Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Devyd
Re: Transfernieuws

Post by Devyd » Sun May 11, 2025 12:34 pm

Claes tekent zoizo niet bij .
Nog niet beslist welk de volgende club wordt .

Zeer triestig voorstel gekregen op Lierse .

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun May 11, 2025 12:51 pm

Ik gok op Lokeren of Beveren... Wie Claes binnenhaald doet een goede transfer. Toch weer een zoveelste hint waar de prioriteit ligt van het bestuur. Sportief op het veld alvast niet!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun May 11, 2025 2:52 pm

Devyd wrote:
Sun May 11, 2025 12:34 pm
Claes tekent zoizo niet bij .
Nog niet beslist welk de volgende club wordt .

Zeer triestig voorstel gekregen op Lierse .
Voor mij hoefde dan prestatiegericht contract ook niet, bij pds snap ik dat eerder wel, hebben we nog niet veel plezier aan beleefd.
Wij komen áltijd terug!

Devyd

Post by Devyd » Sun May 11, 2025 3:26 pm

Ik begrijp dat ook ni .

Ok heeft al blessurepech gehad .
Maar heeft zich dit seizoen in de ploeg gespeeld en was 1 van de sterkhouders geworden .

Als je dan met een belachelijk contract afkomt , maak je u als ploeg belachelijk . En zo blijft het slecht gevoel toch nog hangen ...

Op dit moment overheerst het gevoel dat wij gewoon een extra beloftenploeg in de reeks gaan worden .

TV2002

Post by TV2002 » Sun May 11, 2025 3:46 pm

Axassin wrote:
Sat May 03, 2025 7:13 pm
Lipser wrote:
Sat May 03, 2025 6:17 pm
Even een gerucht: ik hoorde dat men ergens ook bezig was/is met Leandro Rousseau van Olympic Charleroi. Heeft daar een massa goals gemaakt.
Klopt. Maar weet niet of het effectief in orde is gekomen. Patro is ook in de dans gesprongen. Volgend weekend speelt olympic hun laatste match, nadien zullen we meer weten.
Heeft gisteren zelf bevestigd dat hij naar Patro trekt.

TV2002

Post by TV2002 » Sun May 11, 2025 4:01 pm

Trouwens, weet iemand eigenlijk hoe het zit met de situatie van onze coach?
Tekende bij ons een contract van onbepaalde duur. Nu las ik onlangs een artikel dat zijn manager in onderhandeling was met de club voor een verlengd verblijf, dus het leek precies nog niet vast te staan dat Shoffner komend seizoen ook onze coach blijft.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun May 11, 2025 4:01 pm

Een club zonder ambitie dat is net als een bedrijf nl niet investeren waar je moet investeren voor een resultaat te boeken sterft langzaam maar zekers... Wie gaat er buiten afgeserveerde, jonge spelers nog willen afzakken naar een club dat enkel de ambitie heeft om te overleven in1B? Vroeg of laat hebben we prijs dit staat in de sterren geschreven met dit sportief beleid en sta je daar met een schuldenvrije club, een gerenoveerd stadion en aangekochte velden. Wetende dat je weer vanaf nul of zo goed als moet herbeginnen, wetende dat belofteclubs niet meer kunnen degraderen, wetende dat deze reeks nog zwaarder zal zijn dan de voorbije jaren........

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun May 11, 2025 6:27 pm

TV2002 wrote:
Sun May 11, 2025 3:46 pm
Axassin wrote:
Sat May 03, 2025 7:13 pm
Lipser wrote:
Sat May 03, 2025 6:17 pm
Even een gerucht: ik hoorde dat men ergens ook bezig was/is met Leandro Rousseau van Olympic Charleroi. Heeft daar een massa goals gemaakt.
Klopt. Maar weet niet of het effectief in orde is gekomen. Patro is ook in de dans gesprongen. Volgend weekend speelt olympic hun laatste match, nadien zullen we meer weten.
Heeft gisteren zelf bevestigd dat hij naar Patro trekt.
Zou wel eens slimme zet zijn want Patro staat met de neus zeer dicht bij promotie...

Netzer

Post by Netzer » Sun May 11, 2025 8:33 pm

Voor sommige mensen is het blijkbaar echt moeilijk om alles een keer realistisch te bekijken in plaats van alles persé te positief te willen bezien en aan iedereen op te dringen.
Dit sportieve aanmodderen en meelopen duurt nu al vele seizoenen en herhaalt zich keer op keer op keer ...
Elke speler waar ze ook maar iets voor kunnen krijgen mag vertrekken, meestal voor een onnozel en te laag bedrag.
Het weinige geld dat daardoor binnenkomt wordt nooit opnieuw in het sportieve geïnvesteerd.
Ben je dan echt een "successupporter" als je eindelijk eens wat sportieve ambitie wil merken na al deze miserabele sportieve meeloopseizoenen? Meent ge dat nu echt?
Mij boeit een nieuwe bezoekerstribune weinig, het dak dat daarop is gekomen ook niet en mij boeien die velden in Emblem nog veel minder.
Wat mij boeit is wat op het veld gebeurd en daar gebeurd al vele seizoenen niets, noppes.
Elk seizoen hetzelfde liedje, alles met ietwat talent voor een habbekrats weg en vervangen door transfervrije spelers en jonge talenten uit lagere divisies, zolang het maar niet teveel geld kost en nog liefst van al helemaal niets.
Letterlijk elk seizoen opnieuw beginnen en opnieuw "bouwen". DAT is nu eenmaal de realiteit en niet persé een klaagzang zoals sommigen het toch o zo graag willen noemen omdat het niet in hun positief kraam past.
En ja, dit seizoen waren er kleine sportieve stapjes gezet, maar onvoldoende.
Bon, ik kijk uit naar wat er nog gaat bijkomen, ze mogen nu stoppen met jongelingen uit lagere reeksen te halen.
Hopelijk halen ze mijn mening onderuit en verbazen ze mij met enkele goeie versterkingen, maar ik twijfel eraan.
Een goeie keeper, centrale verdediger, een vervanger voor Kireev en een spits, dat hebben we zeker nodig om een rol van betekenis te spelen.
Ik ben alvast benieuwd.
Formerly known as Lisp-boy

Axassin

Post by Axassin » Sun May 11, 2025 9:13 pm

Akkoord dat wat ambitie aan de orde is. Maar dat paniekzaaien mag wel stoppen. Sinds kindermans aan het roer is, zijn er weinig transfers uit de lagere reeksen die niet geslaagd zijn. De club spreekt ook (intern) de ambitie uit om sportief een volgende stap te zetten, gun ze na dit seizoen dan toch tenminste de kans. We hebben onze kern drastisch kunnen verjongen (lees: meer spelers die op verkooppotentiele leeftijden in de picture lopen) en verkopen voor het eerst sinds de heropstart aan min of meer deftige bedragen. Wie een miljoen voor marijnissen verwacht had, moet de bedragen voor verdedigers in 1b maar eens opzoeken. Bovendien wordt er telkens een doorverkoop% bedongen. Kwestie van tijd voor we op een kireev, sow of LM nog extra zullen cashen.

En ohja: we zijn ochot begin mei. Veel ploegen zijn nog bezig aan het seizoen, die spelers kan je nog niet aankondigen. Zo zou er een Franse flank/aanvallende middenvelder getekend hebben maar wordt hij pas aangekondigd na zijn laatste match op 25 mei.

Ik lees hierboven; "een nieuw oefencomplex in emblem kan mij gestolen worden". Awel, daar val ik even mijn stoel. Laat dat nu net wél een belangrijk argument zijn om spelers te halen of sportief een goed seizoen te kunnen afwerken, vraag dat maar aan Dirk Kuyt.

Realisme mag, maar maak aub de rekening ten gepaste tijde, niet 3.5 maanden voor de start van het nieuwe seizoen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Post Reply