Transfernieuws
- Justhomuch
Re: Transfernieuws
Sorry, heb meneige echt al te vaak dood geërgerd aan Adinany. Verzet idd bergen werk maar een spits moet scoren, en dan krijgt die van die open doelkansen die hij maar al te vaak knullig verpest, Oulare werd voor minder uitgefloten.Daylon Claasen wrote: ↑Tue Jan 13, 2026 10:03 pm12 goals & 8 assists op 44 matchen is nu ook weer niet zo slecht he.Justhomuch wrote: ↑Tue Jan 13, 2026 6:41 pmMss den trainer als speler-trainer in de spits, zelfs die haalt betere statistieken volgens mijNetzer wrote: ↑Tue Jan 13, 2026 6:39 pm
Neen Adinany is geen topspits, ik denk dat ik dat hier al voldoende aangegeven heb in het verleden.
Maar het is momenteel wel onze enige spits en dus daardoor wel belangrijk.
Komt nog eens bij dat als er een nieuwe spits moest komen je toch weer van nul moet herbeginnen qua automatismen en ik het absoluut onbegrijpelijk zou vinden dat je je drie enige spitsen in de kern laat vertrekken.
Volgens mij is dit ongezien zoiets.![]()
Ik wil hier niet mee gezegd hebben dat Adinany een topspits is maar ik vind wel dat er hier heel meewarig over wordt gedaan. Verzet bergen werk, laat andere spelers beter renderen en creëert ruimte.
Om niet zo lang terug in de tijd te gaan: naar Lommel. Die assist waardoor V Meirvenne alleen op de goal kan afstormen: sla me dood als ik mij nu toch zou vergissen maar die pass was volgens mij ook van Adinany.
Ik zou het toch betreuren moest hij midden in het seizoen naar een rivaal van dat kaliber gaan.
Veel werk op de plank voor onze onbestaande TD
Wij komen áltijd terug!
Daguin is die ook niet einde verbintenis? Zal weer bijna vanaf nul herbeginnen worden. Adinany-Vroman-De Kerf-Asare en wie weet ook nog Daguin en wat met de kapitein die meer blessureleed heeft dan hem lief is?
Voor de kapitein is vanderhallen in de plaats. Dringend laten spelen.
Voor Adinany is er buiten Beerschot ook interesse van verschillende clubs uit Frankrijk, Nederland en Italië.
Formerly known as Lisp-boy
Die gaan meer betalen dan beerschot denk. Mss eerst contract verlengen dan.
Blijft stil over inkomt transfers