Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Netzer
Re: Transfernieuws

Post by Netzer » Wed Jun 18, 2025 12:50 pm

Formerly known as Lisp-boy

Fiero67

Post by Fiero67 » Wed Jun 18, 2025 12:55 pm

Zucht ....

Ik weet even niet hoe dit te plaatsen - maar het roept in elk geval veel vragen en twijfels bij me op.

Laten bezinken.

Carlke

Post by Carlke » Wed Jun 18, 2025 1:01 pm

Groot verlies en weer ervaring weg doodjammer. Ik blijf het nog altijd heel goed vinden dat ze snelle jonge gasten hebben aangetrokken die zich willen bewijzen , maar je hebt ook in elke linie ervaren pion nodig, achteraan liefst 2. Zullen maar denken dat de ervaring nog gaat komen zeker ! Anders gaat de top 6 nooit gehaald worden.

backman

Post by backman » Wed Jun 18, 2025 1:04 pm

schande, dit toont dat er helemaal geen ambitie is voor een goede ploeg, wel ambitie om de accomodatie in orde te brengen

stakke

Post by stakke » Wed Jun 18, 2025 1:08 pm

Wat een ontgoocheling! Op dit ogenblik zelfs geen goesting meer in het nieuwe seizoen. Als dit allemaal deel is van een lange termijn plan, wordt het hoog tijd dat ze hierover communiceren. Hou aub ook op met dat grootste kleine club gedoe, dat zijn we al lang niet meer.

G.C.

Post by G.C. » Wed Jun 18, 2025 1:11 pm

Pff weer ne zure.

En uit gva blijkt dat hij te zwaar op het budget woog, dat zegt ook genoeg.

Ik vind het goed dat er jonge spelers aangetrokken worden maar als ze bij ploegen zoals Lokeren of Waregem niet mochten mee doen, zal het toch spannend worden of dit bij Lierse wel lukt. Maar dat is dan toch eerder uitbreiding van de kern.
Is nog altijd anders dan spelers die wel basisspeler in 1ste nationale zijn.

Wordt tijd om supporters te ‘sussen’ en wel een sterkhouder aan te werven

Daylon Claasen

Post by Daylon Claasen » Wed Jun 18, 2025 1:21 pm

Tegen beter weten in zal ik er weer staan volgend seizoen maar amai de goesting & nieuwsgierigheid zijn ver zoek. Ze spelen met het potentieel van de club. De supporters hebben al heel wat geduld getoond de afgelopen jaren, of beter gezegd decennia, maar op deze manier wordt al wat we hebben aan potentieel qua supporters beetje bij beetje weggevaagd. Ik stel mij serieuze vragen bij het bestuur. Dat financieel gezond zijn verhaal heb ik alle begrip voor & sta ik natuurlijk 100% achter maar de allesbehalve transparante manier van communiceren vanuit de club stoort me nu al jaren aan een stuk. Als je ziet voor wat voor belachelijke bedragen wij spelers laten gaan naar rechtstreekse concurrenten. Of wanneer je zelfs de financiële moeite niet kan of wil doen om Claes een verbeterd contract te geven (vorig contract was gene vette), dan maak ik mij ernstig zorgen over wat de sportieve plannen zijn. Wees gewoon transparant: niemand gelooft nog in die top 6 beloftes.

Netzer

Post by Netzer » Wed Jun 18, 2025 1:25 pm

Formerly known as Lisp-boy

XDV1906

Post by XDV1906 » Wed Jun 18, 2025 1:30 pm

Alé, benieuwd hoe de positivo's dit weer gaan verdedigen.

Ook hier alle goesting weg. Denk aan onze ploeg die 8e werd vorig jaar en denk daar dan nog Claes, Sow, Kireev, Peersman, Boone en Marijnissen van weg. Wat een grap.

G.C.

Post by G.C. » Wed Jun 18, 2025 1:39 pm

XDV1906 wrote:
Wed Jun 18, 2025 1:30 pm
Alé, benieuwd hoe de positivo's dit weer gaan verdedigen.

Ook hier alle goesting weg. Denk aan onze ploeg die 8e werd vorig jaar en denk daar dan nog Claes, Sow, Kireev, Peersman, Boone en Marijnissen van weg. Wat een grap.
En dan de eerste bankzitters ook : Daily, Mawete, De Schrijver, Sampers,…

Als je weet dat er nog een paar zware contracten ook weg zijn (Teunckens en Oulare)

Dan moet er nu toch wat budget zijn?

Post Reply