Transfernieuws
- Justhomuch
Re: Transfernieuws
Onze kosten lagen ook tout court hoger dan die van jullie, om winst te maken moet je in’t begin altijd investeren (stadion, kessel,...).
Er is nergens gezegd dat we ons in’t begin niet financieel gingen pijn doen, het begint eerlijk gezegd ook wel een beetje vermoeiend te worden...
Wij komen áltijd terug!
-
Vergaaneglorie
Er zijn weinig of geen LKers die op het liera forumke er op ingaan dat gestook en azijn gez......en komen ze het hier proberen! En idd KRKN we laten ons er niet door in de val lokken en laten we in het zonnetje gaan zittenJusthomuch wrote: ↑Sun Apr 05, 2020 12:57 pmOnze kosten lagen ook tout court hoger dan die van jullie, om winst te maken moet je in’t begin altijd investeren (stadion, kessel,...).
Er is nergens gezegd dat we ons in’t begin niet financieel gingen pijn doen, het begint eerlijk gezegd ook wel een beetje vermoeiend te worden...

Loonkost doen zakken, zal zeker gebeuren, met aflopende contracten van Wils, Buyens en Da Silva + nog een zevental anderen die de laatste jaren slechts bladvulling zijn geweest.
Inkomend zou ik toch eens kijken naar Laureys van Boom -zou daar weggaan en was één van de beste spitsen die ik in deze reeks aan het werk heb gezien (tenzij die al een andere club heeft natuurlijk..)
Inkomend zou ik toch eens kijken naar Laureys van Boom -zou daar weggaan en was één van de beste spitsen die ik in deze reeks aan het werk heb gezien (tenzij die al een andere club heeft natuurlijk..)
Laureys gaat naar TienenLipser wrote: ↑Sun Apr 05, 2020 3:40 pmLoonkost doen zakken, zal zeker gebeuren, met aflopende contracten van Wils, Buyens en Da Silva + nog een zevental anderen die de laatste jaren slechts bladvulling zijn geweest.
Die gaan nog een te duchten tegenstander opleveren. Enig idee hoeveel volk daar zoal komt zien?Carlke wrote: ↑Sun Apr 05, 2020 5:07 pmLaureys gaat naar TienenLipser wrote: ↑Sun Apr 05, 2020 3:40 pmLoonkost doen zakken, zal zeker gebeuren, met aflopende contracten van Wils, Buyens en Da Silva + nog een zevental anderen die de laatste jaren slechts bladvulling zijn geweest.
Dat gaan de mensen die wel een naar lyra Lierse gaan op dit forum beter kunnen inschatten, speelden er vorig jaar tegen !KRKN wrote: ↑Sun Apr 05, 2020 8:22 pmDie gaan nog een te duchten tegenstander opleveren. Enig idee hoeveel volk daar zoal komt zien?Carlke wrote: ↑Sun Apr 05, 2020 5:07 pmLaureys gaat naar TienenLipser wrote: ↑Sun Apr 05, 2020 3:40 pmLoonkost doen zakken, zal zeker gebeuren, met aflopende contracten van Wils, Buyens en Da Silva + nog een zevental anderen die de laatste jaren slechts bladvulling zijn geweest.
-
andyosgarcia
Speelde ook tegen mijn dorp en pak er als neutraal supporter ook wel een match mee. Hebben door zoveel gezakt// problemen gehad te hebben niet echt veel van hun supporters uit tweede verloren in de tijd.
En om eerlijk te zijn, ze doen gerichte transfers. Hier in de regio wordt er ook gewag gemaakt dat ook zei zo snel mogelijk 'hoger mikken'.
Ik heb ze zien spelen op die eerste thuismatch van Lyra-Lierse. Dat was toen inderdaad een zeer sterke ploeg. 85 minuten lang echt dominant. Maar dat is natuurlijk al wel bijna twee jaar geleden ondertussen. Ik denk dat ze ondertussen nog wel versterkt zijn maar geen idee hoe zich dat zal verhouden in eerste.
Die ploeg was toen veel te goed voor 3de amateur.
Zijn ook los kampioen gespeeld.
Maar ik heb geen idee van hun versterkingen voor het afgelopen seizoen en het komende seizoen.
En qua aantal toeschouwers?