A-kern
Re: A-kern
Ik gok dat we na dit seizoen toch wat zware contracten gaan kwijt zijn: dan denk ik vooral Wils, Da Silva en misschien ook Yoni?
Hoelang loopt Geens zijn contract nog?
Hoelang loopt Geens zijn contract nog?
heb zaterdag vernomen dat zowel Da Silva als Kuijlaerts mogen beschikken. Hopelijk vinden ze nog een andere ploeg voor het einde van de maand, zodat er wat ruimte komt om versterking te halen. Zijn beiden zowat heel de tijd geblesseerd. Veel plezier hebben we er nog niet aan gehad.
-
Thomas1906
Gaan ze wel snel moeten handelen als ze pakweg de 31e vertrekken.
Dan moeten ze nu al voorbereid zijn wie aan te nemen.
Dan moeten ze nu al voorbereid zijn wie aan te nemen.
Welke club gaat die nemen geraken niet door medische testen volgens mij !Lipser wrote: ↑Mon Jan 20, 2020 10:51 amheb zaterdag vernomen dat zowel Da Silva als Kuijlaerts mogen beschikken. Hopelijk vinden ze nog een andere ploeg voor het einde van de maand, zodat er wat ruimte komt om versterking te halen. Zijn beiden zowat heel de tijd geblesseerd. Veel plezier hebben we er nog niet aan gehad.
Exact. Als zelfs Doumbia nog geen club gevonden heeft..Carlke wrote: ↑Mon Jan 20, 2020 5:59 pmWelke club gaat die nemen geraken niet door medische testen volgens mij !Lipser wrote: ↑Mon Jan 20, 2020 10:51 amheb zaterdag vernomen dat zowel Da Silva als Kuijlaerts mogen beschikken. Hopelijk vinden ze nog een andere ploeg voor het einde van de maand, zodat er wat ruimte komt om versterking te halen. Zijn beiden zowat heel de tijd geblesseerd. Veel plezier hebben we er nog niet aan gehad.
Da Silva had ik al verwacht niet meer terug te zien. Op die leeftijd zo’n blessure..
Gisterenavond de roddel gehoord dat Bernd Brughmans van THES zou overkomen.
Een betrouwbaarder sluitstuk dan wat we nu hebben imho.
Hopelijk lost het de talloze flaters op.
Een betrouwbaarder sluitstuk dan wat we nu hebben imho.
Hopelijk lost het de talloze flaters op.
Zou een goede aanwinst zijn. Is van Lier ook.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Dan moet je er ook nog wel 2 moeten laten gaan, vind ik.
Ik denk niet dat Doumbia nog gaat vertrekken voor het einde van de winterstop. Dure vogel om zo te laten verkommeren.
Tzijn deze spelers waarmee we het gaan moeten doen; operatie redding. Wat een zonde, Doumbia in de B kern in dit soort situatie.