Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Vergeet niet vroeger en nu in het hedendaagse voetbal ... voor in 1a te geraken en blijven moeten er veel meer investeerders komen denk. Kijk cercle,stvv, kortrijk,zelfs westerlo... staan op randje degradatie... en dan willen ze naar 14 clubs gaan. Dit lierse gaat volgens mij nooit nog op hoogste niveau geraken . Denk dat we ons daar moeeten bij neer leggen. Of er moest systheem komen met 18 of 20 ploegen dan wel natuurlijk.
- Justhomuch
We hebben geen doelstelling dit jaar, gewoon eens een rustig seizoen draaien... dan is die top 6 een goed resultaat.Carlke wrote: ↑Sun Jan 19, 2025 2:33 pmVergeet niet vroeger en nu in het hedendaagse voetbal ... voor in 1a te geraken en blijven moeten er veel meer investeerders komen denk. Kijk cercle,stvv, kortrijk,zelfs westerlo... staan op randje degradatie... en dan willen ze naar 14 clubs gaan. Dit lierse gaat volgens mij nooit nog op hoogste niveau geraken . Denk dat we ons daar moeeten bij neer leggen. Of er moest systheem komen met 18 of 20 ploegen dan wel natuurlijk.
Vroeg of laat komen er extra investeerders, en dan kunnen we beginnen dromen over promotie.
Zijn we al vergeten hoe lang den Antwerp aant klote heeft geweest in 1b?
Wij komen áltijd terug!
Laat ons hopen en dat meen ik ...ik snak nog eens naar een promotie ! Maar ik vrees ervoor met hervormingenJusthomuch wrote: ↑Sun Jan 19, 2025 5:03 pmWe hebben geen doelstelling dit jaar, gewoon eens een rustig seizoen draaien... dan is die top 6 een goed resultaat.Carlke wrote: ↑Sun Jan 19, 2025 2:33 pmVergeet niet vroeger en nu in het hedendaagse voetbal ... voor in 1a te geraken en blijven moeten er veel meer investeerders komen denk. Kijk cercle,stvv, kortrijk,zelfs westerlo... staan op randje degradatie... en dan willen ze naar 14 clubs gaan. Dit lierse gaat volgens mij nooit nog op hoogste niveau geraken . Denk dat we ons daar moeeten bij neer leggen. Of er moest systheem komen met 18 of 20 ploegen dan wel natuurlijk.
Vroeg of laat komen er extra investeerders, en dan kunnen we beginnen dromen over promotie.
- Justhomuch
Promotie is een vergiftigd geschenk op dit moment, gewoon al eens een ruime overwinning tegen nxt had leuk geweest, eens in die top 6 eindigen en de luis in de pels zijn van de ploegen met het grote geld.Carlke wrote: ↑Sun Jan 19, 2025 8:11 pmLaat ons hopen en dat meen ik ...ik snak nog eens naar een promotie ! Maar ik vrees ervoor met hervormingenJusthomuch wrote: ↑Sun Jan 19, 2025 5:03 pmWe hebben geen doelstelling dit jaar, gewoon eens een rustig seizoen draaien... dan is die top 6 een goed resultaat.Carlke wrote: ↑Sun Jan 19, 2025 2:33 pmVergeet niet vroeger en nu in het hedendaagse voetbal ... voor in 1a te geraken en blijven moeten er veel meer investeerders komen denk. Kijk cercle,stvv, kortrijk,zelfs westerlo... staan op randje degradatie... en dan willen ze naar 14 clubs gaan. Dit lierse gaat volgens mij nooit nog op hoogste niveau geraken . Denk dat we ons daar moeeten bij neer leggen. Of er moest systheem komen met 18 of 20 ploegen dan wel natuurlijk.
Wij komen áltijd terug!
Promotie is inderdaad momenteel absoluut nog niet aan ons besteed, maar er had toch wel een versterking extra mogen komen.
We weten allemaal welke positie(s) iets nodig hebben, maar buiten een speler uit de lagere regionen wat dus steeds een vraagteken is, is er helemaal niets bij gekomen.
We weten allemaal welke positie(s) iets nodig hebben, maar buiten een speler uit de lagere regionen wat dus steeds een vraagteken is, is er helemaal niets bij gekomen.
Formerly known as Lisp-boy
Waarom iets bijhalen? Het seizoen loopt stilaan op zijn einde en zonder ernstige ongelukken blijft men in 1B! Naar volgend seizoen toe zullen de beloftes weer komen mijn gedacht! Zoals buiten 1 seizoen gerekend, sinds de heropstart in 2018 het geval is WEER veel werk aan de winkel want Peersman is terug weg, Sow-Kireev idem en ook benieuwd naar de verbannen Boone naar de bank en Claes die einde contrakt is en een goed seizoen aan het spelen is. Wat met PDS die blessuregevoelig lijkt te zijn? Ik hoop dat er een nieuwe hervorming komt, een gesloten reeks niks zorgen meer en voordeel je kan uitsparen.....Netzer wrote: ↑Mon Jan 20, 2025 3:01 pmPromotie is inderdaad momenteel absoluut nog niet aan ons besteed, maar er had toch wel een versterking extra mogen komen.
Voor mij een bizarre huurling die Conte. Heeft 1 match gespeeld met rsca futures. Benieuwd wat deze jongen gaat bijbrengen.
Heb wat rondgehoord en rondgezocht. Hele jonge gast maar echt een hele goede voetballer. Technisch sterk, goeie vista, type Kireev.
Ik vermoed dat ze zich misschien willen voorbereiden op een potentieel vertrek van Kireev deze zomer? We huren hem voor een half jaar, als dat meevalt, blijft hij nog een jaar langer.
Heeft echt enorm veel talent, hopelijk kan hij zich bij ons doorzetten en hetzelfde parcours als Kireev doorlopen.
Ik vermoed dat Kindermans zijn oor wel te luister heeft gelegd bij zijn vader Jean. En als er nu twee mensen zijn die ik vertrouw qua voetbalverstand, zijn het die twee wel.
Ik vermoed dat ze zich misschien willen voorbereiden op een potentieel vertrek van Kireev deze zomer? We huren hem voor een half jaar, als dat meevalt, blijft hij nog een jaar langer.
Heeft echt enorm veel talent, hopelijk kan hij zich bij ons doorzetten en hetzelfde parcours als Kireev doorlopen.
Ik vermoed dat Kindermans zijn oor wel te luister heeft gelegd bij zijn vader Jean. En als er nu twee mensen zijn die ik vertrouw qua voetbalverstand, zijn het die twee wel.
-
Ben ik den enige dat zen wenkbrauw optrekt bij deze "transfer"?
Oké ge moet iedereen een kans geven...
Maar als we al spelers gaan huren uit dezelfde reeks, die in die reeks niet spelen bij een ploeg dat 14e staat van de (nog) 15 !?
9 minuten bij NUMMER 14 en op het Middenveld !?
Ondertussen maken andere ploegen uit onze reeks wel hun huiswerk en ja ook her en der met gratis koopjes... doet me fronsen, zeker na de eerste helft vorig weekend.
Maar als we al spelers gaan huren uit dezelfde reeks, die in die reeks niet spelen bij een ploeg dat 14e staat van de (nog) 15 !?
Ondertussen maken andere ploegen uit onze reeks wel hun huiswerk en ja ook her en der met gratis koopjes... doet me fronsen, zeker na de eerste helft vorig weekend.
Er zit wel degelijk een idee achter die transfer.andyosgarcia wrote: ↑Fri Jan 24, 2025 6:40 amBen ik den enige dat zen wenkbrauw optrekt bij deze "transfer"?