Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: Transfernieuws

Post by ozzy105 » Mon Sep 16, 2024 6:13 pm

Carlke wrote:
Mon Sep 16, 2024 5:17 pm
ozzy105 wrote:
Mon Sep 16, 2024 2:58 pm
Mark wrote:
Mon Sep 16, 2024 2:49 pm

Ik zal hem ook niet uitfluiten, maar het zal voor mij wel moeilijk blijven om voor hem te applaudisseren ook al doet hij een wereld safe.
En uiteraard zal hij blij zijn met de speelkansen die hij nu krijgt ook al gaat dat ten koste van iemand anders zijn carrière.
Als er echt een deal bestaat tussen Lierse en PSV, waarbij men deze spelers gegarandeerd moet opstellen vind ik dit echt niet goed. Ook al zal 90% van de spelers die PSV naar ons stuurt een meerwaarde hebben, ik vind dat je eigen sportieve staf 100% vrijheid moet hebben om te beslissen wie er speelt. Nu gaat het over één speler wat als PSV volgend seizoen zo 3 of 4 gasten naar ons stuurt, dan heeft je eigen sportieve staf niet veel meer te zeggen. Dan wordt je een 2de Lommel daar beslist City ook wie er op het veld staat.
Sommigen vergeten blijkbaar dat Peersman volgend jaar NIET meer onder de lat staat op het lisp! Tenzij heel mss als hij wat veel fouten maakt dit seizoen wat dan weer duur en zuur puntenverlies gaat opleveren, doet hij het wel goed slaat hij zijn tent op bij een betere en kapitaalkrachtigere club zo simpel liggen de kaarten! Wat je nu veroorzaakt hebt is miserie en kan je op zoek naar twee evenwaardige keepers volgend seizoen. Slag in het gezicht van Jarno en vraag mij af hoe sommige andere medespelers die hier al een paar jaar vertoeven hun gedacht hierover hebben!!!
Dat zijn problemen voor volgend seizoen .... keepers genoeg op de markt hoor ! Maar ik zeg ook dit had niet nodig geweest , waren andere prioriteiten .
Problemen die niet nodig waren geweest. Men verliest door zulke fratsen geloofwaardigheid! Ga maar op zoek met weinig middelen naar 2 degelijke doelmannen. Hier wordt je als supporter toch niet vrolijk van he Carlke?

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Sep 16, 2024 7:58 pm

ozzy105 wrote:
Mon Sep 16, 2024 6:13 pm
Carlke wrote:
Mon Sep 16, 2024 5:17 pm
ozzy105 wrote:
Mon Sep 16, 2024 2:58 pm

Sommigen vergeten blijkbaar dat Peersman volgend jaar NIET meer onder de lat staat op het lisp! Tenzij heel mss als hij wat veel fouten maakt dit seizoen wat dan weer duur en zuur puntenverlies gaat opleveren, doet hij het wel goed slaat hij zijn tent op bij een betere en kapitaalkrachtigere club zo simpel liggen de kaarten! Wat je nu veroorzaakt hebt is miserie en kan je op zoek naar twee evenwaardige keepers volgend seizoen. Slag in het gezicht van Jarno en vraag mij af hoe sommige andere medespelers die hier al een paar jaar vertoeven hun gedacht hierover hebben!!!
Dat zijn problemen voor volgend seizoen .... keepers genoeg op de markt hoor ! Maar ik zeg ook dit had niet nodig geweest , waren andere prioriteiten .
Problemen die niet nodig waren geweest. Men verliest door zulke fratsen geloofwaardigheid! Ga maar op zoek met weinig middelen naar 2 degelijke doelmannen. Hier wordt je als supporter toch niet vrolijk van he Carlke?
Als je het stadion nog nooit van binnen hebt gezien sinds de heropstart gelieve uzelf geen supporter te noemen, de firma dankt u 😬😬😬
Wij komen áltijd terug!

G.C.

Post by G.C. » Fri Sep 27, 2024 7:11 pm

Blijkbaar is Poelmans naar Houtvenne.

Eigenlijk gerellig wat daar allemaal sjot. Als profvoetballer of semi profvoetballer: Tarfi, Gilis, Vekemans, Limbombe,…
En dan in de trainerstaf ghys, van kerckhoven, brocken (b ploeg),…

Komt geen kat naar kijken, puur met het geld van Van Lommel.

Maar als ze niet zouden mogen blijven in stadion van Oosterzonen zitten ze te sukkelen want hun complex in Houtvenne is versleten en niet op niveau.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Sep 27, 2024 9:50 pm

G.C. wrote:
Fri Sep 27, 2024 7:11 pm
Blijkbaar is Poelmans naar Houtvenne.

Eigenlijk gerellig wat daar allemaal sjot. Als profvoetballer of semi profvoetballer: Tarfi, Gilis, Vekemans, Limbombe,…
En dan in de trainerstaf ghys, van kerckhoven, brocken (b ploeg),…

Komt geen kat naar kijken, puur met het geld van Van Lommel.

Maar als ze niet zouden mogen blijven in stadion van Oosterzonen zitten ze te sukkelen want hun complex in Houtvenne is versleten en niet op niveau.
Toch jammer dat Van Lommel is vertrokken op het lisp... Financieel scheelt dit toch een slokje.

Post Reply