Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Luc heeft tijd nodig gehad om een club te runnen en alles te leren, met Jonathan maakt men deze fout niet meer. Oulare stak er met kop en schouders bovenuit qua loon en deze fout wil men niet meer maken. Dit jaar steekt er niemand bovenuit met een dik loon en via de pshycical coach geen niet fitte spelers meer. Occansey, Nkaka en Oulare en Claes zijn voorbeelden van spelers die onder deze fysiek coach nooit een contract hadden gekregen.
en als Oulare weg was hadden we nu nog twee degelijke spelers gehad en konden we dromen van top 5 of zelfs beter. Nu het kan nog maar dan moet alles meezitten en geen blessures anders wordt het moeilijk.
Ik steun de club altijd en doe er veel voor gratis. En anders was ik ook niet uitgenodigd op de trouw van Luc een paar jaar geleden. en zal ze altijd blijven steunen. 95 % is goed tot nu toe en daar ben ik blij om. Alleen is het jammer dat Krabbendam komt daar had men beter een jeugdspeler gezet. Maar in principe is De Schryver vaste waarde.
Ik ben zeer blij op vele vlakken en ga zoveel mogelijk gaan zien.
en als Oulare weg was hadden we nu nog twee degelijke spelers gehad en konden we dromen van top 5 of zelfs beter. Nu het kan nog maar dan moet alles meezitten en geen blessures anders wordt het moeilijk.
Ik steun de club altijd en doe er veel voor gratis. En anders was ik ook niet uitgenodigd op de trouw van Luc een paar jaar geleden. en zal ze altijd blijven steunen. 95 % is goed tot nu toe en daar ben ik blij om. Alleen is het jammer dat Krabbendam komt daar had men beter een jeugdspeler gezet. Maar in principe is De Schryver vaste waarde.
Ik ben zeer blij op vele vlakken en ga zoveel mogelijk gaan zien.
Het zegt eigenlijk toch al genoeg als je maar liefst 3 testspelers een kontrakt geeft.
Dat budget is iets waar ze dringend werk moeten van maken, op deze manier blijf je sportief aanmodderen.
Dat budget is iets waar ze dringend werk moeten van maken, op deze manier blijf je sportief aanmodderen.
Formerly known as Lisp-boy
Ik snap ook wel niet dat je Oulare een dik contract geeft want dat was toch een serieus risico. Zou dat toch altijd prestatie gericht doen in zijn geval. Al vond ik hem vorig jaar 1 van de beteren en kan hij nog altijd nuttig zijn, al is het maar om op het einde in te brengen en lange ballen te pompen.
Wat die 3 contracten van de testers betreft : Dat Mpanzu en Asare een contract kregen vind ik echt wel verdiend hoor. Mpanzu gaat denk ik Laes op de bank houden op Zulte en ook Asare zie ik starten. Bovendien hebben die beide nog een enorme progressie marge lijkt me.
Krabbendam is een totaal ander type dan PDS en ik vond die in wat ik heb gezien wel ok hoor en lijkt me ook nog sterk te kunnen groeien. Vergeet niet dat die nog maar enkele weken op dit niveau traint en speelt. Kga wel niet naar de trainingen kijken dus daar kan ik niet over oordelen. In elk geval blij dat we daar nu 2 opties hebben. Slechter dan Libert kan die al niet zijn.
Echt blij met de nieuwe weg die ze zijn ingelagen. Onze kern is veel evenwichtiger en het lijkt me ook dat we een pak sterker zijn dan vorig jaar. Als je ziet dat bv Daguin en Adenany elke match in de voorbereiding groeien, hoe een Mpanzu soms alles op een hoopje speelt ondanks dat dat geen vaste waarde bij Diegem was,Kiriev die de beste 10 van de competitie gaat worden....Sow die elke ploeg pijn kan doen. Als alles meezit zie ik ons top 6 halen. We zijn echt sterk hoor met de eerste 11. Als er nog iets moet bijkomen mag het van mij een doelman zijn want deze 2 laten toch geen onvergetelijke indruk vind ik.
Ik hoop dat Kindermans nog een jaartje extra gaat blijven, dan doen we volgens mij echt mee voor de prijzen volgend seizoen
Wat die 3 contracten van de testers betreft : Dat Mpanzu en Asare een contract kregen vind ik echt wel verdiend hoor. Mpanzu gaat denk ik Laes op de bank houden op Zulte en ook Asare zie ik starten. Bovendien hebben die beide nog een enorme progressie marge lijkt me.
Krabbendam is een totaal ander type dan PDS en ik vond die in wat ik heb gezien wel ok hoor en lijkt me ook nog sterk te kunnen groeien. Vergeet niet dat die nog maar enkele weken op dit niveau traint en speelt. Kga wel niet naar de trainingen kijken dus daar kan ik niet over oordelen. In elk geval blij dat we daar nu 2 opties hebben. Slechter dan Libert kan die al niet zijn.
Echt blij met de nieuwe weg die ze zijn ingelagen. Onze kern is veel evenwichtiger en het lijkt me ook dat we een pak sterker zijn dan vorig jaar. Als je ziet dat bv Daguin en Adenany elke match in de voorbereiding groeien, hoe een Mpanzu soms alles op een hoopje speelt ondanks dat dat geen vaste waarde bij Diegem was,Kiriev die de beste 10 van de competitie gaat worden....Sow die elke ploeg pijn kan doen. Als alles meezit zie ik ons top 6 halen. We zijn echt sterk hoor met de eerste 11. Als er nog iets moet bijkomen mag het van mij een doelman zijn want deze 2 laten toch geen onvergetelijke indruk vind ik.
Ik hoop dat Kindermans nog een jaartje extra gaat blijven, dan doen we volgens mij echt mee voor de prijzen volgend seizoen
Zouden we niet een beetje wachten met Krabbendam al te zwak te noemen of af te breken? Geef die jongen toch een kans.
Nu en dan passeer ik ook eens op training en het is mij nog nooit opgevallen dat Krabbendam daar niet mee kan. Absoluut niet zelfs. Fysiek is die ook meer dan in orde. Heeft ook een mooie atletische loopstijl.
Wat mij ook vooral opvalt is dat we echt een hele leuke groep hebben. Wanneer het kan wordt er heel veel gelachen en plezier gemaakt. Grégoire staat ook zeer kort bij zijn groep. Is ook heel goed voor de jongeren en trapt zelf ook nog eens graag een balletje.
Wat Oulare betreft. Zo zie je maar, dat dit weer een overblijfsel is van het wanbeleid van Schockaert. Zo snel mogelijk van de hand doen, dat is het beste wat er kan gebeuren. Hoe belangrijk hij met momenten ook was voor ons.
Nu en dan passeer ik ook eens op training en het is mij nog nooit opgevallen dat Krabbendam daar niet mee kan. Absoluut niet zelfs. Fysiek is die ook meer dan in orde. Heeft ook een mooie atletische loopstijl.
Wat mij ook vooral opvalt is dat we echt een hele leuke groep hebben. Wanneer het kan wordt er heel veel gelachen en plezier gemaakt. Grégoire staat ook zeer kort bij zijn groep. Is ook heel goed voor de jongeren en trapt zelf ook nog eens graag een balletje.
Wat Oulare betreft. Zo zie je maar, dat dit weer een overblijfsel is van het wanbeleid van Schockaert. Zo snel mogelijk van de hand doen, dat is het beste wat er kan gebeuren. Hoe belangrijk hij met momenten ook was voor ons.
Last edited by TV2002 on Sat Aug 10, 2024 5:08 pm, edited 1 time in total.
Wanbeleid van Schockaert zeer zekers maar voor hij verscheen op het Lisp was het ook gene vette he laat ons eerlijk blijven. De man is amper 1 seizoen op het lisp vertoefd! Hoeveel mislukte transfers zijn er al niet gepasseerd en niet onder KS? Maar bon eerlijk is eerlijk onder Kindermans waait er een betere wind!TV2002 wrote: ↑Sat Aug 10, 2024 2:57 pmZouden we niet een beetje wachten met Krabbendam al te zwak te noemen of af te breken? Geef die jongen toch een kans.
Nu en dan passeer ik ook eens op training en het is mij nog nooit opgevallen dat Krabbendam daar niet meer kan. Absoluut niet zelfs. Fysiek is die ook meer dan in orde. Heeft ook een mooie atletische loopstijl.
Blijft die maar een jaar dan kindermans ?Zovko wrote: ↑Sat Aug 10, 2024 2:23 pmIk snap ook wel niet dat je Oulare een dik contract geeft want dat was toch een serieus risico. Zou dat toch altijd prestatie gericht doen in zijn geval. Al vond ik hem vorig jaar 1 van de beteren en kan hij nog altijd nuttig zijn, al is het maar om op het einde in te brengen en lange ballen te pompen.
Denk dat daar wel wa ploegen gaan achter zitten na dit seizoen
Volgens de Franstalige media hebben we al meerdere pogingen ondernomen om Noah Mawete los te weken bij SL16, de beloften van Standard.
Is daar sterkhouder op het middenveld en kapitein. Marktwaarde van €500.000.
https://www.sudinfo.be/id869071/article ... oah-mawete
Gelijk bob zegt dan weet je dat het moeilijk wordTV2002 wrote: ↑Sat Aug 17, 2024 2:56 pmVolgens de Franstalige media hebben we al meerdere pogingen ondernomen om Noah Mawete los te weken bij SL16, de beloften van Standard.
No money.....Carlke wrote: ↑Sat Aug 17, 2024 4:59 pmGelijk bob zegt dan weet je dat het moeilijk wordTV2002 wrote: ↑Sat Aug 17, 2024 2:56 pmVolgens de Franstalige media hebben we al meerdere pogingen ondernomen om Noah Mawete los te weken bij SL16, de beloften van Standard.