Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Vergaaneglorie
Re: Transfernieuws

Post by Vergaaneglorie » Mon Apr 20, 2020 2:47 pm

KRKN wrote:
Mon Apr 20, 2020 2:27 pm
ozzy105 wrote:
Mon Apr 20, 2020 1:52 pm
Ze zijn goed aan het opkuisen …. achteraan buiten een linkerflankverdediger gerekend is het werk af!
Ik hoor waaien dat van der veken ook mag vertrekken. Dan heb je centraal nog iemand nodig kijkt me.
Ik hoop dat jullie dolen op 1 ama. Voor 1B is dat nog veel te zwak hoor.

andyosgarcia

Post by andyosgarcia » Mon Apr 20, 2020 2:47 pm

KRKN wrote:
Mon Apr 20, 2020 2:27 pm
ozzy105 wrote:
Mon Apr 20, 2020 1:52 pm
Ze zijn goed aan het opkuisen …. achteraan buiten een linkerflankverdediger gerekend is het werk af!
Ik hoor waaien dat van der veken ook mag vertrekken. Dan heb je centraal nog iemand nodig kijkt me.
In welke wind stade gij man ? :p
Heeft er iemand de boekhouding bijgehouden? 3 keepers halen, 3 laten vertrekken , nelissen weg maar dan wel ne rechtse achter halen ,.... dat maakt bij mij tot nu toe een even grote kern op Wils zen vertrek na, niet?

Magico

Post by Magico » Mon Apr 20, 2020 2:55 pm

Zal ik eens een bommetje droppen.
Vandaag van een speler te horen gekregen dat iedereen op Vermeiren en Vanderveken na, ieder contract wordt ontbonden. Het feit dat papa Vanderveken 50 000 eur in de club pompt zal daar wel in mee spelen vermoed ik..

Ook de plannen voor 1B zou maar schijn zijn en durven ze dit niet communiceren naar de supporters.
De kern word dus ook op 1 amateur samengesteld.

Ook vertelde hij dat de club het financieel moeilijk zou hebben.

To be continued...

Zo hoopvol als ik gisteren nog was, ben ik nu ongerust en realistisch dat we ook dit jaar niet voor de prijzen zullen spelen.. Integendeel.

andyosgarcia

Post by andyosgarcia » Mon Apr 20, 2020 2:58 pm

Nu Lokeren officieel failliet is , valt daar niets te rapen?
Toppers gaat ge niet vinden maar toch...

Berrem

Post by Berrem » Mon Apr 20, 2020 3:01 pm

Magico wrote:
Mon Apr 20, 2020 2:55 pm
Vandaag van een speler te horen gekregen dat iedereen op Vermeiren en Vanderveken na, ieder contract wordt ontbonden. Het feit dat papa Vanderveken 50 000 eur in de club pompt zal daar wel in mee spelen vermoed ik..

Ook de plannen voor 1B zou maar schijn zijn en durven ze dit niet communiceren naar de supporters.

To be continued...

Zo hoopvol als ik gisteren nog was, ben ik nu ongerust en realistisch dat we ook dit jaar niet voor de prijzen zullen spelen.. Integendeel.
Ik denk dat elke club het financieel moeilijk heeft nu... iedere club moet maanden zonder inkomsten overbruggen. Zie maar interview met manager van AA Gent (wat één van de gezondere clubs is momenteel). Bij onze club is zo goed als iedereen einde contract, zo heb je wel een kans om de loonkost te drukken en zo de periode te overbruggen.
Smolders heeft ook nog een contract, zomaar een contract stopzetten gaan ze toch niet kunnen denk ik. Dus ik weet niet of je info klopt. En dat Vermeiren mag blijven is logisch... hij heeft nog een jaar een contract.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Magico

Post by Magico » Mon Apr 20, 2020 3:06 pm

Tuurlijk gaat dat wel.. Je moet dan wel het loon van dat jaar uitbetalen..

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Apr 20, 2020 3:08 pm

Magico wrote:

To be continued...

En ik hoor dan van iemand dat ze vollop voor 1b gingen, van horen zeggen hoor je veel ... vul zelf maar aan.
Wij komen áltijd terug!

Magico

Post by Magico » Mon Apr 20, 2020 3:15 pm

Dat klopt.. Maar denk dat mijn bron wel waterdicht is.. Al hoop ik natuurlijk dat ik ongelijk heb. En dat meen ik

Flor

Post by Flor » Mon Apr 20, 2020 3:21 pm

Magico wrote:

To be continued...

Slik.
Nu: we gaan dat zelf snel genoeg kunnen beoordelen. Ik vind Santermans wel al een stap in de goeie richting.

Dat van 1B weet ik niet zo goed. Kan me moeilijk inbeelden dat 1e amateur de beoogde eindhalte is van LVT.
Blijf zelf nog liever in 1e amateur dan ons voortbestaan in 1B te riskeren.

Die tweede klasse zoals vroeger. Daar moeten we op hopen.

Axassin

Post by Axassin » Mon Apr 20, 2020 3:26 pm

Goh, er vielen al niet veel contracten te ontbinden he, buiten smolders en vermeiren was iedereen einde contract. Er zal wel wat waarheid inzitten, maar kan het niet zijn dat de frustraties van de speler in kwestie meespeelden?

Komt daarbij, waarom maak je dan een 1B procedure aanhanging bij het BAS? Als dit wordt afgewezen, zal de reden van afwijzing 10x uitvergoot worden. Lijkt mij dan toch slimmer van bijvoorbeeld te communiceren dat je promotie sportief wilt afdwingen en daarom in 1ste amateur wil blijven.

Daanaast geloof ik niet dat TVI hier zomaar instapt zonder enige garanties te krijgen over het sportieve plaatje.

Achja, we zullen zien zei den blinde. De komende transferq en het verdict van het BAS zullen veel duidelijk maken...
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Post Reply