Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Justhomuch
Re: Transfernieuws

Post by Justhomuch » Sat May 10, 2025 6:56 am

Hebben we stappen gezet of hebben we stappen gezet dit seizoen? Seizoen is nog niet gedaan of de klaagzang begint al, misschien eerst eens wachten tot je weet hebt van de ploeg waar we het mee moeten gaan doen?
Wij komen áltijd terug!

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat May 10, 2025 11:28 am

Je gaat nu toch niet beweren dat men sportieve stappen heeft gezet? Lierse zit al jaren wat aan te modderen in 1B zonder enige ambitie! Dat mijn vrienden is de harde realiteit!!! Er is meer hoor dan stadion renoveren, velden aanwerven en wat geld cashen voor goede spelers... Ik moet eerlijk bekennen mijn prutogen zijn lang gesloten gebleven maar nu staan ze wagenwijd open... Je kan alleen maar de reacties van Tamas en Vergaaneglorie onderschrijven die hun ogen waren al langer open. Maar bon ieder zijn gedacht en mening.

jakkie

Post by jakkie » Sat May 10, 2025 11:52 am

Wacht nu toch eens even af. We hebben echt nog wel tijd. Oke Luc Marijnissen was voor mij ook een sterkhouder en ik vind dit jammer. Los daarvan is er nog geen man overboord en vertrouw ik er op dat een Kindermans hier met een verstandige manier omgaat.

KRKN

Post by KRKN » Sat May 10, 2025 12:30 pm

Kalm mannekes. ‘t Is niet eens juni. Laten we eerst maar eens zien we er nog allemaal bij komt voor we beginnen klagen.

We hebben dit jaar voor het eerst bijna 2 miljoen aan transfergeld dat binnenkomt. Als je daarmee goed kan investeren (ook in het sportieve) is dat toch wel degelijk vooruitgang?

Met Pietro en Boone hebben we nog steeds oerdegelijke verdedigers he. En ook van onze nieuwe RB hoor ik erg veel goede dingen. Geef het bestuur op z’n minst een kans om voor vervanging te zorgen.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat May 10, 2025 1:56 pm

Netzer wrote:
Fri May 09, 2025 10:55 pm
Kijk, als je spelers als Marijnissen al niet kan of beter gezet niet wil behouden en laat vertrekken voor een luttele 300k, dan moet je er zelfs niet van dromen om ooit nog voor promotie te gaan.
Ik zou nu eindelijk toch eens graag sportieve ambitie proeven, maar dat gaat er onder LVT nooit van komen vrees ik. Van die inkomende transfergelden wordt geen euro opnieuw sportief geïnvesteerd.
We mogen blij zijn dat er 2 keer corona op onze weg is gekomen of Lierse speelde nog in de hoogste amateurreeks of nog erger... Met het bedrag dat LVT nu al jaren werkt hadden we nooit weggeraakt uit de amateurreeksen! Realiteit mensen.

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Sat May 10, 2025 8:03 pm

Justhomuch wrote:
Sat May 10, 2025 6:56 am
Hebben we stappen gezet of hebben we stappen gezet dit seizoen? Seizoen is nog niet gedaan of de klaagzang begint al, misschien eerst eens wachten tot je weet hebt van de ploeg waar we het mee moeten gaan doen?
Gelukte en goede transfers: De Buyser -Boone - Mpanzu - Marijnissen - Kireev -Sow (4 ervan zijn reeds verkocht door LVT)
Mislukte transfers: Krabbendam - Conte - Hartmann - Sampers - Mawete - Engelse spookspits (bijna allen terug weg)
Op zich zeker geen slecht rapport maar een echt realistische blik werpen lijkt voor sommigen toch moeilijk,
het krijgt dan de definitie "klaagzang."

KRKN

Post by KRKN » Sat May 10, 2025 8:18 pm

Tamas Krivitz wrote:
Sat May 10, 2025 8:03 pm
Justhomuch wrote:
Gelukte en goede transfers: De Buyser -Boone - Mpanzu - Marijnissen - Kireev -Sow (4 ervan zijn reeds verkocht door LVT)
Mislukte transfers: Krabbendam - Conte - Hartmann - Sampers - Mawete - Engelse spookspits (bijna allen terug weg)
Op zich zeker geen slecht rapport maar een echt realistische blik werpen lijkt voor sommigen toch moeilijk,
Sampers was nog van de vorige TD, toch? Mawate vind ik trouwens echt geen mislukte transfer. Zag die graag bezig.

Het gaat erover dat we voor het eerst sinds de heropstart eindelijk wat geld hebben dat binnenkomt, dat mag je toch als vooruitgang zien? En dat er nu al in paniek geschoten wordt nog voor we een zicht krijgen op de vervangers. De competitie is zelfs nog bezig.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat May 10, 2025 8:58 pm

Tamas Krivitz wrote:
Sat May 10, 2025 8:03 pm
Justhomuch wrote:
De Kerf vergeet je nog, ik ben alvast heel tevreden over het seizoen, ik zie dat we ook sportief stappen zetten, en onder Kindermans zie ik dat volgend seizoen ook goed komen, maar hey ik zal wel naïef zijn 😅
Wij komen áltijd terug!

Zovko

Post by Zovko » Sat May 10, 2025 10:31 pm

Wat een geklaag van alweer dezelfde mensen 🙄 Is het niet logisch dat je een speler die naar 1A kan die kans gunt? Denk je dat LM happy zou zijn anders? Het is toch duidelijk dat zijn contract is verlengd met wederzijdse toestemming om nog iets van transfergeld te vangen? Die heeft enkel bijgetekend uit respect voor Lierse hoor!
Wij halen nu eenmaal veel transfervrije spelers? Is dat erg? Nee toch? Hebben we vorig jaar dan zo een slechte transfers gedaan? Hebben we zo een slechte seizoen gehad? Die spelers uit eerste amateur zijn stuk voor stuk voltreffers.

Sommige van jullie zijn precies eerder successupporters die de realiteit ni begrijpen. 3/4 van de 1b ploegen leeft boven hun stand en gaat vroeg of laat failliet? Wie is de volgende ...mss RWDM? Als je altijd direct succes wil, ga dan naar Club Brugge kijken.
Er staat nog geen kern voor volgens seizoen en we gaan weeral geen stappen zetten. De transferperiode duurt nog 4 maand ofzo. Tuurlijk gaan er nog vertrekkers zijn, maar dat is geen ramp. Iedereen van deze kern is vervangbaar hoor.

esreil

Post by esreil » Sun May 11, 2025 12:22 pm

Liever gelukkig naïef dan gefrustreerde klager.

Post Reply