Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Netzer
Re: Transfernieuws

Post by Netzer » Tue Feb 18, 2025 8:13 pm

Justhomuch wrote:
Tue Feb 18, 2025 10:00 am
Berrem wrote:
Mon Feb 17, 2025 11:14 pm
Justhomuch wrote:
Sat Feb 15, 2025 9:20 pm
Er werd door de speler toch verteld dat het iets klein was maar bleek dan toch iets serieus te zijn, zeer zuur! En vooral geld weggesmeten
Wie zegt dat hij geld kost. Misschien komt hij voor een appel en een ei in ruil voor speelgelegenheid…
Zou ook kunnen, zouden ze toch echt wel transparanter over mogen zijn
Ik zou hem terug sturen naar van waar hij komt.
Er wordt geld gegeven aan een speler waaraan ze nooit iets gaan hebben en die, tegen hij opnieuw fit is, zo goed als terug naar zijn club moet.
Formerly known as Lisp-boy

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Feb 19, 2025 9:40 am

Netzer wrote:
Tue Feb 18, 2025 8:13 pm
Justhomuch wrote:
Berrem wrote:
Mon Feb 17, 2025 11:14 pm

Wie zegt dat hij geld kost. Misschien komt hij voor een appel en een ei in ruil voor speelgelegenheid…
Er wordt geld gegeven aan een speler waaraan ze nooit iets gaan hebben en die, tegen hij opnieuw fit is, zo goed als terug naar zijn club moet.
Ik vrees dat dat allemaal makkelijker gezegd is dan gedaan 😉
Wij komen áltijd terug!

esreil

Post by esreil » Wed Feb 19, 2025 11:36 am

Idd. Contractuele verplichtingen en zo ... klein detail...
Wat zijn we soms snel met onze meningen/oordeel /afkeuring / ... zonder de achtergrond te kennen. Bestuur heeft al veel goede dingen gedaan, al dan niet correct gecommuniceerd.... Een beetje vertrouwen is toch op zijn plaats denk ik. Het voordeel van de twijfel als we het eigenlijk zelf niet goed weten. En, mag het gezegd worden zonder als naïeveling bestempeld te worden, wat positivisme ! Trap ik een open deur in als ik zeg dat het ons als Lierse supporter daar soms wat aan ontbreekt? Ook in de tribune tijdens het 'aanmoedigen' ?
Nederige geel-zwarte groeten.

Barry

Post by Barry » Wed Feb 19, 2025 1:13 pm

Justhomuch wrote:
Wed Feb 19, 2025 9:40 am
Netzer wrote:
Tue Feb 18, 2025 8:13 pm
Justhomuch wrote:

Ik vrees dat dat allemaal makkelijker gezegd is dan gedaan 😉
En wat als deze blessure ons geluk is? Stel dat Mafoumbi binnen 6-tal weken terug fit is, hij voelt zich goed op de club en kan technische staf overtuigen van zijn kwaliteiten. Hij blijft nog 1 jaar langer op uitleenbasis, dan heb je een vervanger voor Sow en hij kent de werking van de club al.

Maar tot die tijd hebben de meeste hier gelijk en is dit weggesmeten geld.

Post Reply