuch wrote:
Wed Jul 01, 2026 8:09 pm
Devyd wrote:
Wed Jul 01, 2026 7:47 pm

Zo kun je het ook bekijken natuurlijk, al vind ik die destabiliteit in de ploeg elk seizoen niet goed.
Ik snap u volledig en ook alle andere supporters die snakken naar 1A .
Maar wij zijn op deze moment een club die het moet hebben van jonge gasten aan ons te binden , die te presenteren op het 2de hoogste niveau . En dan ten gelde brengen. En tot de moment er mss is een rijke zakenman een massa geld in de club wil steken (met alle risico´s die er bij horen ) zullen wij zo blijven werken.

En ja ik kan daar mee leven. akkoord dat we zeker moeten zorgen voor wat stabiliteit zodat we niet elk jaar naar onder moeten kijken . Maar ik kan wel elke week naar mijn club gaan zien. En daar hoort zeker ook wel is klagen en zagen bij

Maar Ik heb de laatste jaren geleerd (ook prive en werk 😁) om verder te durven zien dan onze neus lang is .

G.C.

Post by G.C. » Wed Jul 01, 2026 9:11 pm

ozzy105 wrote:
Thu Jun 12, 2025 10:50 am
Tot heden kunnen we niet warm lopen betreffende inkomende transfers! Op 1 speler na allemaal jonge spelers zonder ervaring en komende uit belofteclubs zeer risicovol!
Hier was Van Meirvenne dus ook bij. Als je dan ziet dat hij voor een mooie prijs is weg gegaan hebben ze een goede zaak gedaan!

Post Reply