Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Mpanzu lijkt te gaan vertrekken op het einde van het seizoen. Club NXT deed hem een voorstel, maar het lijkt Auxerre uit de Ligue 1 (!) te gaan worden. Heel straf.
Contract voor 1 seizoen. Zonder optie om te verlengen.
Mocht het dus tot een transfer komen, is die gratis weg denk ik.
Mocht het dus tot een transfer komen, is die gratis weg denk ik.
Zou sow toch blijven duurt wel lang zal er nog ist bij komen r back lijk me toch nodig
Ik zeg al van de voorbereiding dat ik die heel goed vind. Wel beetje tegenslag gehad met blessure maar’ik denk dat die mooie cariere gaat maken ! Wel jammer gratis weg !
- Justhomuch
Onder andere voorwaarden had hij misschien nooit getekend bij Lierse. Dit is het kader waarin we momenteel moeten werken.
Krijgen we geen opleidingsvergoeding of bestaat dit niet meer?
Ik denk dat men weer voor volgend seizoen op zoek kan naar een basisspeler of 6-7...Kireev-Sow-Mpenza-Peersman die al terug weg is op het lisp... Wie weet wat er met Daguin-Claes gaat gebeuren enz enz enz. Maar bon bouwen, bouwen, bouwen.. Ondertussen zijn er al meer dan 70 vooral basisspelers sinds de heropstart in 2018 gekomen en gegaan. Ik begrijp volkomen nu bv ook waarom men graag een gesloten 1b reeks zou zien op het lisp.
- Justhomuch
We begonnen u hier al bijna te missen, verder alles ok Ozzy?ozzy105 wrote: ↑Sat Jan 18, 2025 11:49 amIk denk dat men weer voor volgend seizoen op zoek kan naar een basisspeler of 6-7...Kireev-Sow-Mpenza-Peersman die al terug weg is op het lisp... Wie weet wat er met Daguin-Claes gaat gebeuren enz enz enz. Maar bon bouwen, bouwen, bouwen.. Ondertussen zijn er al meer dan 70 vooral basisspelers sinds de heropstart in 2018 gekomen en gegaan. Ik begrijp volkomen nu bv ook waarom men graag een gesloten 1b reeks zou zien op het lisp.
Wij komen áltijd terug!
Dat gaat nu eenmaal met ploegen als lierse ... dat is bij veel andere ploegen niet anders in 1 b. Zelfs bij union is dat. Daar heb je sportieve staf voor om dat op te lossen. Trouwens zijn profploeg dus zijn veel samen word dagelijks getraind en lange voorbereiding . Dat is dus allemaal gezeik ! Een voetbalclub in deze tijd gaat het er nu zo aan toe !ozzy105 wrote: ↑Sat Jan 18, 2025 11:49 amIk denk dat men weer voor volgend seizoen op zoek kan naar een basisspeler of 6-7...Kireev-Sow-Mpenza-Peersman die al terug weg is op het lisp... Wie weet wat er met Daguin-Claes gaat gebeuren enz enz enz. Maar bon bouwen, bouwen, bouwen.. Ondertussen zijn er al meer dan 70 vooral basisspelers sinds de heropstart in 2018 gekomen en gegaan. Ik begrijp volkomen nu bv ook waarom men graag een gesloten 1b reeks zou zien op het lisp.
Welke Mpenza zou hij bedoelen? Mbo of Emile?Justhomuch wrote: ↑Sat Jan 18, 2025 12:54 pmWe begonnen u hier al bijna te missen, verder alles ok Ozzy?ozzy105 wrote: ↑Sat Jan 18, 2025 11:49 amIk denk dat men weer voor volgend seizoen op zoek kan naar een basisspeler of 6-7...Kireev-Sow-Mpenza-Peersman die al terug weg is op het lisp... Wie weet wat er met Daguin-Claes gaat gebeuren enz enz enz. Maar bon bouwen, bouwen, bouwen.. Ondertussen zijn er al meer dan 70 vooral basisspelers sinds de heropstart in 2018 gekomen en gegaan. Ik begrijp volkomen nu bv ook waarom men graag een gesloten 1b reeks zou zien op het lisp.