A-kern
Re: A-kern
Dat ze daar onmiddellijk mee stoppen bouwen aan nieuw Lierse.Lipser wrote: ↑Tue Mar 24, 2020 10:41 pmHeb zo de indruk dat er toch een aantal transfers op het conto van LVT te schrijven zijn, met name diegene die ons terug een Lierse-smoel moesten gaan geven. En hoe goed bedoeld ook, Wils, Buyens en Frans hebben geen van allen gebracht wat er van konden verwachten - en zullen ook niet de goedkoopste exemplaren uit de kern zijn geweest.
Klopt. in hetzelfde rijtje horen eigenlijk Allach en Vinck thuis, maar die brengen toch net dat beetje meer vind ik. Vinck zeker naar het einde van het seizoen toe; in het begin ook wat minder.Carlke wrote: ↑Wed Mar 25, 2020 5:22 amDat ze daar onmiddellijk mee stoppen bouwen aan nieuw Lierse.Lipser wrote: ↑Tue Mar 24, 2020 10:41 pmHeb zo de indruk dat er toch een aantal transfers op het conto van LVT te schrijven zijn, met name diegene die ons terug een Lierse-smoel moesten gaan geven. En hoe goed bedoeld ook, Wils, Buyens en Frans hebben geen van allen gebracht wat er van konden verwachten - en zullen ook niet de goedkoopste exemplaren uit de kern zijn geweest.
Ja oke maar die 2 gaat het over een paar jaar ! Maar er zijn er die hier nog in eerste klasse waren en zo een mannen beter niet meer terug halen !Eric wrote: ↑Wed Mar 25, 2020 7:14 amKlopt. in hetzelfde rijtje horen eigenlijk Allach en Vinck thuis, maar die brengen toch net dat beetje meer vind ik. Vinck zeker naar het einde van het seizoen toe; in het begin ook wat minder.Carlke wrote: ↑Wed Mar 25, 2020 5:22 amDat ze daar onmiddellijk mee stoppen bouwen aan nieuw Lierse.Lipser wrote: ↑Tue Mar 24, 2020 10:41 pmHeb zo de indruk dat er toch een aantal transfers op het conto van LVT te schrijven zijn, met name diegene die ons terug een Lierse-smoel moesten gaan geven. En hoe goed bedoeld ook, Wils, Buyens en Frans hebben geen van allen gebracht wat er van konden verwachten - en zullen ook niet de goedkoopste exemplaren uit de kern zijn geweest.
En ik denk dat gasten zoals Vinck, Smolders en Allach kunnen uitgroeien tot iconen. Vooral die eerste; gaat er altijd keihard voor en lijkt de lat vrij hoog te leggen voor zichzelf. Ik zie hem ook niet meteen naar een ploeg uit de Proximus league gaan dus ik denk dat die gewoon tevreden is bij LK.Carlke wrote: ↑Wed Mar 25, 2020 4:35 pmJa oke maar die 2 gaat het over een paar jaar ! Maar er zijn er die hier nog in eerste klasse waren en zo een mannen beter niet meer terug halen !
Ik bedenk me wel: gezien de loonachterstand en negatief licentieadvies zou Samyn misschien toch wel eens kunnen neigen naar een verlengd verblijf.
Is er eigenlijk door ons een 1b licentie aangevraagd?
Een zaak staat vast veel werk op de plank voor het bestuur ….
Kuijlaars trekt naar hoogstraten
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik denk dat profvoetbal gedaan is voor hem. Jammer want vond hem onze beste voetballer in de kern. Jammer heeft hij maar maand of 7 kunnen laten zien wat hij kan ! Als hij nog maar 80 procent haalt van zijn kunnen is dit een erg leuke transfer voor Hoogstraten !