Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: Transfernieuws

Post by ozzy105 » Fri Feb 07, 2025 5:23 pm

Carlke wrote:
Fri Feb 07, 2025 2:07 pm
ozzy105 wrote:
Thu Feb 06, 2025 8:36 pm
smiths wrote:
Thu Feb 06, 2025 7:51 pm
Luc is een geschenk uit de hemel, en ja we mogen kritisch zijn er is nog veel werk maar we komen er wel :

Voor verbetering vatbaar :

*Toiletten bezoekers is een zware schande dat vindt je nergens
* Reclameborden zijn sponsors onwaardig
* Community werking kan beter
* Mails beantwoorden is een ramp

Keeper klopt en rechtsback is Vincent De Vos.

Boone Marynssen en onze Franse spits konden ook weg zijn. Spits kon naar Charleroi dat een bod heeft gedaan, Marynssen twee hollandse clubs achter en Boone ook wat interesse. Maar heeft men geweigerd.
Je bent nog het erbarmelijke veld vergeten! Betreffende Boone-LM-Adinany en ik neem er ook Claes bij die einde contrakt is en nog altijd niets heeft vernomen van de voorzitter voor een nieuw contrakt hoeveel denk jij die na dit seizoen nog zullen vertoeven op het lisp? Men is nu al 3 sterkhouders kwijt, 3 basisspelers ik ben benieuwd hoeveel er van de basiself nog zullen overblijven na dit seizoen. De vervangers die nu gekomen zijn moeten zich nog bewijzen dat ze van hetzelfde hout gemaakt zijn dus geen garantie!!!

Garanties heb je nooit ... marijnissen, sow,kierev , en co waren dat ook niet toen ze kwamen . En zal het nog eens proberen uitleggen ... spelers halen en verkopen is bij de meeste ploegen het geval hoor. Wat wil je dan spelers houden tot einde contract zijn en gratis vertrekken , en maanden of jaren met tegenzin voor ons spelen . En dan gratis weg dus maakt u club nooit winsten conclutie boeken dicht . Ik blijf het zeggen we zijn profclub spelers trainen dagelijks dus een ploeg kneden gaat heel snel. Er zijn spelers genoeg op de markt , en je kan het werk van onze kindermans en gijselink nu toch niet slecht vinden , voor mij doen ze prima werk voor de club. Dat had ik bij de vorige die het deden echt niet !
Telkens vanaf nul starten is nooit een goede zaak Carlke maar dat weet jij ook wel. Je hoeft maar eens 1 keer pech te hebben dat de mayonaise niet pakt en je hebt prijs zo simpel is het. De reeks zal seizoen na seizoen sterker en sterker worden, de zwakke broertjes met weinig middelen gaan eruit gaan hopelijk besef je dat ook. Waarom denk jij dat LVT en co hopen dat er ooit een gesloten reeks komt waaruit je nooit meer kan degraderen??? Bouwen bouwen mijn gat ja... Hoe wil je sportief stappen vooruit zetten wanneer je telkens een half basiselftal of meer laat vertrekken? Er zijn supporters die blijven wegkijken, schelden op supporters die terechte kritiek hebben op het beleid ze doen maar, ik hoop alleen dat zij nooit de boemerang mogen ontvangen.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Feb 07, 2025 5:35 pm

Blijven gaan Ozzy
Wij komen áltijd terug!

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Fri Feb 07, 2025 6:26 pm

Justhomuch wrote:
Fri Feb 07, 2025 5:35 pm
Blijven gaan Ozzy
Jij ook Justomuch, jij bent nochtans ook goed op weg.....

Lipser

Post by Lipser » Fri Feb 07, 2025 11:33 pm

ozzy105 wrote:
Fri Feb 07, 2025 5:23 pm
Carlke wrote:
Fri Feb 07, 2025 2:07 pm
ozzy105 wrote:
Thu Feb 06, 2025 8:36 pm

Je bent nog het erbarmelijke veld vergeten! Betreffende Boone-LM-Adinany en ik neem er ook Claes bij die einde contrakt is en nog altijd niets heeft vernomen van de voorzitter voor een nieuw contrakt hoeveel denk jij die na dit seizoen nog zullen vertoeven op het lisp? Men is nu al 3 sterkhouders kwijt, 3 basisspelers ik ben benieuwd hoeveel er van de basiself nog zullen overblijven na dit seizoen. De vervangers die nu gekomen zijn moeten zich nog bewijzen dat ze van hetzelfde hout gemaakt zijn dus geen garantie!!!

Garanties heb je nooit ... marijnissen, sow,kierev , en co waren dat ook niet toen ze kwamen . En zal het nog eens proberen uitleggen ... spelers halen en verkopen is bij de meeste ploegen het geval hoor. Wat wil je dan spelers houden tot einde contract zijn en gratis vertrekken , en maanden of jaren met tegenzin voor ons spelen . En dan gratis weg dus maakt u club nooit winsten conclutie boeken dicht . Ik blijf het zeggen we zijn profclub spelers trainen dagelijks dus een ploeg kneden gaat heel snel. Er zijn spelers genoeg op de markt , en je kan het werk van onze kindermans en gijselink nu toch niet slecht vinden , voor mij doen ze prima werk voor de club. Dat had ik bij de vorige die het deden echt niet !
Telkens vanaf nul starten is nooit een goede zaak Carlke maar dat weet jij ook wel. Je hoeft maar eens 1 keer pech te hebben dat de mayonaise niet pakt en je hebt prijs zo simpel is het. De reeks zal seizoen na seizoen sterker en sterker worden, de zwakke broertjes met weinig middelen gaan eruit gaan hopelijk besef je dat ook. Waarom denk jij dat LVT en co hopen dat er ooit een gesloten reeks komt waaruit je nooit meer kan degraderen??? Bouwen bouwen mijn gat ja... Hoe wil je sportief stappen vooruit zetten wanneer je telkens een half basiselftal of meer laat vertrekken? Er zijn supporters die blijven wegkijken, schelden op supporters die terechte kritiek hebben op het beleid ze doen maar, ik hoop alleen dat zij nooit de boemerang mogen ontvangen.
Ik reageer normaal nooit op Ozzyzeperd…….

Maar

Er zijn ook supporters die elke week naar het stadion komen….
En daar voor HUN ploeg supporteren.

Bol het af, zielige onruststoker. Iedereen is hier uw windhaangedrag kotsbeu.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Feb 08, 2025 9:14 am

Ik denk dat we deze transferperiode goed zijn doorgekomen, laat die zogenaamde "kritikasters" maar roeptoeteren, dat is het volkske dat een scheut azijn bij de koffie doet in de ochtend, het zal voor sommigen nooit goed zijn, iemand met gezond verstand ziet dat we nu ook sportief stappen zijn aan het zetten, gestaag maar er zit (eindelijk) wel verbetering in, hopelijk kunnen we Kindermans nog lang bij ons houden.
Wij komen áltijd terug!

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Sat Feb 08, 2025 2:28 pm

smiths wrote:
Luc is een geschenk uit de hemel, en ja we mogen kritisch zijn er is nog veel werk maar we komen er wel :

Boone Marynssen en onze Franse spits konden ook weg zijn. Spits kon naar Charleroi dat een bod heeft gedaan, Marynssen twee hollandse clubs achter en Boone ook wat interesse. Maar heeft men geweigerd.
Ben verheugd dat jij ook de werk-en minpunten durft opsommen V. ,want die zijn er zeker, en misschien nog meer dan je aanhaalt m.i., niettegenstaande er op diverse vlakken ook zeer puik werk verricht wordt.
Een eigenaar die zich enkel liet begeleiden door volgers en malafide raadgevers hebben we al gehad, en dat is totaal verkeerd afgelopen.....
Het opnemen en respecteren van kritiek door de zaakvoerder-eigenaar bepaalt 20% van goed beleid in een bedrijf en-of voetbalclub.,
dingen anders durven zien vereist moed, het is een beetje zwemmen tegen de stroom, zolang het maar onderbouwd en respectvol gebeurd, keep the faith.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Feb 09, 2025 10:09 am

Tamas Krivitz wrote:
Sat Feb 08, 2025 2:28 pm
smiths wrote:

Ben verheugd dat jij ook de werk-en minpunten durft opsommen V. ,want die zijn er zeker, en misschien nog meer dan je aanhaalt m.i., niettegenstaande er op diverse vlakken ook zeer puik werk verricht wordt.
Een eigenaar die zich enkel liet begeleiden door volgers en malafide raadgevers hebben we al gehad, en dat is totaal verkeerd afgelopen.....
Het opnemen en respecteren van kritiek door de zaakvoerder-eigenaar bepaalt 20% van goed beleid in een bedrijf en-of voetbalclub.,
dingen anders durven zien vereist moed, het is een beetje zwemmen tegen de stroom, zolang het maar onderbouwd en respectvol gebeurd, keep the faith.
Er is niets mis met kritiek geven, maar zoals uwe maat hier duizend keer hetzelfde herhalen, vaak gebaseerd op dingen die hij via via hoort (lees familie die naar de lyra gaan zien) is gewoon irritant en daar blijven mensen door weg op dit forum.

Wat er ook nog beter kan trouwens: transparantie over blessures, transfers enz, is echt al lang ondermaats.
Wij komen áltijd terug!

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Feb 09, 2025 11:41 am

Ik ga u niet quote Justho, wel de volledige waarheid vertellen, ik weet wel we leven momenteel in een maatschappij waar men maar halve waarheden en of fake news verkondigt maar toch... Idd ik heb 1 familielid die regelmatig afzakt naar Berlaar maar ook voetbalvrienden en 2 familieleden die hevige supporter zijn en al 50 jaar en meer naar het lisp afzakken!!! Door medische omstandigheden is het na de periode Maged mij nooit meer gelukt om af te zakken naar de club waar ik 56 jaar supporter van ben en 41 jaar geabonneerd was daarom dat ik speciaal op proximus een abonnement nam waar ik Lierse kan volgen! Maar nu terug on topic.

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Sun Feb 09, 2025 12:23 pm

Justhomuch wrote:
Sun Feb 09, 2025 10:09 am
Tamas Krivitz wrote:
Sat Feb 08, 2025 2:28 pm
smiths wrote:

Er is niets mis met kritiek geven, maar zoals uwe maat hier duizend keer hetzelfde herhalen, vaak gebaseerd op dingen die hij via via hoort (lees familie die naar de lyra gaan zien) is gewoon irritant en daar blijven mensen door weg op dit forum.

Wat er ook nog beter kan trouwens: transparantie over blessures, transfers enz, is echt al lang ondermaats.
Akkoord met je laatste zin, daar is ook nog werk aan, maar probeer vooral uit andere meningen de puzzelstukjes met interessante info te zoeken, steeds dezelfde mening(en) opnieuw lezen is natuurlijk niet leuk, maar relativeer het, we zijn trouwens allemaal supporters, of we dat nu thuis doen of in het stadion, dat doet er niet toe. De club zit bij allen hier in ons hart, dat is het belangrijkste.
Tip van de week: bewaar je calmness, je wordt er beter van.

smiths

Post by smiths » Tue Feb 11, 2025 7:56 pm

Luc ergert zich vaak aan roddels die gespreid worden door supporters die nergens op slagen. Fake news. Het dak van de bezoekers bijvoorbeeld, de kerk op het lisp, de reden waarom de investeerders hebben afgehaakt, het vertrek van Van Lommel, trainersontslagen.... Daarvoor wordt er niet veel meer prijs gegeven. En dat kan ik volledig begrijpen. Onze mediaman is trouwens team manager geworden en dan schiet er niet veel tijd meer over om alles dag per dag te melden op socials en website.

Dak komt er, is nog aan het harden, kerk nooit de bedoeling gehad om deze te kopen. Kessel geniet nu prioriteit boven Lisp. Trainerontslag was terecht zowel trainer als fysiek waren aan het wegvreemden van de spelersgroep en ze luisterden ook niet de spelers en met Kindermans ging het ook niet meer.

Post Reply