Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Volgens mijn info is de trainer achteraan tevreden. Wil vooral nog een goeie middenvelder en 1-2 aanvallers.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Geen enkele vervanger halen voor het duo Boone-Marijnissen lijkt mij toch een stevige vergissing.
Ik ben zeker wel akkoord met die aanvallers, dat is broodnodig indien er iets met Adinany gebeurd.
Formerly known as Lisp-boy
De Kerf is de vervanger van Marijnissen hé, speelt nu als centrale verdediger en doet dat uitstekend. En omdat hij nu als CV speelt zal er op het middenveld nog iemand extra gehaald worden.
Ter vervanging van Boone zie ik het liefst toch ook nog iemand komen hoor.
Centraal krijgen we dan De Kerf, Pietro en Vanderhallen zeker? Maar geen idee wie er moet inspringen als iemand van die 3 zou uitvallen.TV2002 wrote: ↑Tue Jul 29, 2025 1:02 pmDe Kerf is de vervanger van Marijnissen hé, speelt nu als centrale verdediger en doet dat uitstekend. En omdat hij nu als CV speelt zal er op het middenveld nog iemand extra gehaald worden.
Op training is momenteel Masaki - Pietro - De Kerf het centrale trio. Maar ik denk dat Vanderhallen daar wel in komt als hij terug volledig fit is, wat hij eigenlijk al bijna is.KRKN wrote: ↑Tue Jul 29, 2025 1:08 pmCentraal krijgen we dan De Kerf, Pietro en Vanderhallen zeker? Maar geen idee wie er moet inspringen als iemand van die 3 zou uitvallen.TV2002 wrote: ↑Tue Jul 29, 2025 1:02 pmDe Kerf is de vervanger van Marijnissen hé, speelt nu als centrale verdediger en doet dat uitstekend. En omdat hij nu als CV speelt zal er op het middenveld nog iemand extra gehaald worden.
Westerlo wil Fixelles momenteel nog niet lossen omdat ze anders in gevaar komen met het verplichte minimum aantal Belgen op het wedstrijdblad. Triest.
De kans is groot dat er kortelings witte rook volgt in de zoektocht naar een bijkomende spits.
De interesse voor Kireev is ook weer aan het opkomen. Indien hij vertrekt komt er nog een nieuwe aanvaller, anders niet.
Daguin en Matuta hebben te horen gekregen dat er meer van hen wordt verwacht en moeten momenteel niet rekenen op een basisplaats.
Bron: GVA
Verder over Noam Mayoka-Tika, maakt op training een goeie indruk. Stevig ventje, goeie voeten, groot loopvermogen en heel mondig.
De kans is groot dat er kortelings witte rook volgt in de zoektocht naar een bijkomende spits.
De interesse voor Kireev is ook weer aan het opkomen. Indien hij vertrekt komt er nog een nieuwe aanvaller, anders niet.
Daguin en Matuta hebben te horen gekregen dat er meer van hen wordt verwacht en moeten momenteel niet rekenen op een basisplaats.
Bron: GVA
Verder over Noam Mayoka-Tika, maakt op training een goeie indruk. Stevig ventje, goeie voeten, groot loopvermogen en heel mondig.
Formerly known as Lisp-boy
-
optie op langer verblijf als in huurdeal verlengen of als in aankoop optie?