Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Deze heeft ook heel vaak als CV gespeeld de afgelopen 2 jaar.
Een verdedigende middenvelder, hebben we daar met Daguin en Matuta niet genoeg volk lopen?
Of hij moest al centrale verdediger gebruikt worden.
Formerly known as Lisp-boy
Effectief polyvalent. Speelde ook vaak als CV en is groot.
Ik hoor ook de naam van kjell peersman vallen op huurbasis van psv
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Gaat teunckens weg dan?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ken hem niet peersman hopelijk beter dan delange
-
Een nieuwe keeper zou ik precies een wat rare transfer vinden. We hebben er al 3. Bovendien heeft de Smet nog geen echte steken laten vallen imo.
Weet er trouwens iemand al wat meer over de blessure van Perdichizzi?
Echo niet duidelijk, morgen bijkomende scans.Daylon Claasen wrote: ↑Tue Aug 27, 2024 10:45 amEen nieuwe keeper zou ik precies een wat rare transfer vinden. We hebben er al 3. Bovendien heeft de Smet nog geen echte steken laten vallen imo.
Mpanzu zware bloeduitstorting, onzeker voor Deinze maar Houtvenne normaal geen probleem.
Bron gva
Dan zal Teunckens vertrekken vermoed ik. Maar ik kan mij ook niet inbeelden dat PSV Peersman naar ons stuurt om dan als tweede keeper te fungeren. Dat is toch iemand waar ze fel in geloven dacht ik.Axassin wrote: ↑Tue Aug 27, 2024 7:34 amEffectief polyvalent. Speelde ook vaak als CV en is groot.
Ik hoor ook de naam van kjell peersman vallen op huurbasis van psv
Kan ook naar het Deense Brøndby.