Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik vraag mij af of LVT het erg zou vinden om te degraderen... Ik denk dat hij beseft dat 1B te hoog voor hem gegrepen is, is op zijn limieten gebotst en aangezien hij geen medeinvesteerder duld naast zich.... LVT is dan toch niet de prins op het witte paard gebleken.
- Justhomuch
In de podcast zei Jonathan dat sommige clubs niet willen dat daarover gecommuniceerd wordt, dan snap ik dat je als partij niets over vrijgeeft.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Teunkens traint mee bij Lokeren momenteel .
Toch indruk dat ze bij patro ook hun beste aan verkopen zijn. Van rafelgem al in de winter, ook abhid weg, bammens weg, che weg,, je ziet het is niet alleen bij ons verhuis van spelers.
Daar wordt zeer goed gecasht Carlke niet vergeten he... De miljoenen stromen binnen daar ga maar na en bovendien zal daar nog een ploeg staan die weer meedoet voor minstens top zes... Waar staan wij na 7 jaar? Hoeveel maar gecasht voor Limbombe, Tabekou, VA, GDS. Boone, Rocha, Sow, Marijnissen enz ? Allemaal dik onder hun waarde verkocht. Buiten 1 seizoen is het ieder jaar prijs 80% van de basisspelers die vertrekken zelfs sommigen na een half seizoen! Vind jij normaal dat sinds 2018 al 80 vooral basisspelers zijn gekomen en gegaan? Tien trainers, hulptrainers...
ozzy105 wrote: ↑Sat Jun 21, 2025 9:10 pmDaar wordt zeer goed gecasht Carlke niet vergeten he... De miljoenen stromen binnen daar ga maar na en bovendien zal daar nog een ploeg staan die weer meedoet voor minstens top zes... Waar staan wij na 7 jaar? Hoeveel maar gecasht voor Limbombe, Tabekou, VA, GDS. Boone, Rocha, Sow, Marijnissen enz ? Allemaal dik onder hun waarde verkocht buiten mss Sow. Buiten 1 seizoen is het ieder jaar prijs 80% van de basisspelers die vertrekken zelfs sommigen na een half seizoen! Vind jij normaal dat sinds 2018 al 80 vooral basisspelers zijn gekomen en gegaan? Tien trainers, hulptrainers...
ozzy105 wrote: ↑Sat Jun 21, 2025 9:10 pmDaar wordt zeer goed gecasht Carlke niet vergeten he... De miljoenen stromen binnen daar ga maar na en bovendien zal daar nog een ploeg staan die weer meedoet voor minstens top zes... Waar staan wij na 7 jaar? Hoeveel maar gecasht voor Limbombe, Tabekou, VA, GDS. Boone, Rocha, Sow, Marijnissen enz ? Allemaal dik onder hun waarde verkocht. Buiten 1 seizoen is het ieder jaar prijs 80% van de basisspelers die vertrekken zelfs sommigen na een half seizoen! Vind jij normaal dat sinds 2018 al 80 vooral basisspelers zijn gekomen en gegaan? Tien trainers, hulptrainers...
Dan weet jij meer dan iedereen want buiten abhid 1,2 miljoen is de enige dat vermeld is geweest . Ten 2 de je spreekt je nu helemaal tegen bouwen bouwen doet patro al jaren volgens u . Nu zeg je ze rijven ze binnen . Straf dat jij daar alles van weet . Halve ploeg vertrokken man . En waarom zouden zij wel mee doen volgend jaar en wij niet ? Ze hebben net als wij jongere aangetrokken van lagere reeks plus ene van futures.