Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Er zou inderdaad en technisch comité komen met Thibo Dieltjens (hij scoutte onze aanwinsten in de lagere reeksen) en Dirk Gyselinckx. Dat gaan ze, vermoedelijk, koppelen aan Duitse spelers. Daarvan werden er een stuk of 10 voorgesteld in de zomer maar Jonathan wou zijn eigen stempel drukken. Nu hij weg is, verwacht ik ook meer uit die hoek.
Dat de club hierover nog niet gecommuniceerd heeft, vind ik ook zeer lastig. Maar vermoedelijk moeten ze eerst alles met Kindermans afhandelen.
Dat de club hierover nog niet gecommuniceerd heeft, vind ik ook zeer lastig. Maar vermoedelijk moeten ze eerst alles met Kindermans afhandelen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Tamas Krivitz
Dat er meer aan de hand was met Kindermans dan de gratis exit van Lenaerts wordt stilaan duidelijk.....Axassin wrote: ↑Thu Jan 15, 2026 8:06 pmEr zou inderdaad en technisch comité komen met Thibo Dieltjens (hij scoutte onze aanwinsten in de lagere reeksen) en Dirk Gyselinckx. Dat gaan ze, vermoedelijk, koppelen aan Duitse spelers. Daarvan werden er een stuk of 10 voorgesteld in de zomer maar Jonathan wou zijn eigen stempel drukken. Nu hij weg is, verwacht ik ook meer uit die hoek.
Dender duwt door voor Lierse-verdediger Bo De Kerf
Rode lantaarn Dender geeft niet af voor Bo De Kerf (22). Het wil de centrale verdediger van tweedeklasser Lierse nog altijd in deze wintermercato binnenhalen.
Dender zit al enkele weken achter De Kerf, sterkhouder achterin bij de Pallieters, die dit seizoen nog geen minuut miste. Zeker omdat er wel wat interesse is voor de Nederlander Luc Marijnissen (23). Maar ook als Marijnissen gewoon blijft, is het de bedoeling dat De Kerf erbij komt. Dender en Lierse zijn momenteel in onderhandeling. Lierse wimpelde al een paar pogingen af, maar deed nu een tegenvoorstel, dus de bal ligt in het kamp van Dender. Het heeft nog een kleine twee weken om de kloof te dichten.
Rode lantaarn Dender geeft niet af voor Bo De Kerf (22). Het wil de centrale verdediger van tweedeklasser Lierse nog altijd in deze wintermercato binnenhalen.
Dender zit al enkele weken achter De Kerf, sterkhouder achterin bij de Pallieters, die dit seizoen nog geen minuut miste. Zeker omdat er wel wat interesse is voor de Nederlander Luc Marijnissen (23). Maar ook als Marijnissen gewoon blijft, is het de bedoeling dat De Kerf erbij komt. Dender en Lierse zijn momenteel in onderhandeling. Lierse wimpelde al een paar pogingen af, maar deed nu een tegenvoorstel, dus de bal ligt in het kamp van Dender. Het heeft nog een kleine twee weken om de kloof te dichten.
Ge zijt me voor. Ben benieuwd, hopelijk kunnen ze aardig wat vangen. Lijkt me sowieso te goed voor deze reeks. Einde van het seizoen had wel wat beter geweest.TV2002 wrote: ↑Mon Jan 19, 2026 1:46 pmDender duwt door voor Lierse-verdediger Bo De Kerf
Zulke spelers zou je altijd moeten behouden. Hoeveel spelers zijn er al niet gepasseerd op het lisp die na half jaar of 1 jaar weer vertrekken? Zulke situaties krijg je wanneer er totaal geen ambitie is. Bouwen op het lisp naar iets moois het zal een droom blijven.
Ik snap eerlijk gezegd niet wat de Kerf in Dender ziet...
Met alle respect zenne.
Hij kan ook gewoon zelf zeggen dattem in Lier blijft tot het einde van het seizoen.
Met alle respect zenne.
Hij kan ook gewoon zelf zeggen dattem in Lier blijft tot het einde van het seizoen.
Hetzelfde als Luc er in zag... Een etalage en springplank naar een betere competitie.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik zie hier nog geregeld Dirk zijn naam hier passeren .
Die is al sinds enkele maanden niet meer actief bij ons .
Ik dacht dat dat ondertussen algemeen geweten was .
Wij hebben een nieuwe head of Youth .
En Dirk zie je geregeld op de jeugd terreinen van Lint waar hij zijn zoon al eens gaat helpen die daar de jeugd traint .
En Dirk zie je geregeld op de jeugd terreinen van Lint waar hij zijn zoon al eens gaat helpen die daar de jeugd traint .
Dirk is, volgens mijn info, in december opnieuw gecontacteerd om deel uit te maken van het technisch comitéDevyd wrote: ↑Mon Jan 19, 2026 8:16 pmIk zie hier nog geregeld Dirk zijn naam hier passeren .