Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Omdat die anders bij de buren van Berlaar zouden spelen zeker?Thomas1906 wrote: ↑Mon Apr 13, 2020 8:54 pmWaarom geven we die dan een contract? Nogmaals het wordt tijd dat diegene die deze contracten heeft geregeld het aftrapt.
Sols: kan ik me helemaal in vinden. Moeten ze wel iemand vinden die dat contract wil overpakken? Idem voor Kindermans. Die laatste, mja.. zeker niet de slechtste afgelopen seizoen.
Ze mogen dan wel weg, maar wat zijn dan de gevolgen. Nog een jaar uitbetalen als ze niemand vinden?
Dacht dat die einde contract waren, hadden die geen 1 jaar plus optie ?
Waren beide ook weer veel te wisselvallig !
Sols kon veel verdoezelen door zijn mentaliteit ,
Lijkt me logisch als ge Wils ni verlengt dat Sols ook mag vertrekken .
Kindermans moest onze 10 worden , maar buiten een zeer goede traptechniek was die mijns inziens ook te plat .
Ofwel was hij top ofwel flop .
Had er meer van verwacht eigenlijk
Sols kon veel verdoezelen door zijn mentaliteit ,
Lijkt me logisch als ge Wils ni verlengt dat Sols ook mag vertrekken .
Kindermans moest onze 10 worden , maar buiten een zeer goede traptechniek was die mijns inziens ook te plat .
Ofwel was hij top ofwel flop .
Had er meer van verwacht eigenlijk
Hopsa, Santermans definitief binnen.
Toptransfer!
Toptransfer!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
-
Foxterriër
Ik ken Santermans niet dus mijn mening doet niks terzake. Ik heb het gevoel dat dat een mooie transfer is.
Leider voor de ploeg die elk duel wint en die uitvoetballend ook degelijk is. Was echt heel sterk in zijn half seizoen op het Lisp, ik durf zelfs zeggen een versterking tov de passage van Frans. Linksvoetige centrale verdediger, die groeien ook niet aan de bomen.Foxterriër wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 6:14 pmIk ken Santermans niet dus mijn mening doet niks terzake. Ik heb het gevoel dat dat een mooie transfer is.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”