Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Had ook die bedenking, maar dacht ook meteen, kan ook zijn dat Luc zegt op Peerman na hebben we onze centrale as behouden, en dat de Journalist dan de namen erbij heeft geplakt.tompax wrote: ↑Thu Aug 07, 2025 6:02 pmOm hem op 1 punt toch ook eens gelijk te geven: 'centrale as buiten Peersman behouden' 🥴🥴🥴. De genoemde namen zijn dan nog niet eens het hele seizoen certitudes (al dan niet door blessures) geweest of zelfs nog maar net door de club zelf als onvoldoende bestempeld (daguin).Justhomuch wrote: ↑Thu Aug 07, 2025 5:00 pmAllez onzen Ozzy mag terug op internet van de begeleiding?![]()
Als hem de concurrentie moet aangaan met Adensanya dan gaat hem het wel makkelijk halen denk ikNetzer wrote: ↑Thu Aug 07, 2025 4:18 pmIk lees dat hij de concurrentie moet aangaan met Adesanya om eerste spits te worden dus ik twijfel sterk of er nog een aanvaller bijkomt.
Eerst zeggen ze dat ze volop bezig zijn met een extra middenvelder en een spits die momenteel nog op buitenlandse stage zit en nu moet plots eerst Kireev verkocht worden vooraleer er iets bijkomt.
Dat de verkoop dan inderdaad maar snel afgerond wordt, want op deze manier worden we echt een extra jeugdploeg in de challenger pro league.
Alleen met het nadeel dat wij WEL kunnen degraderen.

- Justhomuch
Een club als bedrijf runnen zou eigenlijk elke voorzitter moeten doen, dan zou er geen geld uitgegeven worden dat er niet is, en dit zeg ik als kleine zelfstandigeNetzer wrote: ↑Thu Aug 07, 2025 6:34 pmJa, met dat verschil dat hij echt wel een punt heeft deze keer, of vind jij van niet?Justhomuch wrote: ↑Thu Aug 07, 2025 5:00 pmAllez onzen Ozzy mag terug op internet van de begeleiding?![]()
Centrale as behouden? Dan heeft LVT geheugenverlies me dunkt (Boone? Marijnissen?).
Deze transferperiode is tot nu toe veel te plat, daar kan je echt niet omheen.
LVT runt deze club puur als bedrijf en veel te weinig als voetbalclub. Dat is nu net, sportief gezien, het grote probleem.

Ik heb zijn comment trouwens niet gelezen aangezien hij op de foe-list staat.
Spelers komen en gaan nu eenmaal, het enige constante aan een club zijn de supporters, ik vind het ook jammer dat die gasten weg zijn, maar kunnen we misschien eerst achter onze huidige spelers staan ipv ze al af te liggen breken voor er nog maar 1 match gespeeld is?
Wij komen áltijd terug!
Wat ik er mee bedoel is dat er naar mijn mening te weinig aan het sportieve wordt gedachtJusthomuch wrote: ↑Thu Aug 07, 2025 10:08 pmEen club als bedrijf runnen zou eigenlijk elke voorzitter moeten doen, dan zou er geen geld uitgegeven worden dat er niet is, en dit zeg ik als kleine zelfstandige
Spelers komen en gaan nu eenmaal, het enige constante aan een club zijn de supporters, ik vind het ook jammer dat die gasten weg zijn, maar kunnen we misschien eerst achter onze huidige spelers staan ipv ze al af te liggen breken voor er nog maar 1 match gespeeld is?
Ik breek trouwens geen spelers af, alleen is deze transferperiode naar mijn gevoel tot op heden gewoon te weinig en hoop ik dat er nog spelers zullen bijkomen die een directe versterking kunnen betekenen.
Afwachten of er een verkoop van Kireev komt dus, al kan een fitte Kireev natuurlijk voor deze ploeg ook heel wat betekenen.
Wat Yann Gboua betreft : snelheid heeft hij
https://www.instagram.com/reel/DIHwnBBNoMy/
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Daar zal genoeg aan gedacht worden, het feit is dat de rest hun "bedrijf" slecht runnen he, meer geld uirgeven dan dat er binnen komt.Netzer wrote: ↑Thu Aug 07, 2025 11:10 pmWat ik er mee bedoel is dat er naar mijn mening te weinig aan het sportieve wordt gedachtJusthomuch wrote: ↑Thu Aug 07, 2025 10:08 pmEen club als bedrijf runnen zou eigenlijk elke voorzitter moeten doen, dan zou er geen geld uitgegeven worden dat er niet is, en dit zeg ik als kleine zelfstandige
Ik breek trouwens geen spelers af, alleen is deze transferperiode naar mijn gevoel tot op heden gewoon te weinig en hoop ik dat er nog spelers zullen bijkomen die een directe versterking kunnen betekenen.
Afwachten of er een verkoop van Kireev komt dus, al kan een fitte Kireev natuurlijk voor deze ploeg ook heel wat betekenen.
Wat Yann Gboua betreft : snelheid heeft hij
https://www.instagram.com/reel/DIHwnBBNoMy/
Ik vind het ook een heel gekke transferperiode, amper matchen kunnen zien, enkel die tegen Berchem waar ik met een slecht gevoel ben weggegaan.
Maar het is wat het is, we kunnen blijven zeveren en zagen, maar dan ga ik liever volop achter de jongens staan en zien waar we staan in september.
Wij komen áltijd terug!
Formerly known as Lisp-boy
Heb daar precies een goed gevoel bij. Toch mooie statistieken vorig jaar. Welkom!
Nog geruchten of spelers die op proef zijn?