Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Dju we hebben de kans op transfervrije Tony Watt gemist begin van de maand, gratis naar Partick Thistle
Denk dat men voor spits, allicht naar het buitenland zal kijken. Maar er mag wat meer actie inkomen, wil onze start niet missen.

Denk dat men voor spits, allicht naar het buitenland zal kijken. Maar er mag wat meer actie inkomen, wil onze start niet missen.
Da's 2de klasse in Schotland, het is ver gekomen. Heerlijke periode op het Lisp wel toen.andyosgarcia wrote: ↑Thu Jul 31, 2025 4:27 amDju we hebben de kans op transfervrije Tony Watt gemist begin van de maand, gratis naar Partick Thistle![]()
Achja, Diagne is nog vrij

Kweet ni wat er van aan is maar heb op het werk de naam Stan Braem gehoord van iemand die vorig jaar ook wist dat Perdichizzi ging komen...
Das inderdaad wel ene die de goal weet staan. Maar vooral op lagere niveau's de doelpunten gemaakt, in tweede klasse denk ik nog niet veel bewezen op dat vlak. Maar de neus voor doelpunten heeft die man wel.
We zullen zien wat er van aan is, maar zou wel eens bij ons kunnen passen denk ik
Altijd opnieuw iemand van een lager niveau ...
Formerly known as Lisp-boy
De Kerf, Sow en De Buyser om er maar een paar te noemen, van waar kwamen die?Netzer wrote: ↑Thu Jul 31, 2025 1:16 pmAltijd opnieuw iemand van een lager niveau ...

Marijnissen van bank en beloftenploeg NAC, Kireev jaar zonder club. Ik wil maar zeggen, dat hoeft niet per se slecht te zijn he.

Neen, dat hoeft inderdaad niet persé slecht te zijn.
Maar het hoeven toch ook niet persé letterlijk allemaal zo een spelers te zijn ofwel?
Of denk je echt dat het allemaal schoten in de roos gaan zijn?
Zo hier en daar een speler die zich al bewezen heeft op dit niveau zou toch wel heel welkom zijn om bepaalde doelstellingen te halen me dunkt.
Op dit moment zitten er veel te veel vraagtekens in deze kern, dat kan meevallen, maar dat kan ook heel lelijk tegenvallen.
Formerly known as Lisp-boy
Volgens mijn info komt de spits uit het buitenland en zou die volgende week arriveren (is nu nog met zijn ploeg op internationale stage). Tenzij dat is afgesprongen en ze voor Braem zijn gegaan, kan ook.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”